Animecon V - Jyväskylässä 14-15.7.2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Eiköhän me frostin kanssa tulla. Mitään ei ole niin pitkällä tähtäimellä vielä suunniteltu, mutta ihme saa tapahtua että jäätäisiin pois.

Siinä vaiheessa meikäläiselläkin on jo ajokortti (sekä toivottavasti auto ja ajokokemusta), joten minähän voin hyvillä mielin ajella meidät Jyväskylään. :D
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Enköhän ole tulossa. Cosseja olen miettinyt joo, mutta ainakin toistaiseksi ajattelin vain pistää vanhat cossit (Jiraiya, Matsumoto) päälle. Pitää sitten kattoa keksiikö jotain hienoa ja upeaa itse coniin.

Ryhmäcossi olis kyllä kiva, varsinki jostakin OHSHC:sta ^^

Littlis-editto: Jee, voisin tulla!!! Nekozawaaa~
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Toivottavasti tänävuonna paikalla on vähemmän naruto- ja bleach-cosseja kuin viimeksi, kun nuo teemat alkavat olla aika puhkikoluttu ja out (persoonalliset hahmot ovat poikkeus. Enemmän videopelejä ja muita, kiitos.
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Oishan sitä kivaa mennä mutta kun Jyväskylä... Tuskin äiti helposti edes suostuisi sinne kun on tuo yöpymis , matka , turvallisuus jne.
Ei hirveästi pitäisi jos oma 13 v poika tonne menisi ^^ mutta muuten tulisin =)


edit// oli pakko edittaa et toi topicin nimi häiritsee kun siinä on pieniä virheitä kuten välit ;DD
Viimeksi muokannut Xtriimi, Ke Joulu 06, 2006 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Ave-chan kirjoitti:Ryhmäcossi olis kyllä kiva, varsinki jostakin OHSHC:sta ^^
tää ajatteli vetää Ouranin Haruhin, jos en jaksa vääntää Melancholy of...:in Suzumiya Haruhia. eli tulossa ollaan, kaverin kanssa varmaan otetaan hotellihuone tai jotain, ainakin sellasta on suunniteltu. asiat kerkee tietty vielä kaatua ja nousta moneen moneen kertaan...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

LittleSamurai kirjoitti: [*]Mä en tunne ketään Jyväskylästä joka ottaisi asumaan luokseen kahdeksi yöksi ja kahdeksi ja puoleksi päiväksi, ja siksi homma vähän sukaa. Tai sitten ne keitä tunnen on joitakin hugeja Foorumi-Jumalia eikä niitten luokse kehtaa mennä ettei suututa pyhiä henkiä. ;__; Tosin ei ne mua ois pyytänytkään, et sen puoleen.
*köhköhvihjailuaköhköh* Veikkaisin, että Mirha t3h Jumalan luo mahtuu ja myöskin Meralialla on kämppä, johon mahdollisesti voi tunkeutua. ^^ Tosin enhän minä nyt voi mitään luvata. xD Meillekin äidin luo muuten pääsisi, mutta majoitan jo chaurontin ja ehkä jonkun Aven tai jotain, niin tulee ahdasta kaksiossa äiti kaverina. ^^'
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:*köhköhvihjailuaköhköh* Veikkaisin, että Mirha t3h Jumalan luo mahtuu
Taivaamme ovet ja makuupaikkojen varauslistat avautuvat lähempänä conia. Kesäkuun paikkeilla tms.

(...ei vaan, oikeesti, minkä hiton takia musta on tehty joku jumala?)
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Mie olen kaiketi tulossa. Mutta, siinä on se mutta. Samantapaisia juttuja Littliksen kanssa. Voisin kinuta siskon&hänen poikaystävänsä tulemaan mukaan, mutta viimeksikin he melkein jättivät lähtemättä.
Majoitus. Mihin helkuttiin mie sitten menisin jos sattuisin pääsemään? Hotellit on kalliita..

