Yleinen hehkutus [2]

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Edellinen lukkoon ja uusi käyttöön, kun tuossa vanhassa tuli sadan sivun määrä vastaan.
Elli tänne kaikki hehkutettavat asiat, niin isot, kuin pienetkin ^^

Edellinen topicki jäi tälläiseen kohtaan --> http://www.naruto.fi/board/viewtopic.ph ... 091#147091
-----
Saatiin uusi ja leveä sänky tänne pikku kämppää o/ Vihdoinkin mahtuu kunnolla nukkumaan ^__^
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Sain uuden piirrustuslehtiön ja 3-päiväisen viikonlopun!
Ja toivo uudesta signaturestaTäällä tuli mieleen! Auttakaa...
tehkää ny joku jotakin...
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Nyt on pakko hehkuttaa, kun pitkästä aikaa pääsin pelikoneen äärestä raahauduttua tietokoneelle:

OKAMI~ /o/
Sain lopultakin hommattua tuon pelin ystävänpäivänä ja sen jälkeen en ole paljon Pleikkarista irtautunutkaan. Ei sitä turhaan ole luokiteltu vuoden 2006 parhaaksi peliksi. Niin paljon UPEAA ja LOISTAVAA samassa paketissa! *erittää isoja punaisia sydämiä*
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Minä jaksan innostua pienestä, mutta on se sen arvoista. Olen tämän viikon töissä varastohommissa jeesaamassa kun siellä on ruuhkaa, ja pomo tuli kyselemään että kiinnostaisiko ensi viikkokin. Pakkohan se oli suostua kun ei muita töitä ole näkyvissä. Ja jos hyvä säkä käy, minusta voi tulla samanlainen kuin esim. muutama isäni työkaveri. Isäni työkaverit kertoivat joskus kun olin jossain heidän työpaikkansa saunaillassa kuokkimassa että muutamat heistä olivat tulleet vuosia sitten suurin piirtein viikoksi tai kuukaudeksi hommiin ja siellä sitä vieläkin ollaan. Osuisikohan kohdalle.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Limingan taidekoulu kirjoitti:Opiskelijaksi hyväksyminen





Sinut on hyväksytty kirjoittajalinjamme opiskelijaksi lukuvuodelle 13.8.2007-23.5.2008.

Yksityiskohtaisemman kutsun liitteineen (opiskelutietokaavake, kirjoittautumismaksu, Limingan kartta, opintotukihakemus ja ops.) lähetämme sinulle kesällä.





Tervetuloa!
\o/

kyllä tuota on nyt edes pikkasen pakko hehkuttaa... ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

ONNEKSI OLKOON LITTLIS *halirutistaa ja ojentaa keksipaketin kaupanpäällisiksi*

/off
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

//OFFOi onnea Littlikselle!//OFF

itse hehkutan (ei mitään Littliksen rinnalla) että sain luettua seitsemästä veljeksestä tunnin aikana 50sivua ja kirjoitin lukupäiväkirjaa... Jesh, :P
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Hienoa Littlis!Itsekkin haluaisin tuonne mutta sarjakuva-puolelle kylläkin.Pitäisi vaan harjoitella vielä sarjisten piirtämistä.
Kuviksen opettajakin sanoi että minulla on kykyjä siihen.Sainkin sarjakuvasta 10... :3
Myös se pelkkä taide-puoli voisi olla ihan kiva x3

Ihanaa,ei tarvinnut hiihtää liikunnantunnilla.Kävelen mielummin maapallon ympäri kuin hiihdän jonkun kilometrin. <__<
Tansittiin liikunnan lopuksi tiputanssia.Ja tehtiin sellaista jotakin jumppaliikettä jonka nimi oli joku takapumppu(en ole sitten yhtään kaksimielinen...) XD
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

offia: Awsh, kiitokshia kaikille mun kanssa hehkuttaneille. Vaikka toi oli mun listassa alimpana, onpahan ainakin yksi paikka minne varmasti pääsen jos en muualle.. Helpotti suunnattomasti!! *phew*

En ookkaan ihan tyhjäntoimittaja. Ja revin sen 1800 euroa vaikka omasta perseestä jos sieltä vaan sitä tulis. Ja halpa asunto Oulusta.. Hmmh. /off


Mä voisin hehkuttaa sitä, että kiitos meidän ihanan kanslistin pääsen sittenkin hakemaan TeaKkiin, kun joku oli vähän lukenut päivämäärät väärin.. ^^"

Lisää offia:
MsUchiha kirjoitti:saan synttärilahjaksi vihdoin ompelukoneen!
Onneksi olkoon. Yksi parhaita välineitä ainakin mun elämässä. Mitä hitsiä sitä minnekään Japaniin raahautuu h.NAOTOn tuotteita ostelemaan kun voi itsekin tehdä.. xD
Tosin ne on aika pro-vaatteita, joten kannattaa ensin harjoitella jollakin vähän helpommalla. Niin kuin asusteilla. ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Woaaa... Hienoa Littlis ^^ Saat halin *glomps*

Waa, olen syönyt itseni ihan palloksi :3 Sukulaisilla saa sentäs aina paljon ruokaa xD

