Nekoconin jälkipuintia, kuvia sun muuta

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Bitenshi kirjoitti:Hyi Garama, äläs kehtaa aliarvioida cossaustasi! >:3 Hieno se oli! Pikkuvirheitä ehkä löytyi, mutta kokonaisuutena se oli toimiva. ^-^
Aivan samaa mieltä. xD Hakkasit muutaman Gaaracosplayaaajan jo ihan 100-0, usko pois. (Menkää cosplaylabiin ja hakekaa Gaaracosplayaajia, niin löydätte muutaman aivan karmaisevan puvun. Ei pahalla niitä gaara cosplayaajia kohtaan, mutta hyh. >o<)

Ja jotta ei aiheesta ihan eksyttäisi: villit huhut kertovat, että nekocon2 järjestetään kyllä, kunhan edellisen conin asiat ja järkkäreiden mielenterveydelliset ongelmat on ensin hoidettu pois alta.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rianka kirjoitti:Ja jotta ei aiheesta ihan eksyttäisi: villit huhut kertovat, että nekocon2 järjestetään kyllä, kunhan edellisen conin asiat ja järkkäreiden mielenterveydelliset ongelmat on ensin hoidettu pois alta.
Hiiks, toivottavasti villit huhut pitävät paikkansa! 8D Meikäläisen kun on niin vaikea päästä mihinkään coneihin, niin tuppukylässä kun asun keskellä ei-mitään. ^^' Animeconiinkaan en todellakaan tule pääsemään tänä vuonna, koska A) kouluni on jo alkanut silloin B) se on Helsingissä. Helsingin ja Lestijärven välillä on jotain yli kahdeksan tunnin ajomatka, kokeiltu on... #_____#

Kuopio on paras mahdollisuuteni con-tapahtumille, koska parisen tunnin ajomatkan päässä, asuin siellä kolmisen kuukautta, joten tunnen kaupungin melko hyvin ja kaiken lisäksi äitini opiskelee siellä vielä tämän vuoden... :) Ilmainen majoitus, K.O! \O/ Mitähän mä nyt teen kun äiti lopettaa opiskelun, pitäiskö muka asua ho-ho-hotellissa...?! O.O

Hitsit, jos Nekocon tosiaan järjestettäisiin ensi vuonna, pitäisi minun ehkä yrittää tehdä jonkinlaista cosplay-asua. >.> Minulla on ollut aina mielessä cosplayata, mutta olen äärettömän laiska tekemään mitään, ideoinnin tasolla kyllä olen paras. T_T Piti cosplayata Sasukea Nekoconissa, mutta kun totuus ja karmeus on se että jummasin ideoinnissa liian kauan. Nyt mielessä olisi että joku Ino ehikä kannattaisi aloittelijana tehdä ensin. x)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Jos se Nekocon tosiaan tulee niin pitääpä yrittää saada Ino-cossi sinne tehtyä. 8) Ja ehkä jos saan sen hyvin valmiiksi niin voisi toiselle päivälle yrittää tehdä Neji-cossia, peruukki vain pitäisi hankkia (ei, piilarit saavat kyllä odottaa... #____# ne ovat ihan liian kalliita meikäläisen lompsalle)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

MsUchiha kirjoitti:Bitenshi, en viitsi mennä erikseen sanomaan "Cosplay"-topiciin, joten sanon tässä samalla, että kannatan sitä Ino-cossausta ^^ Joo, olen psykopaatti, mutta kun näin kuvasi, ja kuulin, että aiot ehkä cossata Inoa, niin tule heti mieleen, että kannattaa!
Näytät nimittäin vähän Inolta ^^
Ja miksei Neji-cossiakin, ainakin olisi enemmän odotettavaa, jos laittaisit kaksi pukua ^^
o.O K-kiitos... *punastelua* Inon valitsin paitsi sen takia että näytän ehkä hiukan samalta, myös siksi että olen aika samanlainen luonteeltani (ei tarvitsisi huolehtia hahmon esittämisestä xD) ja Inon asu on melko helppo tehdä. ^^ Hirvittää vain kun pitää rullata itsensä täyteen niitä siteitä... #_____# Besides, se olisi eka oikea cossi joten on vain hyvä että olisi jotain melko helppoa.

Neji-cossia olen aina halunnut kokeilla, mutta mietin enemmän part kakkosen Nejin asua, koska A) se vaikuttaa melko helpolta B) se on paljon smexympi. 8D Mutta saapa nyt nähdä että jäävätkö nämä taas ideointi tasolle kuten monet muut aikaisemmat. T_______T Pitäisi päästä johonkin hyvään kangaskauppaan raahaamaan ahterinsa niin olisi edes alkutekijöiltä valmis, niin.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Lukittu