Tampere kuplii ~ 31.3.2007

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Tampere kuplii ~ 31.3.2007

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Tampere kuplii on sarjakuvafestivaali, mikä järjestetään 31.3.2007 Finlaysonin alueen ympäristössä.

Sisäänpääsy on ilmainen ja ohjelmassa on mm. cosplay-kisa ja luentoja kansainvälisiltä sekä kotimaisilta vierailta.

http://www.tamperekuplii.fi/index.html

Elikkäs, ketkä on menossa?
Viimeksi muokannut Siiwi, To Maalis 29, 2007 13:43. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

kerkesit ensin, olinkin juuri tulossa itse kyselemään tästä:) Eli olen menossa, tottakai, ellei nyt mitään kuolemanvakavaa tule päälle. Kerrankin jotain tälläistä on oikeasti täällä Tampereella eikä jossain HervannassaXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Itsekkin olen mitä luultavammin tulossa. \o/
Olisi eka iso anime-ja mangatapahtuma missä kävisin(en laske kemin sarjakuvapäiviä sellaisiksi..)ja kyllähän se jännittää.Pitää varata paljon rahaa kun siellä on se kauppias joka myy anime-ja mangafanituotteita ja tietysti siellä on myös T3h jumala Fantasiapelit!Rahan menoa ei voi estää. ^^
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Wayyy!!!

Sinne ja äkkiä! Katsotaan, jos mamma sai ton Akatsuki-kaavun tehtyä, voi näkyä Kisame siellä!
Pitää varata paljon rahaa kun siellä on se kauppias joka myy anime-ja mangafanituotteita ja tietysti siellä on myös T3h jumala Fantasiapelit!Rahan menoa ei voi estää. ^^
AAMEN! Fantsu on aika raha-paikka! Ja sitä rahaa pitääkin alkaa säästää...
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Pitäisikö minun huolestua kun luulin tuota ihan joksikin muuksi kuin sarjakuvafestareiksi o_O
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No voi kyllä olen tulossa! Kuulin tästä joulua ennen kuorokaveriltani ja hän jo ehti värvätä minut Loveless-cosplay porukkaan. Heistä Nagisa-sensei olen sitten minä ^^ Asukin on jo valmis enkä enää malta odottaa tuonne pääsyäni. Nähdään siis siellä! o/
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

gebric kirjoitti:Pitäisikö minun huolestua kun luulin tuota ihan joksikin muuksi kuin sarjakuvafestareiksi o_O
No, ehkä siellä on kuplivaakin tarjolla. :p Ja kyllä, pitäisi huolestua. Kunhan edelliset haavasi paranevat xD

/off.

Hm. Lähellähän tuo olisi, mutta luultavasti rahani menevät muuhun matkusteluun.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Jaah.. No, kun se nyt näin nurkan takana on, voisinhan mä kävästä piipahtamassa ^^;;

Mutta sama periaate, kuin aina ennenkin: Mitään en kossaa, enkä ikinä tule kossaamaankaan.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mulla se on vielä vähän auki. Jos saan rahaa niin mikä ettei. Ja jos sitten ei ole mitään kähminkiä kirjoitusten ja ton kanssa..

Vois piruuttaan vetää hollow Renji-kostyymin päälle jos pääsee. :twisted:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Huummm, pitää pistää mietintään. :3 Se on siinä melko että a) jaksaako b) onko jotain muuta menoa ja c) jaksaako kukaan kuskata. Eihän se mikään SuperihQcon ole, mutta kyllä vois ihan tyyppejäkin tapaamassa käydä.

...ja ei, en varmaankaan saa mitään cossia aikaiseksi. x___X Ino ja Shii-chan sitäpaitsi ovat hiukan kesäystävällisempiä. Maaliskuussa on vielä niin kylmä... |,3 Voihan sitä säätä tosin tarkkailla... Jos tuonne jaksaa raahautua niin kai jonkun "kaapistakasaanvähänmitäsunsattuu" -cossin voisi yrittää saada aikaiseksi.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Bitenshi kirjoitti: Eihän se mikään SuperihQcon ole, mutta kyllä vois ihan tyyppejäkin tapaamassa käydä.
No mut beibeh, eikö se oo sen arvoista jos minä meen sinne..? ;D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Minä olen tulossa kanssa! :3 Ja cossitkin olisi tarkoitus vetää niskaan.. Olen myös osallistumassa cossikisaan, mutta ei tehdä siitä numeroa jooko olen ihan hermona jo nytten.. Luultavasti hiipparoin siellä yksinäni, joten elkäätten ihmetelkö jos uskallatte moikkaamaan ja alan pölöttää sekavia itsekseni. : D

EDIT// tämän viestin kirjoittamisesta asioista noin 2/3 on muuttunut. Jees, olen edelleen tulossa, mutta en ole cossaamassa mitään ja mukanani roikkuu pieni kasa apinoita. : D
Viimeksi muokannut Nike, To Maalis 29, 2007 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Siellä vois järjestää jonkun Naruto.fi-miitin!
Ja silloin tapasisin kaikki naruto.fi mahtavat käyttäjät FF.
Mutta Minä olen nyt siis tulossa Hidanina,Kakuzuna tai Tobina.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Håhåå, keksin jo cossinkin itselleni jos pääsen. Joten olis vähän pakko.. Ja nyt olis rahaa junalippuihinkin. Jos vaan joku haluais kävellä mun kanssa sinne paikalle niin sitten ei olis mtn ongelmaa.. ^^

Ja kannatan tota miittiä!! o/ Tuon vaikka sen hienon kylttini mukana, niin saadaan sitä taas heilutella :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Vitsin kun en tiedä pääsenkö. Jos kyydit saan niin tulossa ollaan. Tuo miitinki kiinnostaa. Näkis uusia pärstiä x)

En kyllä cossaisi ketään. Ei ole pukua. Ja nyt kun menin hiukseni värjäämään niin en enään pysty suunnittelemaan L:n cossausta. Se puku olisi ollut helppo vääntää.
I'm as fake as a wedding cake.
Lukittu