Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Rinde »

gebric kirjoitti:
Rinde kirjoitti:@gebric. Humala on syyntakeeton tilaXDD ei siinä kunnossa tajua olevansa jossain nörttikokoontumisessa missä kaikilla on kamera^^''
Kiitos, sain juuri hyvän tekosyyn laittaa kuvan kaikkien pällisteltäväksi. Nyt vain lätty täyteen niin olen sitten syyntakeeton ;)
MÄ TIEDÄN MISSÄ SÄ ASUT
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja minori »

Rinde kirjoitti:
gebric kirjoitti:
Rinde kirjoitti:@gebric. Humala on syyntakeeton tilaXDD ei siinä kunnossa tajua olevansa jossain nörttikokoontumisessa missä kaikilla on kamera^^''
Kiitos, sain juuri hyvän tekosyyn laittaa kuvan kaikkien pällisteltäväksi. Nyt vain lätty täyteen niin olen sitten syyntakeeton ;)
MÄ TIEDÄN MISSÄ SÄ ASUT
Ja mä tulen mukaan sinisen taidovyöni kanssa.


Ja haluan nähdä sen kuvan. xD Tosin peeämmänä, enkä tässä topicissa. xDD
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Mirha »

gebric kirjoitti:Sitä vain ihmettelin että kuvasitko Mirha itse vain omaan talteen vai mikä oli homman nimi, kun sen verran tiuhaan salamavalo välkkyi sinunkin kamerassa ^^ Siitä se prosentti mikä sai epäilemään.
Saivat kickbannia muistikortilta aika tehokkaasti kaikki kuvat. Sry. Tykkään harrastaa jälkiviisasta itsesensuuria.
...ja niitä kuvia otti joku muu, sillä itse en ikinäkuunapäivänä käytä salamaa... *vilkuilee ympärilleen*
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Oli todella mukava con, vaikka satoikin lähes koko conin ajan, mutta sunnuntaina oli parempi sää kuin lauantaina. Tämä oli minun toinen con ja sanoisin tämän olevan paras con tähän mennessä - haluaisin käydä muissakin coneissa kuin Animeconissa. "Jos sun lysti onni sano yattapai!", pieni elefantti -marssi ja letkajenkka olivat hauskoja vaikken osallistunutkaan mihinkään noista (No, sunnuntaina poistuessamme con-paikalta Anni-serkun kanssa hoettiin tuota "Jos sun lysti onni sano yattapai!"). Cossasin lauantaina sekä sunnuntaina Harua Kissojen Valtakunta -animeleffasta ja minulla oli nimilappu paidassani kiinni (Olin muuten ainoa Haru-cossaaja molempina päivinä, oikea uniikkikappale. XDD).

Meillä oli yöpaikka Annin isosiskon asunnolla, joten siitä ei ollut pitkä matka con-paikkaan. Tultiin perjantai-illalla junalla ja mentiin sunnuntai-iltana takaisin Annin vanhempien kyydissä Alavudelle (jäin heille yöksi, kun he eivät ajaneet Seinäjoelle asti). Vasta maanantaiaamuna menin junalla kotia kohti.

Kävimme monessa ohjelmassa, kuten Animeconin avajaiset, lolitamuotinäytös, puku- ja ryhmäcosplaykilpailu (viime conissa olimme 10 minuuttia lolitamuotinäytöksessä, kun meillä ei ollut istumapaikkoja). Parissa miitissä tuli myös käytyä lauantaina: päivemmällä Naruto.fin ja illemmalla Hopeanuoli-foorumin miitissä (joka pidettiin erään foorumilaisen kotona). Sunnuntaina ei ollut mitään miittejä, joissa minun piti käydä.

Kuvia otin liikaa (niitä ei voi ottaa liikaa, heh), 124 kuvaa yhteensä ja pari videopätkää mm. lentävästä lehmästä ja sunnuntain letkajenkasta. Hmm.. minusta taidettiin ottaa kuva 3-4 kertaa (yattaa, enemmän kuin viime conissa. \o/) ja Annista peräti viisi kertaa (yksi japanilainen cossaaja sanoi Annille "Tsunade-sama" ja kuvan ottamisen jälkeen sanoi "Arigato". Annin mielestä se oli söpöä. ^___^). Kaikki kuvat olen siirtänyt jo koneelle, mutten laita niitä nettiin (paitsi miittikuvat voin laittaa, joita minulla on vain 1 kuva) vaan teetän niistä paperivalokuvat.

