Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Ziryuki
ANBU Squad Leader
Viestit: 894 Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Ziryuki » Ma Touko 22, 2006 12:33
Tällä hetkellä top-3:
1. Full Metal Alchemist
2. Wolf´s Rain
3. Full Metal Panic
samsam
ANBU
Viestit: 493 Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio
Viesti
Kirjoittaja samsam » Su Kesä 04, 2006 01:22
mun top3(4) täl hetkel, ne mitä seuraan.
1. Naruto
2. Bleach
3. Eyeshield 21
(4.Ginga Densetsu Weed)
Wendy
Jounin
Viestit: 1014 Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja Wendy » Su Kesä 04, 2006 14:46
Wendyn tämänhetkiset suosikit ovat...
1. Naruto
2. Fruits Basket (sarjan olen katsonut kokonaan ^^ )
3. Fullmetal Alchemist/ Tokyo Mew Mew/ Full Moon wo Sagashite
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Mushka
Torture Specialist
Viestit: 717 Liittynyt: Su Huhti 02, 2006 18:57
Paikkakunta: Hidden village of Turku
Viesti
Kirjoittaja Mushka » Su Kesä 04, 2006 17:21
Päivitän:
1. InuYasha
2. Naruto
3. HunterxHunter/One Piece
~~Murhattu ilman murhaajaa -ei ole murha.~~
Nike
ANBU Squad Leader
Viestit: 826 Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa
Viesti
Kirjoittaja Nike » Ma Kesä 05, 2006 16:58
1. Bleach
2. Naruto
3. School Rumble
--
Listalleni pääsystä ei paljon vaadita. Siinä ovat nytkin ne animet, mitä olen jaksanut aikoihin edes katsoa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
miharu-san
Genin
Viestit: 119 Liittynyt: Pe Syys 10, 2004 20:49
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja miharu-san » Ti Kesä 06, 2006 12:02
Top 3:ni_
1. Paradise Kiss (ja edelleen kesken, mur :3)
2. Naruto
3. Bleach
EDIT//
1. Angelic Layer
2. Naruto
3. Bleach
Viimeksi muokannut
miharu-san , To Kesä 22, 2006 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yasha
Genin
Viestit: 195 Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46
Viesti
Kirjoittaja Yasha » Ma Kesä 12, 2006 11:56
1. Inuyasha
2. Naruto
3. Gravitation tai Digimon
En kylläkään katsele enää paljoa animea, koska aikani ei tunnu riittävän. Gravitationkin on töpännyt ekaan kymmeneen jaksoon, mutta aion sarjan loppuun kyllä katsoa.
Tero-Kun
Genin
Viestit: 101 Liittynyt: Su Syys 04, 2005 00:42
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tero-Kun » Su Kesä 18, 2006 22:04
1. One piece
2. Shakugan no Shana
3. err...kohta naruto kuha kunno jaksot alkaa
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Viestit: 229 Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun » Ma Kesä 19, 2006 12:32
1. Blue Gender
2. Hikaru no Go
3. Strawberry panic! (Olis ehkä korkeemmallaki, mut noita jaksoi tulee nii hitaasti, ettei voi mitään...)
Runte-edit: Kerran viikossa RAW joka tiistai.. Ihan yhtä usein, kun esim. Narutokin.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**
öääh.
Nixu
S-class mage
Viestit: 3622 Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Nixu » Ma Kesä 19, 2006 16:31
1. Samurai Champloo
2. Hellsing
3. Xenosaga
Hi Enzeru
Chuunin
Viestit: 282 Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Hi Enzeru » To Kesä 29, 2006 10:21
1. Bleach
2.Chobits
3.KIBA
On kaikki ihan mahavia!!
Maakeri
Academy Teacher
Viestit: 336 Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö
Viesti
Kirjoittaja Maakeri » Pe Kesä 30, 2006 20:17
No tällä hetkellä:
1.Princess Princess 8'''D lol
2.Furuba
3.The law of Ueki
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628 Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja karasuka » Pe Syys 08, 2006 20:38
1. EYESHIELD 21 <3 ah.
2. Bleach/NARUTO (Tosin molempien fillerit ovat jotakin tylsintä shittiä mitä olen ikinä nähnyt. Hohhoihhh.)
3. Ouran High School Host Club
Viimeksi muokannut
karasuka , Su Syys 10, 2006 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
salza
Genin
Viestit: 107 Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 18:53
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja salza » Su Syys 10, 2006 10:18
1. Bleach
2. Azumanga Daioh
3. Fruits Basket