AnimeconIV-kuvat ja jälkipuinti ~ ekassa viestissä linkkejä

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Jaa, että minun kertomukseni.. No well, here it comes!!

Päivä alkoi ihanasti heräämällä siinä viiden paikkeilla tekemään cosplay-asu loppuun. Hattu oli vielä kesken ja todella ruma. Tosin on se vieläkin. No, siinä sitten väsäilin ja pakkailin tavaroita aika kiireessä, ja unohdin siinä sitten poolopaitani kotiin (se kuului visual kei-asuuni).

Juna lähti 8:38 Kouvolasta, ja siksi olin jo aikaisemmin päättänyt nautiskella aamupalan autossa, sillä matka kotoa Kouvolaan kestää tunnin ja 15 minuuttia. Melkein kolmen tunnin (ahdistavan) junamatkan jälkeen saavuimme Helsinkiin. Jo aamulla näkyi paljon kissoja, gosuroria ja kaikenmoista muuta hyppivän junasta ulos. Me kuitenkin suunnistimme ensin pelastamaan Sampsajussin ja hänen kaverinsa Kampista kun ne raukat eivät osanneet suunnistaa keskustassa ja heidät heitettyään paikalle jatkoimme matkaa Itäkeskukseen UFF:n, koska Fransulle oli tullut mojovat rakot kengistä jotka hän oli vetänyt aamulla jalkaansa. Monien sovittamisien jälkeen löysimme sopivat kengät ja etsimme käsiimme Inofanin ja hänen kaverinsa Annin, ja matkasimme pääareenalle Paasitorniin. Siellä pikaisesti tervehdimme Yayakoa (joka ei tunnistanut minua aluksi ja ressu näytti kovin hämmentyneeltä :<) ja näimme Riankan (joka ei tunnistanut meitä..) Sitten vain istuskelimme, kunnes 13.50 heiluttelimme naruto.fi-kylttiä

. Emme nähneet ketään tuttua, kunnes kuulimme karjaisun "LITTLIS! TUU TÄNNE!" Minorihan se siellä oli hielutellen omaa kylttiään. Menimme tien yli shinigamien ympäröimäksi ja vähän yli kaksi marssimme hienona kulkueena puiston halki (keräten paljon kummastuneita katseita ja ulkopuolista väkeä kulkueeseen). Noo, miitistähän jokainen tietää. Olin kyllä itse todella yllättynyt, kun esittelyn aika tuli. Tunnistin nimeltä vaikka ketä (joo Rolle, sinutkin) ja sitten kun oman esittelyn aika tuli, mietin muistaakohan kukaan minua (pari tyyppiä jää poies luettelosta). Yllätyin suuresti, kun jotkut kiljui ja taputti kuten meidän modejen kohdalla (vai onko Ave mode myös.. njaa). Sitten tuli piñata (mikä oli mahtava ^^) ja jutustelua. Wendy tuli juttelemaan minulle ja Fransulle vapaaehtoisesti, mikä oli kivaa kun joku vaivautui, ja minorin kanssa poseerattiin.. :D

Sitten metsästettiin hetki Yayakon kavereita ja menimme Fransun, orjani Ollin ja hänen kavereidensa kanssa syömään Kamppiin Chensiin. Tottakai kävimme Blibbossa, missä mukaan tarttui uusi perheenjäsen, Jean Havoc. Sitten takaisin häröämään Bad Spiritsin joukkueen minimiittiin. Se oli hyvä että kaikilla oli kivaa ja rento meininki, jopa Fransulla. Tosin minusta tuntui että olen vain kamala tyrkky joka aiheuttaa inhoa muissa.. En tiedä miksi, mutta se saattoi johtua siitä että kaikki muut olivat OuluJyväskylän mafiaa ja muutenkin tuttuja insidereita toisilleen ja minä vain työnnyin kuin kuokkavieras heidän piireissään. No mutta, emme me heitä kauan kiusanneet vaan jouduimme lähtemään kotiin Fransun jalkojen takia..

Animecon olisi muuten varmaan ollut hyvä tapahtuma, mutta siellä oli liikaa ihmisiä niin pieneen tilaan. En yhtään ihmettele, miksi Ropecon siirrettiin sieltä Dipoliin. En nähnyt mitään mitä olisin halunnut nähdä, koska jonot olivat pitkiä pieniin huoneisiin (esim. nukkenäyttely jäi ihan kokonaan välistä, ja se harmittaa eniten..) Enkä saanut ostettua Animecon-paitaa koska rahat menivät UFF:lle. No mutta, sentään löysin uuden perheenjäsenen, ja se se on kiva.. ^^ Mutta jotenkin jäi hieman surullinen fiilis. Yöllä ja aamulla olin vielä iloinen siitä että viisi ihmistä halusi ottaa asustani kuvan. Sitten sainkin kuulla, että muista oli otettu jtn 30 tai jopa 120, niin alkoi taas masentamaan kun en onnistu missään, edes hatun tekemisessä.

