Ropecon 2007 || miitti lauantaina klo 12.00 pääoven lähistöl

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Ropecon 2007 || miitti lauantaina klo 12.00 pääoven lähistöl

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Elo on siis taas Ropeconin aika koittanut.
http://www.ropecon.fi/

Eli siis iso tapahtuma Espoon Dipolissa.
Siis kaikki rohkeasti mukaan vaan. kerokaa, jos cossaatte ja ketä.




Toivottavasti tää ei ole liian aikaisessa....
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon v.2007

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mää!! \o/

Tottakai, eihän sitä nyt voi missään nimessä jättää väliin!! Ropecon-con-con~

Aikomuksena cossata Zediä Kiba-nimisestä sarjasta, se nyt vaihtelee, että pitäiskö sittenkin olla she-pirate vai Zeddo.. :/ Ehdotuksia saa antaa. ^^

Ei jaksa odottaa, että pääsee taas pomppulinnaan xD Sitten vedetään kunnon naruto.fi-battleroundit siellä, jookosta? :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
lordoftellus
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Su Loka 29, 2006 19:03
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja lordoftellus »

Joo onhan siellä nýt viimeiset seitsemän vuotta oltu niin ei sitä tänäkään vuonna voi missata. Cossihan on pakollista, mutta pelailen/vedän siellä aina jotain rope/korttipeliä niin tarttee vissiin valita semmone cossi jolla voi harrastaa harrastustoimintaa samalla, eli en siis voi uudelleenkäyttää hauvaa tai kettua... Hmm... Toi Neji-cossi odottaa kyllä käyttämättömänä kaapissa... Paitsi jos siel ois joku ryhmäcossikisa nii vois änkeä kyuubina mukaan johonkin nartsiposseen... Mutta tulossa ollaan satavarmasti!
"Jokainen on laulun arvoinen.
Toiset vaan enemmän kuin toiset."
-Maj Karma : Attentaatti
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Pitää kattoo muten on aikaa ja rahaa.
Olis kiva päästä, mutta en uskalla luvata :/
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Itse olen tietysti tulossa, mikä on ihanaa. Siellä voi tosiaan sen miitin järjestää. En ole päättänyt cossia viellä, mutta siellä voi näkyä:
-Hollow
-Hiruko
-Tobi
-Judas priest aka Agent Anderson.
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Täällä sitten siis Hirukona. Jeah.

Kysyn muuten aikaisemmilta conittajilta, kuinka paljon täältä saa anime/manga oheistuotteita? Ei kun etsin itselleni Inoue-muovilelua jonka näin jossakin. Ö___Ö
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tonnikala kirjoitti:Kysyn muuten aikaisemmilta conittajilta, kuinka paljon täältä saa anime/manga oheistuotteita? Ei kun etsin itselleni Inoue-muovilelua jonka näin jossakin. Ö___Ö
Eihän siellä myydä muuta kuin mangaa, ainakaan viime vuosina ei ole myyty. Mutta kymmenessä minuutissa pääsee keskustaan ilmaisella con-bussilla, ja siellä on Blibbo. Mä voin lauantaina lähteä mukaan Blibboon \o/ Siellä käynti on pakollista ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No mikäs siinä sitten. Blibboon, siis! ----->Blibbo
Itselleni tämä on jo 3 vuosi kun yritän päästä, ja nyt vasta pääsen. *jännittää* Kaveri on ollut siellä ennenkin, mutta se on yksi isänmaan toivo, eikä pääse. Oli joskus larpannut sankarin koiraa. :roll:

TonniEdit: Kävin Blibbon sivuilla, tulin ja ihastuin! Tahdon tuon Orihime-figuurin! *suunnittelee *
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mä tajusin, että tosissani haluan tulla edes päiväksi. Katotaan mikä tilanne on ajankohtana. Jos kaverit on menos tänäkin vuona, voin varmaan harkita itsekkin tulevani. Mutta omalta osalta en edes yritä mitää virallisia miittejä - viime vuonna meni niin v-tuilleen kun.... no... seurueeni ei osaa pitää kiini sovuitsta ajoista TT_TT
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Kahtena vuonna on pitäny tulla mutta enpä ole päässyt, aina ollu jotain silloin; partioleiri tai jotain muuta vastaava(eli porukat ei ole päästäny.... Mutta 17-vuotiasta EI ENÄÄN ESTETÄ!!! <- "uhoamismoodi")

