Surulliset kohdat Narutossa.

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Anteeksi mutta lee on surulisin se tekee työtä työtä töytä....
eikä mitään tapahdu

naruto se vaan itki vähän aikaa ja alko pelleilee konohanassa

sasuke se sai jonkun chockin omista vanhemmista ja haluu kostoa
KATSO ALAS
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Gai kirjoitti:Zauzan ja hakun kuoleminen. Gaaran ja Sasuken menneisyys-kohta. Sarutobi.
itekki itkin ko Sarutobi kuoli... :cry:
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minulle kaikkein surullisin oli Choujin ja Jirouboun taistelu. Kun luin sen kohdan mangassa, ei tapahtunut mitään, kaiketi koska lueskelin jännittyneenä kaikki chapterit mahdollisen nopeasti läpi enkä jäänyt märehtimään mitään tunnetiloja, mutta animessa se kohta potkaisi mahaan. Jiroubou-parka kuoli syrjittynä ja siinä uskossa, että hän oli ääninelikon heikoin ja turhin henkilö ja Chouji melkein uhrasi itsensä ystävänsä takia, välittämättä siitä, että hän jäi jälkeen ensimmäisenä.

Se oli vähän liian surullista jopa minulle vaikken itkenytkään D:
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Apinan hautajaiset.. (Sarutobi - lyhennetään Saru - Saru=apina) ^^

Ja paras hahmo on Naruto



Montakohan tällästä topiccia fourumilta jo löytyy? :o
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Runtella on ihana sig
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

[off]
Hideyori kirjoitti:Runtella on ihana sig
tuo nyt jo aika paha offi :3[/off]

Surullisin kohta varmaankin Hakun kuolema.. ja se kun Sasuke lähtee, ja Sakura tulee sen perään >': siinä kohtaa oikeasti itkin.. ja niin se ep.33 myös oli surullinen, se kun Sakura menee pysäyttämään Sasken >':
Näitä on kyllä kamalan monta, olen tunteellinen henkilö x____x Monissa taisteluissakin tulee kyyneleet silmiin :'/
Mistähän johtuu että yhdenkään fillerin aikana en ole itkenyt :roll:
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Jetch

Viesti Kirjoittaja Jetch »

Eipä juuri ole mitään erikoista surullista kohtaa... Surullisia kohtia tulee ja menee... Gaaran ja sasuken menneisyys ja hakun ja zabuzan kuolemat on varmaan ne, jotka vähän edes on koskettanut...

Ja paras hahmo on vaikea määrittää... Rock Lee/Gaara/Haku (jos "ex-hahmot" lasketaan)
Kaksu-fan

Viesti Kirjoittaja Kaksu-fan »

Noo... Minusta surullisin kohtaus oli ehkä Sasuken lähtö Konohasta ja se kun sen menneisyys kerrottiin?En oikeen itsekkään tiiä :?

En tiedä miks, mut sillon ku Sasuke ja Naruto taisteli toisiaan vastaan (fillereissä?) niin silloin alko jostain syyst itkettää :roll:
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Dragonmaster kirjoitti:Minulle kaikkein surullisin oli Choujin ja Jirouboun taistelu.

Se oli vähän liian surullista jopa minulle vaikken itkenytkään D:
OOOH...En ole ainoa. Olen aina ihmetellyt miksi kukaan muu kuin minä ole pitänyt choujin taistelua surullisena.
Se muistelukin oli niin surullinen. Kun Choujia syrjittiin ja sitten Shikamru tuli sen kaveriksi. Miten urheasti Chouji taisteli.... :cry:
Montakohan tällästä topiccia fourumilta jo löytyy? :o
Itsellänikin tuli myös mieleen kuin luin tän topicin.
Kuva
Kaksu-fan

Viesti Kirjoittaja Kaksu-fan »

Minuakin kosketti Chojin lapsuus ja Shikamarun ystävällisyys :cry:
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Kaksu-fan kirjoitti:En tiedä miks, mut sillon ku Sasuke ja Naruto taisteli toisiaan vastaan (fillereissä?) niin silloin alko jostain syyst itkettää :roll:
Ne mitään fillereitä ollut, jos nyt meinasit sitä 128(?) alkanutta taistelua. Varsinkin jakso 134 kosketti.. ;__; Mie nyt märisen Narutossa sen verran usein vähän siitä sun tästä etten ala luettelemaan. Suurin osa mitä on jo mainittu.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tästä tulee pitkä viesti xD

Hakun kamala kohtalo. Surin sitä varmaan monta kuukautta... Se on varmaankin kaunein kuolinkohtaus jonka olen ikinä nähnyt/lukenut missään elokuvassa/sarjakuvassa/kirjassa.

Naruton ja Sasuken ubertappelu kokonaisuudessaan. Erityisesti tietenkin se loppu. Ja se kun Kakashi tuli hakemaan Narutoa sieltä .__. (ja sillä oli märät hiukset ja se oli HåT) ja Sasuke käveli yksin metsässä ja angstasi. Ja kaikki pojkejen syvälliset ja koskettavat keskustelut (ja tappelu) ennen sitä. Inhottavaa, kun jokin repii ihmiset tuolla tavalla erilleen.

Naruton ja Sasuken toinen tappelu siellä sairaalan katolla. Silloin tajusin, että nyt on asiat oikeasti huonosti.

Sasuken lapsuusflashbackit. Muutkin kuin se Itachin skitsahtamiskohta. Osaksi varmaan siksi, että niistä tulee välillä oma lapsuus mieleen... :\ Oikeastaan kun katsoo Sasukea niissä, tuntuu välillä (huom, välillä) kuin katsoisi itseään.

Kimimaro. Ja sen kuolema. Ja Orochimaru-obsessioituneisuus - -" Oikeastaan kaikki koko Kimimarossa.

Se, kun Sakura yritti estää Sasukea lähtemästä. Alkoi oikeasti itkettää.

Itachin ja Sasuken "tappelu". En melkein pysty vieläkään katsomaan, kun Itachi hakkaa ja kiduttaa Sasukea ihan miten sattuu. Ja oikeasti sattui katsoa Sasukea sen jälkeen... Ja sen aikana toki myös. Se oli niin raivoissaan että itketti sekin jo :D Ja erityisesti tämä kohta. Onkohan ikinä säälittänyt mikään enempää kuin Sasuke tuossa.

Choujin ja Nejin tappelut Sasukejahdin aikana.

Naruton ja Gaaran ISO tappelu, erityisesti sen loppu.

Tsunaden menneisyys, siis Dan ja Nawaki. Danin kuolema oli ihan hirveän surullinen.

Tässä nyt ilmeisesti tarkoitettiin vain animea, mutta uusissa (aikahypyn jälkeisissä) chaptereissa
Spoileri, maalaa nähdäksesiSasorin kuolema, Gaaran "kuolema" (vaikkei se nyt loppujen lopuksi surullinen ollutkaan), Obito-juttu ja nämä viimeisimmät chapterit, erityisesti 308
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Kaksu-fan

Viesti Kirjoittaja Kaksu-fan »

Gomen nasai!
Siitä on kauan ko Sasuken ja Naruton taistelut oon kattonu, niin muisti pätkii ^^' GOMEN!!!

Mitä nyt tarkemmin ajattelee, niin todella monen henkilön lapsuus on ollut surullinen.. lista on pitkä... :?
Lukittu