Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

karasu- kirjoitti:Ihan tottahan tuokin, mutta se, että joku väittää 'eihän se ole kunnon cosplayta jos teettää tms' niin se on jo täyttä puppua.

Yksi cossaamisen ydinideoita Euroopassa on se, että tehdään itse puvut. Japanilaiset ja amerikkalaiset ostavat ne kaupoista valmiina, mutta tuo ei ole yleistys. Kyllä se puku tuntuu paljon ihanammalta päällä jos on sen itse tehnyt/ollut sitä tekemässä. Jos siihen todella on käyttänyt verta, hikeä ja kyyneleitä, se on paljon mielekkäämpi. Ja uniikki. Ja persoonallisempi. Ja sen saa näyttämään kantajaltaan. Jep. Mutta mun puolesta jotkut teettäkööt, jos haluavat.

NYT LOPETTAKAA TOI OFFAAAMINEN TAI MÄ TUUN JA RÄJÄYTÄN TÄN TOPICIN!! :D:D:D:D
Capsinraiskaaja, jeah \,,/


Jep, mun cossini on nyt varmistunut. Mut haluttiin grouppiin mukaan (ilmeisesti koska ei ne löytäneet parempaakaan xDD) ja mä nyt sitten oon tulossa sinne hehhuloimaan, vaikkakaan en Kimimarona.. :´<

En kerro mikä, koittakaa löytää mut. Ja Ave pitää suunsa kiinni. Ja joo, mun asuun kuuluu sellainen... valkoinen juttu xD Peloittelen teitä sitten sillä.

Mutta Littlis on matkalla Aconiin, vaikkakin yösija on epävarma. o/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Anteeksi rakkaat ystävät, pakko offata vielä. Pointti oli se, ettei tartte päätä repiä irti jos joku on laittanut jonkun muun tekemään. Kyllä mie yhdyn siihe, että itse tehty (etenkin jos on hyvin tehty, köh sisäinen perfektionistini puhuu) tuntuu mukavimmalta. (tai jos sattuu olemaan vaatteet valmiina kotona vaatekaapissa.. Köh L köh..) Joo lopetan nyt tähän.

Asiasta toiseen ja viidenteentoista, Riku-cossini on yhä kesken x__x en vain saa nostettua takapuolta ylös penkistä että menisin ja tekisin sen loppuun. Enkä ole vieläkään osannut hankkia sitä puukkoa millä vuolla ne killuttimet oikeampaan muotoon.. *hidas* Tosin nyt on viimein kokeiltu piilareita ja vaikka laittaminen on suoraan... sieltä alimmasta paikasta niin parempi näin kun puolisokeana harhailisin se rätti silmillä.

Toisaalta taas, minä kun lykkäsin toisen cossin tekemisen kaverin tädille (itsellä ei yksinkertaisesti riitä aika tai raha *selityksiäselityksiä*) niin ainakin se tulee valmiiksi. Itq.

;__;
Muttamutta. Animeconiin ei ole enää pitkä aika ja kohta en voi nukkua jännitykseltäni. Onhan se kivaa, kun coneissa on muutenkin hauska nähdä paljon tuttuja. :3 Ja kun cosplay on kivaa niin mikäs siinä.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Mitä tältä foorumilta olen seurannut, niin paikkahan tulee olemaan täynnä akatsukilaisia... No ymmärtäähän tuon, kun on Akatsuki sen verran suosittu, enkä voi kiletää ettenkö itsekin tulisi sellaisena sinne...^^'
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Karupin »

BugShino kirjoitti:Mitä tältä foorumilta olen seurannut, niin paikkahan tulee olemaan täynnä akatsukilaisia... No ymmärtäähän tuon, kun on Akatsuki sen verran suosittu, enkä voi kieltää ettenkö itsekin tulisi sellaisena sinne...^^'
Kuten Naruto-cosplay muutenkin. En tiedä varmaan yhtäkään Conia jossa ei olisi ollut joitakin Naruto-cosplayaajia.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja HINA »

Tietaako kukaan onko siina lahistolla paikkaa jossa voisi yopya?
Mulla on kaikki muu paitsi juuri se hoidossa ^-^;;
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^
Hotellit ja halpamajoitus ovat täynnä (hotelleista saattaa vapautua huoneita viikkoa ennen conia tms). Ellet satu tuntemaan ystävällistä sielua JKL:stä, odottaa sinua todennäköisesti hieno yö taivasalla. :D

Majoitustilannetta voi tarkastella Finnconin sivuilta. http://finncon.org/fi/majoitus.php
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja jenske »

AAAAAAAAAAARHHGGG!!

