Yleinen hehkutus [2]

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Rinde »

aaaaaa niiiin hyvän keikan veti An Cafe taas, ei huhhuh<3 Mahtavia kokemuksia keikat joissa bändi ja yleisö bailaa keskenään. Ja Mikun Akuankka-showXD
Juuki on kyllä niin paras, haluan sen häihini seremoniamestariksi!

Se ovensuun Viesti Bändille juttu meni ihan ohi, korjasin hihaani enkä tajunnut yhtään mitään. Onneksi SIN pelasti tilanteen huutamalla pikkutuhmuuksia japaniksiX'D
Jonottaminen oli taas niin vehkeestä kun olla ja voi, piti käydä välillä Telakalla juomassa fisu että jaksoi taas.

also, Wendy, olitko siellä ja oliko sulla lantiolla nimikyltti? näin sut!!!!!!
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Uskalsin poistaa evästeet nii nyt pääsen taas kirjautumaan tännekin ^^ Ja silmätulehdus alkaa vihdoin parantua, ei sen kanssa oo kirottu ku aika suhteellisen kauan.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Rinde kirjoitti:aaaaaa niiiin hyvän keikan veti An Cafe taas, ei huhhuh<3 Mahtavia kokemuksia keikat joissa bändi ja yleisö bailaa keskenään. Ja Mikun Akuankka-showXD
Juuki on kyllä niin paras, haluan sen häihini seremoniamestariksi!

Se ovensuun Viesti Bändille juttu meni ihan ohi, korjasin hihaani enkä tajunnut yhtään mitään. Onneksi SIN pelasti tilanteen huutamalla pikkutuhmuuksia japaniksiX'D
Jonottaminen oli taas niin vehkeestä kun olla ja voi, piti käydä välillä Telakalla juomassa fisu että jaksoi taas.

also, Wendy, olitko siellä ja oliko sulla lantiolla nimikyltti? näin sut!!!!!!
Joo, oli mulla nimilappu lantiolla roikkumassa valkoisessa vyölaukussa kiinni. :-----D

An Cafe veti tosiaan HYVÄN keikan~! ^___________^ Itse kävin pari kertaa lähettämässä viestiä bändille: ensimmäisellä sanoin "Nyappy" ja toisella kerralla tuli sanottua "Kanon aishiteru". XD Olen kirjoittanut kys. An Cafen keikasta, jonka voi lukea täältä.

(Wuhuu, 1000. viestin raja rikottu minun kohdalla! \o/ )
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja BugShino »

ORAA! Nyt vyöarvoni on toisen asteen vihreä ja seuraava tavoite on sitten sininen, lajina Wado-ryu karate.
Olen ihan tyytyväinen suoritukseeni, ottaen huomioon, että vyökoe tehtiin viisituntisella leirillä enkä päässyt välillä syömään. Polvi- ja selkäkipukin ovat jo alkaneet hellitä.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mun scanneista digataan!!! \o/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Rinde »

tää sai vaihtopaikan Tokiosta kalenterivuodeksi 2010.

Vuodessa ehtii tapahtua paljon, mutta onpahan aikaa kerätä rahaa ja suunnitellakin kunnolla.


mau:3
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Haha! Luulin että sisäinen Naruto-fangirlini oli jo kuollut aikoja sitten, mutta miten kävikään kun bongasin fantasiapeleistä hebi-pokkarit XDDD Voi kukkaroparkaani... En kyllä yhtään tykkää virallisesta käännöksestä. Olivat nysveröt sensuroineet yuri/yaoi -viittaukset. Pah!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Yen Press lisensoi Pandora Hearts-mangan käännösoikeudet ja se alkaa sittenkin enkuksi. <3 Mut sitä saaki venata sit joulukuuhun asti... ei se mitää kuitenkaan, pääasia et saan sen vielä omaan hyllyyn. Ja Nabari no ou alkaa ens kuus enkuks. *w*
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Runte »

Nyt on kyl ihan pakko tulla hehkuttaan näitä kahta uutta openingia jotka tuli tänään ekaan kertaan:
One Piece uusin Opening ja DragonBall Kai opening!

Kummankin openingin biisit on keskitason alapuolella, mutta ne videot! Aivan mielettömiä molemmat ^^
Ne oli molemmat niinku sellasia jotka ylitti odotukset helposti. Toivottavasti ne jatkaa myös animen animaatioo ja piirtotyyliä samalla tavalla.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^ One Piecen edellinen opening jäi mulle päähän iha nakisti. Puhun siis tästä "we are" uudesta versiosta. Oli pakko ladata koneelle se =P

Pitääpä kahtoa uusin ->
Happy panda
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Uusin OP opening on aivan ykkönen :D Niin biisi kuin video, tykkään aivan helkkaristi ^^

Lomailu jatkuu, mitään häiriötä ole näköpiirissä tähän vapaaseen oleiluun, hjuva fiilis. :) [Tietty pääsykokeisiin vois lukea mutta ^^"]
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Olipas huvittava työmatka. Takana istuva valitti tappavan tylsästä bussimatkasta ja kaveri sitten yritti lohdutella että eikö ollut kännykän matopelia ajantappoaseena. Satuin itse sillä hetkellä pelaamaan Zen Boundia ja teki mieli huutaa "Mun kännykkä on parempi kuin sun kännykkä!" Kyösti Pöysti sanoisi tähän että matopelit on niin yheksäkytlukua!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kakashi Gaiden animoidaan vihdoikin \o/ Se jos mikä on hehkuttamisen arvoista ^__^
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Lucy kirjoitti:Olipas huvittava työmatka. Takana istuva valitti tappavan tylsästä bussimatkasta ja kaveri sitten yritti lohdutella että eikö ollut kännykän matopelia ajantappoaseena. Satuin itse sillä hetkellä pelaamaan Zen Boundia ja teki mieli huutaa "Mun kännykkä on parempi kuin sun kännykkä!" Kyösti Pöysti sanoisi tähän että matopelit on niin yheksäkytlukua!
Uuuuuh! Minä pelaan yleensä Need for speediä tuollaisissa tilanteissa, tosiaan puhelimena Nokian n95! Ja tässä on kamera. ;P

Kai huomasit mitä tein tuossa? :I
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Yleinen hehkutus [2]

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Nixu kirjoitti:Kakashi Gaiden animoidaan vihdoikin \o/ Se jos mikä on hehkuttamisen arvoista ^__^
Totta, siinä on jo jotain juhlimisen aihetta :D Milloin se tulee? Kesällä?

Hitto kun on tylsäääää hypärillä. En ehdi kotiin, mutta onpahan ainakin koulussa ihan jännää välillä viettää hypäreitä.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Lukittu