Ja pakko sinne on senkin takia tulla jotta näen Littliksen kun kerran tuli luvattua ;)..... Ja tietenkin että näen muitakin 'fi;läisiä.... Odotan kovasti tapahtumaa,,,, (:
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä haluan pomppulinnabattlea!! \o/

Yaya-chan, koita päästä lauantaina, se on paras päivä. En tiedä, joudunko taas olemaan vain kaksi päivää vai pääseekö lähtemään vasta sunnuntaina.. Mutta miitti ainakin olis jees. Ja sitten n.fi valtaa pomppulinnan!! :twisted:

Bluekki, mäki haluan tavata \o/ Eri asia uskallanko sanoa mtn.. ._.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Littlis kirjoitti:Bluekki, mäki haluan tavata
Hianoo, ei mua tarvi pelätä, luultavasti se on juuri toisinpäin, mie en uskalla tulla puhuun kennellekkään... ;) Voin kuvitella kun Littlis menee 'Coni aluetta/ miitti aluetta läpi; "Ookko saa Bluekki?" "ookko sä Bluekki?" xD Mutta enköhän uskalla tulla esiin,,,,
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LittleSamurai kirjoitti: Yaya-chan, koita päästä lauantaina, se on paras päivä. En tiedä, joudunko taas olemaan vain kaksi päivää vai pääseekö lähtemään vasta sunnuntaina.. Mutta miitti ainakin olis jees. Ja sitten n.fi valtaa pomppulinnan!! :twisted:
Teen parhaani, että pääsen paikalle n_n Aattelin, että jos saapuis perjantaina ja lähtis lauantaina. Taisin itseasiassa tehdä niin viimevuonnakin : D
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Jayness kirjoitti:
Aattelin, että jos saapuis perjantaina ja lähtis lauantaina. Taisin itseasiassa tehdä niin viimevuonnakin : D
Mä oon joka vuosi lähtenyt lauantai-iltana junalla kotiin. Yhtenä vuonna kärvisteltiin Fransun kanssa kun ei ollut rahaa ruokaan.. :/ Kaksi päivää elettiin yhdellä lörtsyllä. Mutta lörtsytkin on must Ropeconissa <3

Mennään kaikki meille jatkoille :D

Bluekki, mä luultavasti vaan kyylään kaikkia, ja sitten kun luulen tunnistavani jonkun käyn söpertämään jtn sekavaa Fransulle, ja ne tyypit sitten vaan mulkkaa että mitähän toikin sekoilee.. :D Mennään sitten kaikki samaan kasaan nukkumaan!! \o/ Se on kivaa. Varsinkin kun viimeksi eksyin semmoiseen huoneeseen, että siellä oli 30 miestä ja neljä naista, minä mukaanlukien. Mutta mikäs siinä, ne juoksenteli ilman paitaa ja lätki toisiaan pyyhkeillä :3 Jesh.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

LittleSamurai kirjoitti:Bluekki, mä luultavasti vaan kyylään kaikkia, ja sitten kun luulen tunnistavani jonkun käyn söpertämään jtn sekavaa Fransulle, ja ne tyypit sitten vaan mulkkaa että mitähän toikin sekoilee.. :D Mennään sitten kaikki samaan kasaan nukkumaan!! \o/ Se on kivaa. Varsinkin kun viimeksi eksyin semmoiseen huoneeseen, että siellä oli 30 miestä ja neljä naista, minä mukaanlukien. Mutta mikäs siinä, ne juoksenteli ilman paitaa ja lätki toisiaan pyyhkeillä :3 Jesh
Siehän oot ihan seko... ;):D (no et oo, Littlis on kiva tyyppi...) Mutta kaotaan ny, jos vaikka launatai päiväksi yrittäisin tulla, tuo makuupussin rahtaaminen ei oikein innostais, varsinkaan jos ei ole ketään jonka autoon sitä voisi heittää... Ja sain kovan "koulun" yksillä festareilla lattialla nukkumisesta, yksi rikki mennyt vd-kotelo kun joku pässi käveli yöllä rinkka/reppuni päältä... :cry: Mutta katsellaan.... "Littlistä mä metsästäs, Littlistä mä metsästän 'Conissa" :D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Lukittu