Animeconista ostin:
3 Naruto -tarra-arkkia
Anime-lehden 5. numero
Naruto 10-11 mangat
School Rumble 1 -DVD
Viimeksi muokannut Wendy, Ke Heinä 18, 2007 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

minori kirjoitti:Ja haluan nähdä sen kuvan. xD Tosin peeämmänä, enkä tässä topicissa. xDD
Laitan paikallaolleille sen haluaville peeämmänä, haluavatko myös asianosaiset nähdä? Laitan peeämmää kunhan pääsen kotiin eli joskus kuuden jälkeen, täytyy vaan ensin saada siirrettyä kuva koneelle.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja deftonys »

gebric kirjoitti:
Rinde kirjoitti:@gebric. Humala on syyntakeeton tilaXDD ei siinä kunnossa tajua olevansa jossain nörttikokoontumisessa missä kaikilla on kamera^^''
Kiitos, sain juuri hyvän tekosyyn laittaa kuvan kaikkien pällisteltäväksi. Nyt vain lätty täyteen niin olen sitten syyntakeeton ;)

ei jumalauta että nauroin... saatana... !!! paras lääpä tähän mennessä ehkä koko foorumilla... hyvä jooona !!! hip hip hurraa hip hip hurraa...


ja mikä tässä kaikkein hauskinta on se että KAIKKI touhuajat myönsi tehneensä jotain... sanomalla että ei käy !!! mikä oli mun osalta tahallista härnäämistä... ja sai lössin mielikuvituksen liikeelle mitä tapahtui... aih hupsis taisin lipsauttaa taas >.<


noo siin oli vähän kaikilla oma arpa joukossa... on niin mukava härnätä muita... varsinkin kun osan saa nauramaan ja osan raivostumaan... mut huumorilla tytskät... mitä taas livautin ^^ (after all i might be a dickhead)


mut oikeasti SUURET KIITOKSET kaikille jotka sekoili siellä kanssani taikka vain hengasi ^^ olitte suureksi avuksi mielen terveydelleni... (kuulostaa hyvältä) on ihan törkeen hyvä fiilis nytten... kiitos teidän...

ja kiitos myös tyypeille jotka hengas sunnuntaina mun kanssa... saitte mut tuntemaan että olin osa porukkaanne ja että olisitte ollu mun frendei... ;\ aah haikeeta ^^... vaikkei kukaan kyseisistä henkilöistä olekkaan tällä foorumilla... ^^ paitsi se yks... no joo ^^


odotan innolla gebric sitä kuvaa... :D
Nixu: Jätkähän sekos sillä reissulla ihan lopullisest xDDD Asiaa!
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Oh dear god. Tää ei lopu ikinä. Joo, haluan myös nähdä peeämmänä. Mutta ei_julkaista_missään.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Naino
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 23, 2006 19:16

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Naino »

Waah, ottaa kyllä nyt niin päähän etten tullut yksin ja nukkunut kahta yötä tyyliin jollain puistonpenkillä. D: Teitillä on ollut hauskaaa...Hiiskattiin rahattomuus, pikkusiskon jätämme-sinut-yksin-jonottamaan-lippuja-sateeseen -kaverit ja kossausta vihaava seuralainen. Tuli vielä juostua sen naruto.fi-kyltin ohikin paneeliin, jos olisi tajunnut niin oisin pysähtynyt edes moikkaamaan ja ihastelemaan pukuja. X3;; (katsoin vaan hässäkässä että 'Whut? Mihin Rinde ja Sinmasteri katos? D:') Ja cosplay-näytöksen jälkeen piti juosta bussiin että ehdittiin Jämsään Helsingin autokyytiin... :( Ei kyllä ollut paras conini, vaikka tarjolla oli niin paljon kaikkea hauskaa...Gahaaa, ensi kerralla sitten...Onkos ihmisiä tulossa kirjamessuille? :x

(Rinde olit mahtavaaa! XD Sieltä yleisön joukosta pisti esiin blondi pää, muailman ihastuttavin virne ja huitova käsi ja sen jälkeen sitä oli myyty. <3 Sori että seisoin vaan suu auki ja lähestulkoon pakenin paikalta, piti sanoa sata ja tuhat asiaa ja kommentoida mutta mutta... ;_; Sinmasterin kanssa ei ehditty puhua, katoin vaan että tytöllä on nätti hymy. :D)
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Limetti »

en nyt jaksa mitään pitkää tekstii kirjottaa joten sanon vaan että mukavaa oli^^harmi vaan kun meni niin äkkiä ;___;

http://s153.photobucket.com/albums/s231 ... 3/?start=0 <---- tuossa olisi joitain kuvia
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Iditootti isosiskoni kielsi ottaa tuntemattomista ihmissitä kuvia,niin jätin ne rauhaan.
En edes nähnyt ketään nettituttujani,mutta yksi näki minut,muttei tunnistanut minua uuden hiustyylini takia^^.Lauantaina olimme ainoastaan :l.
Ihmettelen hieman kun kaksi ihmistä tahtoi ottaa minusta kuvan,vaikka en cossinut mitään,ja pukeuduin vanhoihin Japani-päivä rääsyihin.
Animeconissa oli ainakin 3 Veikkolalaista,ja yksi tuli yllätyksellä että hän oli siellä.