Onnistuin sentään kirjoittamaan tämän..
Viimeksi muokannut LittleSamurai, To Elo 31, 2006 08:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

LittleSamurai kirjoitti:Jaa, että minun kertomukseni.. No well, here it comes!!


Wendy tuli juttelemaan minulle ja Fransulle vapaaehtoisesti, mikä oli kivaa kun joku vaivautui, ja minorin kanssa poseerattiin.. :D

Sitten takaisin häröämään Bad Spiritsin joukkueen minimiittiin. Se oli hyvä että kaikilla oli kivaa ja rento meininki, jopa Fransulla. Tosin minusta tuntui että olen vain kamala tyrkky joka aiheuttaa inhoa muissa.. En tiedä miksi, mutta se saattoi johtua siitä että kaikki muut olivat OuluJoensuun mafiaa ja muutenkin tuttuja insidereita toisilleen ja minä vain työnnyin kuin kuokkavieras heidän piireissään. No mutta, emme me heitä kauan kiusanneet vaan jouduimme lähtemään kotiin Fransun jalkojen takia..

Uu, tätä siis kirjoitettelit sillon joskus kun kysyin. Vau O_o

Nah, mitäs siitä vaikka tyrkättiin ittemme sinne Bad spiritin porukan luo. Minustakin tuntui vaivaantuneelta, mutta ihan kelvolta (vaikka puhuin suunnilleen vaan orjan kanssa :3). En tunne ketään (paitsi tietty sen mitä olen kuullut ja lukenut) ja kukaan ei todellakaan tuntenut minua . Se ehkä vaivasi hieman, mutta vain hieman.

Mun jaloissa on edelleen arpia niistä rakoista :D Hähä. Ne oli aika kivuliaat. Niistähän on kuviakin (xDD).

Nähdään taas joskus.

Ja armassiskoni-Littlis, kukaan ei edes katsonut minua ^_~ Älä siitä kuvien ottamisesta välitä.
Viimeksi muokannut Francis, Ke Elo 30, 2006 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

LittleSamurai kirjoitti:Sitten takaisin häröämään Bad Spiritsin joukkueen minimiittiin. .... kaikki muut olivat OuluJoensuun mafiaa
Se on muuten Oulu&Jyväskylä.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mirha kirjoitti:
LittleSamurai kirjoitti:Sitten takaisin häröämään Bad Spiritsin joukkueen minimiittiin. .... kaikki muut olivat OuluJoensuun mafiaa
Se on muuten Oulu&Jyväskylä.
Olen näin oululaisjyväskyläläisenä äärimmäisen järkyttynyt... En ikinä toimisi kaksoisagenttina Joensuun kanssa. xDDDDDDDD
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

minori kirjoitti:
Mirha kirjoitti:
LittleSamurai kirjoitti:Sitten takaisin häröämään Bad Spiritsin joukkueen minimiittiin. .... kaikki muut olivat OuluJoensuun mafiaa
Se on muuten Oulu&Jyväskylä.
Olen näin oululaisjyväskyläläisenä äärimmäisen järkyttynyt... En ikinä toimisi kaksoisagenttina Joensuun kanssa. xDDDDDDDD
Sä siis myönnät että oot kaksoisagentti?! Ha haa, paljastuit :P
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan kirjoitti:Sä siis myönnät että oot kaksoisagentti?! Ha haa, paljastuit :P
Onhan se aivan yleisessä tiedossa. ;) Hoidan vaan kaupunkien välisiä suhteita - en mitään negatiivista. ;P Ja nyt lopetan tämän kaamean offin. xD
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:Olen näin oululaisjyväskyläläisenä äärimmäisen järkyttynyt... En ikinä toimisi kaksoisagenttina Joensuun kanssa. xDDDDDDDD
Karmeeta ku minori pettäis meitä Joensuun kanssa! O_o Se ois skandaali.
chu

Viesti Kirjoittaja chu »

Heei kaikki!

Noniin, jaksoin vihdoinkin luoda tänne käyttäjän. Olin Animeconissa se toinen Yachiru (se ruma :<), ehkä muistatte. Hengasin Orihimen ja Tatsukin seurassa (chibit :3).