Cossi pitää keksiä vielä. Ryhmäcossi olisi ihana~
Kenelläkään mitään, mitään ideaa mitä voisin cossata? Tahtoisin jotain suht. vaikeaa ja suurempitöistä.. Kun nuo aiemmat ovat olleet niin helposti tehtyjä (ollut Hinamori Bleachista, ja Goku Saiyukista kolmisen kertaa & Tenten).
Tahtoisinpa haasteita.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Näyttää ikävästi siltä, etten ole menossa :'( On tuo matka ja majoitus. Viimeksi oli hyvä kun sinne meni 10-15 min bussilla :')
En todellakaan tiedä, missä nukkuisin jos sinne lähtisin. Hotelli ei sovi missään nimessä ja ulkonakaan ei ole hyvä nukkua =_=
Taitaa ikävä kyllä jäädä tämä kerta välistä, vaikka kuinka haluaisin mennä.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Tulossa ollaan vaikka ryömien.

Majoitus on tosiaan se ongelma, saa nähä jos pääsis punkkaamaan kaverinkaverin sukulaisen luo. (öhähh.) Ja junalla kai sitä tarkotus mennä, onneksi ei kestä niin kauan kuin Oulusta Hesaan menis. Hah! Cosplay on jo tiedossa - molemmille päiville - ja ekan teko puolivälissä. Haluan kunnon valkosen peruukin, yhh. :s (Kindgom Hearts kakkosen silmäside-Riku (tiedäntiedän, niin kuin ne kaikki viisisataa muutakin... ja peruukki kusee.) ;__; ja Ouranin Wonderland-versio Haruhista ryhmäcossin kera.. köhjoo. (mutmeilläeiooMorianionihanangst. Joo, loppuunkulutettu kohta tuo KH:kin mutta kun.. ;____; 2008 sit on jo tiedossa todellakin kaksi hahmoa kahdesta semmosesta sarjasta joiden olemassaoloa melkein kukaan ei tiedä... ( X''DD kaiketi.. mä suunnittelen aina cosseja, joka ikinen päivä..)
Viimeksi muokannut karasuka, Su Joulu 10, 2006 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

karasu- kirjoitti: Ja junalla kai sitä tarkotus mennä, onneksi ei kestä niin kauan kuin Oulusta Hesaan menis.
Ei kannata Oulusta mennä Jyväskylään junalla. Täältä jumalan selän takaa kun ei satu menemään suoraa rataa Jyväskylään (tai menee, mutta se on vain tavaraliikenteelle <__< ), vaan pitää mennä Kuopion tai Tampereen kautta. Kestää ja maksaa siis enemmän. Bussilla siis. Vähän päälle neljään tuntiin pääsee Jyväskylään. ^^

Ja yöpyjille suosittelen Laajari-nimistä hostellia Laajavuoressa. Halpa, kuten hostellit yleensäkin, ja pääsee suoraan bussilla yliopistolle ja keskustaan, eikä se nyt ole pitkä matka kävelläkään (jotain kolme-neljä kilsaa). Ja mä niinQ asun muutaman sadan metrin päässä!!!§!½1??++ (tai siis nykyään äiti asuu :D )
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Darkkii.. kirjoitti:itsekkin en oo varma pääsenkö.... :cry: kerran ku majoitus on ongelma.....
mä ehkä pääsisin mun "kamun" mummon luo tai jonnekkin......
toivottavasti tapahtuma hallin lattialla sais nukkua...kyllä lattialla nukkuminen kelpaa ku yöt hotellissa joka vielä maksaa ihan pirusti.....
enkä oo varma tuunko autolla vai junalla, ku vaasas asun....ja kaiken lisäks vielä rippikoulu......animecon on (ehkä) 14.-15.7. ja mun ripari o 16.7. et jes..... voi olla et jää väliin... :cry: ..... mut toivoa on aina :D
Animeconiin on tulossa koulun liikuntasali-lattiamajoitus. Ilmoittautumiset tuohon majoitukseen ilmestyvät nettiin lähempänä conia.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

minori kirjoitti:
karasu- kirjoitti: Ja junalla kai sitä tarkotus mennä, onneksi ei kestä niin kauan kuin Oulusta Hesaan menis.
Ei kannata Oulusta mennä Jyväskylään junalla. Täältä jumalan selän takaa kun ei satu menemään suoraa rataa Jyväskylään (tai menee, mutta se on vain tavaraliikenteelle <__< ), vaan pitää mennä Kuopion tai Tampereen kautta. Kestää ja maksaa siis enemmän. Bussilla siis. Vähän päälle neljään tuntiin pääsee Jyväskylään. ^^)
Ah. Vai niin. Kai sitä pitää mennä bussilla... ^^ mutta pääasia kunhan päästään perille ja takas 8)
Lukittu