Animecon IV:n K-18-miitti

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Joo... Iso 'EI' krapulalle. Ensinnäkin mä vihaan niitä.
Toiseks siin menis seuraava päivä piloil jos ois p*skan maku suussa ja kauhee kankkunen XD
Kolmanneks mä oon silloin jo aloittanut uuden koulutuksen, joten liiallinen bilettäminen ois aivan liian rasittavaa, etenkin kun pitää sunnuntaina palata takas Keravalle. :/
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Itse olen vielä alaikäinen, mutta 12 vuotta Kalliossa asuneena tiedän jotain ympäristöstä. Hakaniemessä (missä Paasitorni on) ei ole mitään "kunnollista räkälää". Pizzerioita sun muita kebab mestoja sen sijaan löytyy. Hämeentiellä on pari räkälää ja ne ovat siellä tien loppupäässä Hakaniemestä tultaessa. Sen sijaan Kalliossa on muutama räkälä (asuin yhtä vastapäätä, josta heitettiin kännisiä ihmisiä päivittäin pihalle, jopa keskellä päivää) ja Helsinginkadulla jokunen. Pitkänsillan toisella puolella (Helsingin keskustaa) ei sen sijaan - ainakaan äitini mukaan - ole enää räkäläksi kelpaavaa paikkaa.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Chouko kirjoitti:Itse olen vielä alaikäinen, mutta 12 vuotta Kalliossa asuneena tiedän jotain ympäristöstä. Hakaniemessä (missä Paasitorni on) ei ole mitään "kunnollista räkälää". Pizzerioita sun muita kebab mestoja sen sijaan löytyy. Hämeentiellä on pari räkälää ja ne ovat siellä tien loppupäässä Hakaniemestä tultaessa. Sen sijaan Kalliossa on muutama räkälä (asuin yhtä vastapäätä, josta heitettiin kännisiä ihmisiä päivittäin pihalle, jopa keskellä päivää) ja Helsinginkadulla jokunen. Pitkänsillan toisella puolella (Helsingin keskustaa) ei sen sijaan - ainakaan äitini mukaan - ole enää räkäläksi kelpaavaa paikkaa.
No ei me nyt mitään "räkälää" varsinaisesti etsitä. xD Jotain pikkusta baaria vaan missä voisi istuskella rauhassa, eikä liian hienoa että päästään cossipuvuissa sitään. ^^
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

minori kirjoitti:No ei me nyt mitään "räkälää" varsinaisesti etsitä. xD Jotain pikkusta baaria vaan missä voisi istuskella rauhassa, eikä liian hienoa että päästään cossipuvuissa sitään. ^^
Sitten toivotan onnea etsintään ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olisko kellään mitään sitä vastaan, että nähtäis pääovella lauantaina vartin yli seitsemän? Okei, se ohjelma näyttäisi pikkuisen vielä jatkuvan, mutta silti. Vai olisko kahdeksalta parempi?
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

minori kirjoitti:Olisko kellään mitään sitä vastaan, että nähtäis pääovella lauantaina vartin yli seitsemän? Okei, se ohjelma näyttäisi pikkuisen vielä jatkuvan, mutta silti. Vai olisko kahdeksalta parempi?
alustavana suunnitelmana kuulostais aikas hyvältä :3
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Okei, päätän sen nyt, kun ei tässä oikein ehdi puljaamaan... ^^'

Tavataan lauantaina 19.15 pääoven ulkopuolella ja lähdetään siitä johonkin baariin/pubiin/vastaavaan. Siinä hyppii lauma shinigameja (Izuru, Kenpachi, Hitsugaya, Yachiru ja Gin - googlaa jos et seuraa Bleachia) ja tunnistatte siitä. ^^
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Lukittu