Animecon IV:n K-18-miitti

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Animecon IV:n K-18-miitti

Viesti Kirjoittaja minori »

Eli olisikos enemmänkin kiinnostuneita järkkäämään joksikin illaksi tuonne ehkä vähän pienimuotoisemman k-18 -miitin? Voisihan sitä kai jossain baarissa pyörähtää tai sellaista. Tai sitten ihan muuten vain. Siellä ei vaan kaikki vanhemmat jäsenet ehkä tuntisi itseään niin onnettoman vanhoiksi kirmailevien lapsosten seassa... ;P
Viimeksi muokannut minori, To Heinä 27, 2006 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Mulla ei oo varaa mutta kannatan kuitenkin ihan täysillä o/ ..Tai no me oltais varmaan ryhmä rämän kanssa muutenkin jääty johonkin istumaan iltaa ;3

Enivei, kannatetaan! o/ Ja voin osallistua mahdollisen kuppilareissun/kierroksen suunnitteluun ja/tai järjestelyynkin tarvittaessa.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Viinaa naamaan ja menoks! Tai siis menoks ja viinaa naamaan. Ihan miten päin vaan. Jookäy.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Jos Moon mestoilla sillon, niin toki oon valmis vetämään lärvit o/
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ei tässä nyt ihan pelkästä ryyppäämisestä ollu kyse. XD Tai no ihan miten vaan... Mutta pääpointti oli siis se, että jos ja kun kaikki vanhemmat ei halua noiden pienimpien kanssa hengata, niin miitata voisi sitten vaikkapa jossain baarissa, koska sellaiset on illemmalla varmaan kätevimpiä paikkoja...
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Pyydän anteesti jos vastailen moisiin miitti-juttuihin kun olen ollut täälä vasta tyyliin kolme päivää, mutta mielestäni olisi moinen miitti ihan mukava, jos tosiaan pääasiana ei olisi mikään ryypiskely.... Ainakin minä olen ihan absolutisti joten toisten kännäämisen vahtaaminen ei oikein kiinosta.... :oops:
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Oi! Kuulostaa lupaavalta. :D onneksi myös seuralaiseni ovat yli 18 -täyttäneitä, joten jos hekin on kiinnostuneita... mutta minä ainakin!
Count me in :D

edittii pukkaa: Juu niin... eikä baarissa rilluttelu tarkoita aina pään täyteen vetämistä. Itsekkään en nykyään juo humalahakuisesti XD
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Muuten se kävisi minullekin mutta minnekäs minä pistäisin pikkusiskoni siksi aikaa? :< Siksi se ei käy..

Hän ei nimittäin pääsisi mukaan koska olisi vielä alaikäinen.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Minunkin mielestäni joku raja kannattaisi laittaa, koska yleensä aina porukassa ja hönössä ollessa joku alkaa rasittavaksi liiallisen viinan tinttaamisen vuoksi. Itse tiedän olevani tällainen henkilö kun viinaa on otettu tarpeeksi. Eli yritän pitää juomisen lapasessa. Kunnon kumarat ehtii ottamaan myöhemminkin, tai vaikka ennemminkin ;)
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Ei tarvi läträtä tietty, jokainen voi käyttää viinaksia ihan omaan makuun.

Itsekin viihdyn paljon mielummin aikuisemmassa seurassa jossa porukka on yleensä enempi samalla aaltopituudella, plus se että muuten illasta saattaisi tulla melkoisen 'kuiva'. Olis siis illaksikin jotain tekemistä .. eli tuen tota ideaa.

(( Ja vaikka mitään virallista miittiä ei saisikaan aikaan, niin paikalla on aivan satavarmasti ainakin yks-kaks privamiittiä, siitä oon ihan varma. ))
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jooh, eiköhän tässä mitti saada kasaan, kun on jo sen verran porukkaa kiinnostuneita. ^^ Jospa sitten piipahdettaisi jossain vaikka lauantaina ohjelman loputtua? Vai olisiko muita ideoita? Jos miittiin on tulossa paikallisia, niin voisi miettiä jotain paikkaa jonne voitaisi mennä ja tännekin heitellä ehdotuksia. ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Pitäisikö tässä samalla alkaa miettiä minkä tyyliseen paikkaan sitä oikeen menisi? Koska kyseessä on K-18 -miitti täytyy tottakai mennä paikkaan jossa on ikärajana 18. Sitäkin kannattaisi miettiä, että minkä tyyliseen paikkaan menisi. Johonkin pubiin vai klubille tai jotain siitä väliltä. Kertokaa ainakin se jos ette missään nimessä halua johonkin tietyntyyliseen paikkaan. Itselleni käy oikeastaan kaikki muu paitsi hiphop-paikat.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

No jos nyt oletetaan, että puolella porukasta vähintään on cossipuvut päällä, niin vähän sen mukaan kannattaa katsoa se paikka. XD Ei itseä nimittäin hirveästi huvita conissa raahata normaaleja vaatteita mukana, kun ei tuo majoitus ihan keskustassa ole... ^^'

- minori -




p.s. Minusta varmaan joku hevipaikka olis just passeli, kerta tollaiseen hevisäätöönhän noi miekka-ja-kilpi -tyyliset säädöt niinkuin reikä siihen reikädonitsiin XDDD

Gebricin tavoin en tod. ole innokas minnekään hiphop-mestaan menemään, varsinkaan kun cossaan kenpachia *reps*

-chauron-
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LittleSamurai kirjoitti:Muuten se kävisi minullekin mutta minnekäs minä pistäisin pikkusiskoni siksi aikaa? :< Siksi se ei käy..
ekana kävi mielessä, että 'vie polsiisi asemalle... sano, että löysit juopuneen lapsen' XDD heh... mut ei vaiskaa...



Anyhow, back to topic:
Mä en hesalaisia baareja tai pleissejä tiiä... mut mulla ainakin (jos oletetaan, että toisiaan pääsen mukaan.. sitä ei tiiä) ois cossi puku päällä... toisin sanoen, ei mitään tunkkkaista läävää.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Kiva idea, jos ylipäänsä olen tulossa ja yöpaikkakin järjestyy niin i'm in.
Kaivataanko jotain pubityylistä istumispaikkaa vai ihan clubbausta? Jälkimmäinen voi olla cossi päällä tosi kivaa kyllä, ja monet paikat on ainakin k21
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Lukittu