Näimme N.fin miitin kokoontumisen ulkona,ja seisoiskelimme hieman aikaa siinä hieman takana,kun siskoni halusi katsoa Jiraiyaa,muttei ottaa kuvaa.
Meille se kokemus oli hieman outo,koska nukuimme noin neljä tuntia ainoastaan lauantai päivää edeltävä yönä,ja oli aika huono mieli ala myös,kun tappelimme heti kun animeconiin pääsimme.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
lordoftellus
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Su Loka 29, 2006 19:03
Paikkakunta: Turku

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja lordoftellus »

Ayami kirjoitti:Iditootti isosiskoni kielsi ottaa tuntemattomista ihmissitä kuvia,niin jätin ne rauhaan.
En ole vielä tavannut cossaajaa joka ei antaisi tuntemattomien ihmisten ottaa itsestään kuvia. Suuri osa varmasti myös pitää siitä ja toivoo itseään kuvattavan. Minä ainakin. Tosin salakuvien sijasta on syytä kysyä ystävällisesti kohteelta lupaa kuvan ottoon. Ei siksi että saisi oikeasti luvan vaan siksi että kohde pystyy posettamaan kunnolla jolloin kuvasta tulee varmasti parempi. Kohde pystyy myös näin laskemaan halutessaan kuinka monta kuvaa hänestä on pyydetty ja mahdollisesti pyytämään, että kuva lähetettäisiin hänellekin. Esmes mun kyuubista otetut kuvat on varmasti parempia se ketun pää päässä, eikä mun regular feissin kanssa.
"Jokainen on laulun arvoinen.
Toiset vaan enemmän kuin toiset."
-Maj Karma : Attentaatti
Avatar
Warriorr
Student
Student
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:22
Paikkakunta: Heinola, Finland

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Warriorr »

Njoo kyllähän Coneilla tuli käytyä... Kyllähän sielä muutama "tuttu" näkyi (tuttuja siis viimevuoden coneilta Helsingistä [jatkoilta]) vaikka eihän minua kukaan tunne 8)

Keli oli mitä oli mut sille ei nyt mahda mitään.
Tuntuu kyllä että vuosi vuodelta on enemmän porukkaa coneissa :?

Olisi ehkä pitänyt lukea foorumeita ennen coneja niin olisi ehkä voinut tulla käymään miittinkissä...

Kuvia on jahkas onnistun saamaan ne koneelle...
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ei hitto, nyt mua harmittaa että ei lähdetty teitin mukaan enää sen terassireissun jälkeen, haluan tietää mitä siellä oikein tapahtui! 8D
Hei Frostious! Liikkuikko sä siellä Irukan kanssa? Jos liikuit niin minä ja Jusoo ainaki huomattiin teidät. Jompi kumpi vaan huus et: " Hei! Onko toi Frostious!?" Meinattiin tulla kysymään muttei viihitty, tai mä en ainakaan viihtiny...
Itse asiassa minä en ollut se Kakuzu, vaan se toinen jota kukaan tuskin muistaa jos edes huomasi. :x
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Yksi tyyppi antoi mulle taas kerran linkkiä, mutta löysin kuvan jossa Rindellä on hauskaa :D Mulla ainakin on kun näin ton kuvan. Oli pakko jakaa kanssanne tämäkin ilo.. xD

Orochimaru had no fun.. Or then had.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Animecon V - jälkipuinti eli kuvat & jutut

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

LittleSamurai kirjoitti:Yksi tyyppi antoi mulle taas kerran linkkiä, mutta löysin kuvan jossa Rindellä on hauskaa
XD ÖRGH, Hidan ja silmälasit! <3___<3

Littlis, nuo sinun Sannin kuvat on NIIN ihania. <3 Olitte varmaan parhaat Sanninit ikinä. Enkä tietenkään ehtinyt missään vaihessa kuvata teitä. :,D (FAIL!!) Ja olit myös muuten maailman lutusin Orochimaru. <3 <3 <3

Heheh, ihan jännä kun oikeasti minua näkyy vilaukselta parissakin tänne laitetussa kuva-albumissa. :D Sen siitä saa kun hengasin niiden Dukemonien seurassa. <3 MoA ja Merlen olivat kick ass love. <3 <3 <3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Lukittu