Niin ja: Nöyrin anteeksi pyyntöni hyvin epäyachirumaisesta käytöksestäni, vaikutin varmaan todella jurolta kun en tainnut sanoa kenellekkään mitään. Johtui varmaankin siitä että olen vähän ujo ja myös siitä että minulla on kammottava kamerafobia (oi jes, kuulostan varmaan ihanan neuroottiselta). Ne Bleach-ryhmä kuvaussessiot olivat kyllä tosi hauskoja n.n

Kivaa oli, seuraavaksi Traconiin.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Eläs nyt, chu... :) Sä olit oikein herttainen Yachiru ja sovit oikein hyvin Orihimen ja Tatsukin seuraksi ^___^ Eipä sille voi mitään jos ujostuttaa, et sä musta kyllä kauhean jurolta näyttänyt :)

Tervetuloa foorumille ja toivottavasti tapaamme toistekin! ^___^
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Ave-chan kirjoitti:Eläs nyt, chu... :) Sä olit oikein herttainen Yachiru ja sovit oikein hyvin Orihimen ja Tatsukin seuraksi ^___^ Eipä sille voi mitään jos ujostuttaa, et sä musta kyllä kauhean jurolta näyttänyt :)

Tervetuloa foorumille ja toivottavasti tapaamme toistekin! ^___^
Samat sanat kun Ave-chyanilla, on kiva kun tänne tulee uutta verta ^_^
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olit just kiva Yachiru! Puku oli hyvin tehny ja peruukkikin oli just täydellisen värinen. ^^ Eikä sitä nyt aina ihan niiin hahmonsa mukaisesti tarvitse käyttäytyä - ainakaan koko ajan. Tärkeämpää ainakin mun mielestä on kuitenkin se hyvä puku ja muu sellainen. ^^ Ja hyvinhän ne kuvaamisetkin sujui. Varmaan helpompaa ryhmässä kuin yksin. :)

Tervetuloa tosiaan minunkin puolesta ja toivottavasti viihdyt. ^^


(Ja se sua ahdistellut Kenpachi sanoo tuosta vierestä terveisiä ;D)
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

No niin, tässä on muutamia lupaamistani kuvista.. laitan ainoastaan miittikuvat, koska en ala laittelemaan nettiin muiden cossikuvia ilman lupaa. :>> Ainakin näistä pari kuvaa ovat hieman heilahtaneita. ^^'

Naruto.fin miitti1
Tuossa kuvassa Ave-chan on juuri kävelemässä minorin luo. (Anteeksi, oli pakko mainita. : DD)

Naruto.fin miitti2

Naruto.fin miitti3
Toisessa ja kolmannessa kuvassa on aika hauska näky, melkein kaikilla on kamera kädessä. (:

Naruto.fin miitti4

Naruto.fin miitti5

Pitäisii teettää kaikki 60 kuvaa tavallisiksi valokuviksi etteivät ne vie tilaa koneelta.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Wendy kirjoitti:
Naruto.fin miitti1
Tuossa kuvassa Ave-chan on juuri kävelemässä minorin luo. (Anteeksi, oli pakko mainita. : DD)
.

Pakko mainita, että toi kyltti on se muinaismuistoksi puistoon jäänyt kyltti, ja keppi on se minun cossiasunkävelykeppi.. X) Mut olin ylpeä tosta kyltistä, harmittaa kun unohdin sen sinne. Sitä ois voinu käyttää uudestaan Traconissa.. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tämä on ihan pakko laittaa koska tuossa ihan edessä näkyy joitakin aika tuttujakin.. :roll: Kyllä he itsensä tunnistavat X)


Että tälleen teillä, mites meillä? Oli koko Animecon kyllä yhtä häröilyä, ja tämä todistaa sen vallan mainiosti. ^^
Ihan parasta tossa videossa on se kuinka toi eteen kuvaamaan mennyt pikkupentu melkein juoksi karkuun melua.. Elinikäiset traumat otakujen takia X).
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
lordoftellus
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Su Loka 29, 2006 19:03
Paikkakunta: Turku

AnimeconIV kuvat- ja jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja lordoftellus »

Tässä vielä mun satsi kuvia:
http://s124.photobucket.com/albums/p19/ ... econ%20IV/

No nyt on kansio julkistettu ja toivon sen nyt toimivan.
Viimeksi muokannut lordoftellus, Su Loka 29, 2006 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jokainen on laulun arvoinen.
Toiset vaan enemmän kuin toiset."
-Maj Karma : Attentaatti
Lukittu