Miäehkäpääsenjossaanvainkaverinmukaan. Ainakin lauantaiksi voisin päästä : D Hitsin hitsin hitsin hitsi. Mulla olisi cossiasuun miekan runko valmiina, mutta puku. Mulla on vajaa kuukausi aikaa tehdä PUKU. Ja viimeistellä miekka. Ja jouduin pääsin töihin X__X Taivasallakin voisi nukkua jossain, mutta siihen hommaan tarttis semmoisen kaverin, joka antaa rosvoille kyytiä.

EDIT:// Onko hei mtn miittinkiä suunniteltu? Siis sellaista koko naruto-foorun (tai naruto.fi:n) miittiä suunnitteilla? Kun en tästä topicista löytänyt keskustelua kyseisestä asiasta, enkä myöskään omaa topicciaan. Pitäisikö tehdä miitti-topic tehdä?
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Häh? Halpamajoitus täynnä? No toi on positiivista.
Eli sitä nukutaan taas epämukavasti parin tunnin yöunet autossa tai sitten ei tulla ollenkaan (joka olis epistä Shotal ja Deiviil koska oon lupautunut jo kuskiksi).... ellei sit joku heijän kaveri suostu ottaa neljää.... sillä patjatkin olisi mulle ja Meiralle.

No pitää kattoo...

7 euroo yhdestä yöstä lattialla kuulostaa muutenkin järklyä kiskuri hinnalta.
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja charmander »

Seitsemän euroa turvallisesta nukkumasijasta on - päinvastoin - järjettömän vähän.
JekkuDragon kirjoitti:Onko hei mtn miittinkiä suunniteltu? Siis sellaista koko naruto-foorun (tai naruto.fi:n) miittiä suunnitteilla? Kun en tästä topicista löytänyt keskustelua kyseisestä asiasta, enkä myöskään omaa topicciaan. Pitäisikö tehdä miitti-topic tehdä?
On varmasti. Asia otettanee tarkempaan seulaan sitten vähän lähempänä, ja eiköhän siitä kanssa oma ketju tehdä.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Onhan se halpa jos isi tai äiti maksaa.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja minori »

^ No on se halpa vaikka sen omasta pienestä budjetistakin maksaa... Ei nyt niin järkyttävästi tunnu, jos on kuitenkin ollut varaa reissuun ylipäänsä lähteä.


Perustin tuon jo kyseltyn miitti-topicin, että menkääs sinne höpisemään. ^^
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja HINA »

Mirha kirjoitti:^
Ellet satu tuntemaan ystävällistä sielua JKL:stä, odottaa sinua todennäköisesti hieno yö taivasalla. :D
Nain itsekin ajattelin. xD
Multa meni toi halpamajoituskin ohi kun oon ollut taalla Texasissa -__-;;
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja charmander »

Jayness kirjoitti:Onhan se halpa jos isi tai äiti maksaa.
Olet nuori, mutta sinulla ei ilmeisesti ole minkäänlaista hajua kuinka paljon hotellit yleensä maksavat? - 80 eurosta ylöspäin aina kalliimpiin, 150 euron tuntumaan per yö. Tässä, esimerkiksi Jyväskylän scandic hotellin hintoja ... yhdelle yölle.

Kuva

Tuo vs. 7 euroa... 7 euron hintahan on tuohon verrattuna ilmainen! Pääseeköhän sillä juuri ja juuri edes telttailemaan lähimmälle camping-alueelle...
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Olenhan mä nuori, mutta maksan kaiken itse. Tuo oli lähinnä sarkasmia tuo aikaisempi postitus ;D hihihi!

Pointtini nyt vain on, että onko halpamajoitus tosiaan täynnä, että kannattaako asiasta enää mailata eteenpäin?

Editto: Täynnä on. Joo. Kivaa. Pitää ottaa asia kamujen kaa puheeksi, että mitä hevettiä me nyt tehdään.
Ja mulle on hotellimajoituksen kalleutta turha mainostaa - kyllä se tiedetään. Ainoa ero noissa 100:n euron ja 7:n euron majoituksissa oli hotelleissa on kunnon vuoteet, pesutilat ja aamiainenkin. Tosin hotelleihin ei mulla opiskelijana olisi edes varaa. Vielä kun asun yksin...

Mutta mitä sitä täällä murehtia.

... ja hetkinen chauron! Kuinka nuoreksi mua oikeen luulit? XDD
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon V 2007

Viesti Kirjoittaja minori »

Zardra kirjoitti:Onko siellä jotain miittiä suunnitteilla? ^^;
Onhan siellä ^^

Aika paljon näyttäisi taas olevan Naruto- ja Bleach-cossaajia tulossa. Hyvä vaan, kun meidän harteillehan nuo aika pitkälle jää. ^^ Tai no Bleachia varmaan näkee muutenkin, mutta Narutot taitavat olla melkein kaikki meiltä. Ollaan taas hyvin edustettuna. ^^
Lukittu