Kyaaaa~ Olin graduoinnissa maanantaina ja sain suoritettua 2. kyun ^^ Enää kaksi graduointia mustaan vyöhön. Nyt voin hakata pahoja pedareita ^^ Paitsi tietysti Mirha-samaa... No juu, enhän minä mikään professional vielä ole, mutta opekin sanoi, että minun taso on noussut huimasti ja se on todella kiva kuulla, kun joskus tuntuu siltä, että treenaa ja treenaa, mutta mitään ei tapahdu. Mutta ei kai sitä sitten itse niin huoomaa :3 Kah, olen alkanut viljelemään tuota hymiötä...
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Oih, hienoa Littlis, hirveästi paljon onnea! <3 Oh, Liminka... Itsekin olen kaihoisasti vilkuillut niiden taide- ja sarjakuvalinjoja, mutta kun olen köyhä kuin mikä, niin ei tule kesää. Toivottavasti siellä on mukavaa ja se vastaa toiveitasi! <3

Ja omaa hehkutusta, joka on sattumoisin sama kuin Yozolla: OKAMIIII /o/ On se vain niin ehaana että ihan itku tulee. Itse en edes pelaa vaan seuraan vierestä kun Yozo pelaa, mutta olen silti ihan korviani myöten rakastunut. <3
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

[OFF] Onneksi olkoon Littlis~! n__________n [/OFF]

Jee, käytiin koulun kanssa katsomassa Suden Arvoitus -elokuvan. Tuota... ihan hyvähän se oli, muttei kuitenkaan jäänyt lemppariksi. Murre oli hauskan kuuloista ja ne kaksi sudenpentua olivat söpöjä. ^^ Istuin ystäväni vieressä, joka lähes koko elokuvan ajan nauroi ja koulun loputtua tuli sanomaan, että oli keksinyt pilaversion kyseisestä elokuvasta (Joo-o, hän on innokas keksimään pilaversioita eri sarjoista/elokuvista). En kyllä sitä viitsi ihan täällä kertoa. ^^;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

LittleSamurai kirjoitti:
Limingan taidekoulu kirjoitti:Opiskelijaksi hyväksyminen





Sinut on hyväksytty kirjoittajalinjamme opiskelijaksi lukuvuodelle 13.8.2007-23.5.2008.

Yksityiskohtaisemman kutsun liitteineen (opiskelutietokaavake, kirjoittautumismaksu, Limingan kartta, opintotukihakemus ja ops.) lähetämme sinulle kesällä.





Tervetuloa!
\o/

kyllä tuota on nyt edes pikkasen pakko hehkuttaa... ^^



Onneksi olkoon! ^^
Mikäs tuo kirjoittajalinja mahtaa olla? o.o En ole aiemmin tuosta kuullutkaan..


Itse voisin sitä hehkuttaa että koulu on lähtenyt mahtavasti käyntiin taas :3 Tänäänkin oli erittäin leppoisa päivä. Tämä lukukausi ollut kyllä aivan mahtava! ^^ Kaikkea muutakin kivaa on kerennyt tapahtua :3 Uusia kavereitakin oon saanut. Eiköhän se tästä ^^ Täytys nyt vielä vain joku hyvä harrastus keksiä.. Harmi vain että täällä Valkeakoskella ei ole oikein mitään :/
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

.Yoshimi. kirjoitti:Mikäs tuo kirjoittajalinja mahtaa olla? o.o En ole aiemmin tuosta kuullutkaan..
http://www.limingantaidekoulu.com/


Oih, meni todella hyvin laulutunnilla. Nyt pitäis valita laulu konserttiin, ja äitini ehdotti, että haluaisin Ultra Brata, koska se käy kuulemma äänelleni hyvin. Rynnistin sitten kirjastoon lainaamaan nuottikirjan ja valkkasin sieltä sopivimmat ja mieluisimmat, joita sitten lauloin tunnilla. Ja kuulosti todella hyvältä!! Käyn tästä lähtien säveltämään suomen kielellä.. ^^

Innokaana ootan konserttia. Se sitten on joko Kahdeksanvuotiaana tai Villiviini.. Saas nyt nähdä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Wow Littlis! PALJON ONNEA!!

Omat hehkutukseni ovat kovin pieniä, muttah.. Menin kirjastoon ja sain parhaan saaliin aikoihin! (Sanokaa miksi haluatte, mutta kyllä, vino pino haisevia kirjoja saa minut hyvälle tuulelle.) Pari kirjaa koskien Kreikan mytologiaa mistä olen hiljattain innostunut ihan mahdottomasti, yksi englanninkielinen (ja tylsänpuoleisen näköinen ..xD) Jaappanin mytologiaa koskeva kirja. Ja sitten! Rei Shimura, Samurain Tytär! Olen kytännyt sitä varmaan vuoden, ja koska olen laiskanpuoleinen niin ei ole tuo varaaminenkaan luonnistunut.. nyt se oli siellä! \,,/

Niin, ja sitten olen saanut koneellemme vinon pinon Disney-musiikkia. : D Näistä tulee aina hyvälle tuulelle!
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Lukittu