Animecon IV:n K-18-miitti

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Rinde kirjoitti:Kaivataanko jotain pubityylistä istumispaikkaa vai ihan clubbausta?
Mun mielestä varmaan joku pubi olis ihan kiva, kun siellä pystyy juttelemaan ja ehkä jotenkin tutustumaankin. ^^
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

minori kirjoitti:
Rinde kirjoitti:Kaivataanko jotain pubityylistä istumispaikkaa vai ihan clubbausta?
Mun mielestä varmaan joku pubi olis ihan kiva, kun siellä pystyy juttelemaan ja ehkä jotenkin tutustumaankin. ^^
Noin arvelinkin, ja tulee sitäpaitsi aikalailla halvemmaksikin. Mulla ei ole mitään käsitystä missä joku paasitornit edes on, ja pubitietämys hesassa on aika olematon.. Oletettavasti siis porukka olis yhdessä suuntaamassa conista keskustaan? kyllähän siinä sitten menee vaikka tyylillä eka kiva mesta joka tulee vastaan
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Rinde kirjoitti:Noin arvelinkin, ja tulee sitäpaitsi aikalailla halvemmaksikin. Mulla ei ole mitään käsitystä missä joku paasitornit edes on, ja pubitietämys hesassa on aika olematon.. Oletettavasti siis porukka olis yhdessä suuntaamassa conista keskustaan? kyllähän siinä sitten menee vaikka tyylillä eka kiva mesta joka tulee vastaan
Jeps, tuota minäkin vähän ajattelin. Ja joka paikassa tuijotetaan ihan yhtä pahasti, niin melkeinpä sama se minne mennään. xD
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mä nään sen jo: Joukko sekalaisia animefanjea... osa Naruto-hahmoiksi pukeutuneita.... skoolaavat kapakassa. :D
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Hehee, jep jep, eiköhän oteta suoraan sitte samppanjaa jää-ämpäreineen kaikkineen. Voi mennä pubin vakkarivierailta lappari väärään kurkkuun.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Jeps, nyt kun tarkemmin tulin ajatelleeksi niin pubi voisi tuntua paremmalta vaihtoehdolta, koska ainakin itselläni on sunnuntaina ajomatka kotiin edessä. Aamuyöhön asti ei siis viitsi rillutella. Muutenkin kannatan pubia, koska siellä tosiaan on todennäköisemmin paljon rauhallisempaa, joten tutustuminenkin voi onnistua.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:Eivät usko minun pärjäävän. En saanut mennä sinne Lordin ilmaiskeikallekaan, olisin kuulemma saanut vain turpaani... :x
p-MITÄÄH? Turpiin? o_o ehkä jos elettäis amerikassa. koko Lordi ilmaiskonsertti oli tosi rauhallinen - siis... mun korviin ei oo kantautunut mitään nujakointia. Ja paikan pääl oli iloinen meininki. Ei mitään nahistelua. Sääli jos vanhempasi tosiaan ajattelevat noin :/ Samoista syistä jaa Banskunkin Ropeconiin tulo välistä. *huoh*
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Heeey... Baarit on aina jees! Sinne voisin toki ilmestyä kun kerran koko kolmeksi päiväksi Helsinkiin tulen.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minä en nyt vieläkään tiedä että tulenko vai en, riippuu siitä uskaltaako Fransu antaa minun lähteä. Tottakai minä pidän hänestä huolen, koska hän on rakkain ihminen minulle koko maan päällä ~<3 Varmaan hän haluaisi mukaankin mutta ei ole ikää vielä puoleentoista vuoteen.. :<

Mutta yksi erinomainen baari löytyy Teatterikorkean luolta, siellä oltiin silloin pääsykokeiden aikana tauolla mutta se taitaa olla turhan kaukana. :< (Joo, pääsin sisään happy hourilla vaikka olin vasta 17-v.. :P)

mutta metrollahan pääsee aina.. :D tosin kuinka moni haluaa maksaa, se on eri asia. Katsoin kartasta niin Paasitornin kongressitila on aika lähellä keskustaa, ja siellä kyllä baareja riittää. Vaikka joka päivälle oma.. ^^ Ja Hämeentiellä varmasti on jotakin.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

LittleSamurai kirjoitti:mutta metrollahan pääsee aina.. :D tosin kuinka moni haluaa maksaa, se on eri asia.
No ei mua ainakaan kamalasti kiinnosta minnekään hirveesti kauemmas lähteä. ^^' Ei se paikka vaan se seura! \o/ Päätetään vaan se paikka sit kun ohi kuljetaan. Helpointa varmaan niin. ^^
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

minori kirjoitti:
LittleSamurai kirjoitti:mutta metrollahan pääsee aina.. :D tosin kuinka moni haluaa maksaa, se on eri asia.
No ei mua ainakaan kamalasti kiinnosta minnekään hirveesti kauemmas lähteä. ^^' Ei se paikka vaan se seura! \o/ Päätetään vaan se paikka sit kun ohi kuljetaan. Helpointa varmaan niin. ^^
Paikalliseen evakkoon (lue lähiöräkälä) vaan o/

No ei vaiskaan. Eiköhän siinä keskustan tuntumassa ole melkein useampi sata paikkaa minne mennä, niin tuskin sen kanssa tulee ongelmia - Pitää vain päästä sisään (sanotaan että ollaan polttareista XDDD)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

chaurie kirjoitti:
Paikalliseen evakkoon (lue lähiöräkälä) vaan o/

No ei vaiskaan. Eiköhän siinä keskustan tuntumassa ole melkein useampi sata paikkaa minne mennä, niin tuskin sen kanssa tulee ongelmia - Pitää vain päästä sisään (sanotaan että ollaan polttareista XDDD)
No ei mennä liian hienoon paikkaan, ni ei ne kato vaatteita kuin oudosti. ;P Ja sitä paitsi ei meidän tartte edes sanoa, että ollaan polttareita viettämässä, kun se on aina perusoletus. Meiltä on kai muutamaankin kertaan sitä kysäisty, kun cossipuvuissa ollaan hypitty...
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ja paikka saa olla halpakin. Ja lähellä.

Kokeilin tossa cossiasua päälle ja herramunjee sitä pystyy shinigamipukineissa hiota >__> Eli ei mielellään tanssimaan tms. Ja sitäpaitsi jos menee johonki missä on liian hauskaa (lue: tanssilattia, hyvää musaa ja halpaa viinaa) niin tulee pian juotua liikaa ja seuraava päivä onkin kaamee shinigamikapula.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Olen ite alaikäinen ja reilusti, mutta piti postata, kun tuli mieleen kuva jossa Akatsukeiksi pukeutuneet conilaiset hörppii, hattuineen päivineen. Ihan niin kuin Kisame ja Itachi.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mirha kirjoitti:Ja paikka saa olla halpakin. Ja lähellä.

Kokeilin tossa cossiasua päälle ja herramunjee sitä pystyy shinigamipukineissa hiota >__> Eli ei mielellään tanssimaan tms. Ja sitäpaitsi jos menee johonki missä on liian hauskaa (lue: tanssilattia, hyvää musaa ja halpaa viinaa) niin tulee pian juotua liikaa ja seuraava päivä onkin kaamee shinigamikapula.
Tooootta. Kieltäydyn hyppimästä sunnuntaina kaameassa shinigamikapulassa (vaikka siihen nyt aika paljon tarttettaiskin). ^^' Eli mennään ihan vaan jonnekin istumaan ja juttelemaan Kuva
Lukittu