Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

minori kirjoitti: Ja yöpyjille suosittelen Laajari-nimistä hostellia Laajavuoressa. Halpa, kuten hostellit yleensäkin, ja pääsee suoraan bussilla yliopistolle ja keskustaan, eikä se nyt ole pitkä matka kävelläkään (jotain kolme-neljä kilsaa). Ja mä niinQ asun muutaman sadan metrin päässä!!!§!½1??++ (tai siis nykyään äiti asuu :D )
kiitos vinkistä! etsiskelyssä kiva halpa majoitus ja kerrankin ollaan näinkin ajoissa, whee! minähän en mihkä liikuntasalin lattialle mene kun raadan kerta töissä niin rahaa on toivottavasti ainakin hostelliin
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kyllä pitäisi päästä, kun ei tuonne ole kuin kolmen tunnin ajomatka. ;D Kaverin kanssa sitä ollaan niin suunniteltu ja kun ei näytä hirveästi muita coneja olevan tulossa kesälle... :,D

Tarkoitus on pukea ainakin tuo Ino-cossi päälle ja hyöriä siellä kaverini kanssa, joka cossaa Kibaa. Olen myös lupautunut yhteen nettikaverini Fruits Basket ryhmään Shigureksi! ^__^ Hän kertoi olevansa Ayame ja... well, one thing led to another... :,D Shii-chanin rooli on minulle täydellinen. We're both perverted and we write. Good God. X__x Toivottavasti en vain ole räiskyvämpi kuin Ayamemme. XD

Tuo Laajari näytti TOSI hyvältä kun katsoin netistä! :D Hintataso oli tosiaan halpa ja sieltä löytyi suihku..! ¤__¤ Jos on suihku, Bitte on tyytyväinen. Edes yhteismajoitus ei kyllä ole ongelma, kunhan saadaan sänky niin jees. ^^ Siellä siis on vieläpä lähellä linkka-asema ja sillä pääsee yliopistolle? o__O Vau.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Darkkii.. kirjoitti:katoin itsekkin laajarista otettui kuvia.....mut onkohan se sit täynnä ku ite con on? en usko. jyväskylähän on täynnä hotelleja,paitsi jos kaikki naruto.fi:läiset tulee sinne.. no se on sen ajan murhe(kyllä lattialla nukun jos ei oo rahaa tarpeeks)
Itseasiassa luulen, että Laajari ja muut halvemmat majoitusvaihtoehdot buukataan täyteen hyvissä ajoin ennen conia. Sinnehän odotetaan monta tuhatta vierasta. Animecon+Finncon yhdessä vetivät Helsinkiin lauantaipäivänä ~5000 ihmistä. Siihen ei Laajarin 80 vuodepaikkaa riitä.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Milloinkohan sitä kannattais alkaa jo varaamaan..? :P Eikai hulluimmatkaan ennen toukokuuta ala varaamaan? XD Eihän? o__o
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Bitenshi kirjoitti:Milloinkohan sitä kannattais alkaa jo varaamaan..? :P Eikai hulluimmatkaan ennen toukokuuta ala varaamaan? XD Eihän? o__o
No jos jo suht varmasti tietää tulevansa, niin kannattaahan sinne pirauttaa ja kysyä ottaako ne jo varauksia vastaan. Ja varmasti ottaa. Eipähän iske sitten paniikki, jos ei meinaa yöpaikkaa löytyäkään.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minä olen kyllä varmasti tulossa ^^ Ainakin olen tulossa Kingdom Hearts kakkosen Demyxinä ^^ Nike lupaili olevansa Roxas ja Gloomy Axel ^_____________^ Ryhmäcosssssii~! Täytyy vielä miettiä muita cosseja. Mutta olisi mahtavaa jos jotenkin onnistuisi Otôsan Azumanga Daiohista xD Voisi olla kyllä toteutus vähän hankalaa ^^
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hyu kirjoitti:Mutta olisi mahtavaa jos jotenkin onnistuisi Otôsan Azumanga Daiohista xD
Rispektit sulle jos onnistut ^____________________________^

Omat cossini... Ei hajua. Pitää katella tässä joululomalla ja keväämmällä uusia animeja ja miettiä jotain jänskää pukinetta.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

minori kirjoitti: *köhköhvihjailuaköhköh* Veikkaisin, että Mirha t3h Jumalan luo mahtuu ja myöskin Meralialla on kämppä, johon mahdollisesti voi tunkeutua. ^^ Tosin enhän minä nyt voi mitään luvata. xD Meillekin äidin luo muuten pääsisi, mutta majoitan jo chaurontin ja ehkä jonkun Aven tai jotain, niin tulee ahdasta kaksiossa äiti kaverina. ^^'
Oisin kyllä todella otettu.. Toi lattiamajoitus ois muuten ihan jees mutta inhoan sitä cossiasujen kanssa. Koska ne asut on tungettava jonnekin ja kuljetettava sitten koko päivä kolmeakymmentä eri juttua mukana, ja oot loppujen lopuksi ihan raato.. 8E

Keksin juuri viisi minuuttia sitten mitä _haluaisi_ cossata.. :D Tosin tää on nyt kolmas kerta kun keksin. Mulla on coniin mennessä sitten taas kuusikymmentä asua. Jeh.. Tosin aattelin jos olisin tuo jo penkkareissa niin sitten en vois vaihtaaa 8D Koska asu on jo valmis. Hahaa..

Jos pääsen. Aina on kiva unelmoida ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

Tarkotus olis tulla... Cossataan Onimarun kans todennäköisesti Gozua ja Meizua eli Demoniveljeksiä. Tarkkaa syytä siihen en tiiä.. ehkä halutaan kokeilla jotain vähä haastavampaa.
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Keksin! Keksin mitä haluan cosplayata! (Vaikka en tiedä pääsenkö edes sinne...)
Tahtoisin siis cossata Kingdom Heartsin Soldier-heartlessia. Tai vaihtoehtoisesti White Mushroomia. Ne on niin suloisia. ^^;

Tjooh. Tosiaan, se majoitus... *tuskailua*
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Hyu kirjoitti:Mutta olisi mahtavaa jos jotenkin onnistuisi Otôsan Azumanga Daiohista xD
A! 8D Siinä saa Hyu-pojkar varautua kiljuvan Inon tai Shiguren glomppaukseen alta aikayksikön jos satut näköpiiriin! Olisi aika muikea, jos tommoinen onnistuisi..! x,3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

meikä soitti tänään Laajariin ja sai kuulla että se on täytetty kimppavarauksilla ("täällä taitaa olla joku tapahtuma siloin" minä: "öö, vois niinkin sanoa") ja onnistuin saamaan yhden kahden hengen huoneen varaukseen joka kimppalaisille ei ollut kelvannut kun siinä on oma vessa. Öh.
nyt koitetaan kaivaa vaihtoehtoa lähempää keskustaa mutta onhan tuo nyt varmuuden vuoksi roikkumassa. en kyllä tajua, luulin olevani ihan helvetin ajoissa.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Toi lattiamajoitus toi vähän toivoa, koska jos saan kyydin niin nukun vaikka jumppasalissa kunhan pääsen koniin :o
Pitää tarkkailla milloin sinne pitää ilmoittautua, koska se varmaan täyttyy melko nopeasti.

Että Taksullakin on vielä toivoa :P
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Olen jo toinen jalka junassa.
Lukittu