Ropecon 2007 - afterwards

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Elikkäs virallinen jälkipuintitopicci. Tänne kuvat sun muut :3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Minä hehkutus topicissa Conista Kirjoitti: kirjoitti: Yhdyn Metalin kommenttiin että oli kivaa 'Conisssa, tapasin monia foorumilaisia ja muitakin kivoja ihmisiä (missäsh olet Zabuza cossija? ),,,, Foorumilaisista mieleen jäivät Dan-chan(härötti ihan sikana :D repeilin...), Jayness (heräteostokset on parhaita ostoksia ;) ), Ren-chan (puska, pensas, kasvi), Litllis (no öf cöörs Itlis jäi mieleen, pomona paikalla :D banneilla ei saa uhkailla Tobeja xD), Fransu, "sinä_joka-cossit-itachia_jonka_nimeä_en_muista", "musta_mies_tobi" (sisääntulosi siihen kuusien juurelle oli loistava :D:D repesin)...... Mutta oli todella kivaa, kitti kaikille... (Niin olin se punapipoinen, oranssitakkinen, ainoa jokka ei copssinu mitään jos joku ny ei muista ^_^ )

Heräteostoksia tuli tehtyä (Jayness.. ;)) yhden lateksi miekan verran ja sitten pari pakollista ostosta kuten, Bleach 14 ja Death Note 1.. RopeCon t-paita oli kanssa pakollinen ostos sekä iso karvanoppa (d12 tietty, ei mikään perinteinen kuustahkoinen XD) ja matkaan tarttui yksi figukin eli hyvin meni taas rahaa.. Mutta yleisiesti ihan huippu päivä kiitti kaikille jokka olivat osallisena tähän päivään!!

Täältä sen bongaatte/spottaatte ehkä paremmin ^_^ ja nyt viellä paremmin tästä topicista...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

eli sama kuin tuonne jo kerran laitoin:

Oli se kyllä upea reissu, akatsukit oli aivan ihanan mahtavia ja kattomista riitti. kiitokset Ren-chanille miekasta ja tanssiesityksestä. Kuvani tulevat kun saan ne vain koneelle.
Ostin:
-D. gray Man 1.
-Naruto 6
-D&D: Complete adventurer
-Monty python: holy grail-pyhä käsikranaatti-pehmo.
-Reaperin miniatyyri
-Miekka (fuji Kujaku-ren-chan)kolmet pinssit.

Muisteluja:
Kiitos Ren-Chanille (olit upea Zetsu ja pillitekniikka<3), Dan-Cham (pirun hauska ja härö!), Littlis (Jos ette ole kuullutkaan naruto.fi.stä niin poistukaa..), Fransu (kiva essu),Sinä Zabuza; olit hauska, Neji-tyyppi (eyes..) Bleach-larpin mainostaja (tuun mukaan), Tobi (joka kuusien luokselle saapui kädet haroen) Jayness (komea puukko) ja yms.

Tuollaiset kuvat. Mutta tulossa on lisää, kun en jaksanut enenpää laittaa kerralla.
Viimeksi muokannut Tonnikala, Su Elo 12, 2007 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Metal »

Aaah, oli kiva con~

Minua oltiin peloteltu sillä, kuinka tyypit tulevat ja syövät, jos cossit ja etenkin jos cossit Narutosta, mutta ei kukaan tullut minulle suoranaisesti valittamaan. Kuulin tosin muutamia "Narutardit" huutoja, mutta.. eei se mitään. Ei se minua erityisemmin haittaa.
Liikuin Elecin (joka cossasi Tobia), Dynamon (cossasi Deidaraa) ja Mushin (cossasi Itachia, en tosin ole varma, onko hänellä tunnusta täällä foorumin puolella, mutta samapa tuo), tosin jo ennen kuin Mushi tuli, törmäsimme Ren-chaniin, Littlesamuraihin jne. joten.. aloimme oikeastaan hengailemaan heidän kanssaan.

Miitissä oli kivaa, mukana oli aivan ihania ihmisiä~
Olin hämmentynyt, kun Litlis jopa tiesi, kuka olen O_o olen kuitenkin... sen verran random, että se yllätti minut. Hän jopa sanoi lukeneensa viestejäni, mikä on hämmentävää. Toivottavasti se on vain hyvä asia, enkä vaikuta miltään vajaalta viestieni perusteella.
Kuitenkin, kuten jo sanoin, mukavaa oli ja seura oli laadukasta. Pääsin limboamaan elämäni ensimmäisen kerran, oli tosin aika painostavaa olla se, jonka edessä narua laskettiin, pelkäsin aina kaatuvani maahan tai kompastuvani kaapuni helmoihin (en voinut riisua sitä, koska alla ei ollut mitään).
Pääsin myös Leaderin käsipuoleen tyrkkyilemään ja sain jopa palvoa häntä (en ehtinyt nuolemaan hänen kenkäänsä, niisk. Dynamo ehti ensin).
Sain Danchanilta elämäni ensimmäisen ystäväkorun, kiitos~
Jostain syystä muutamilla oli vaikeuksia uskoa, että olen oikeasti 19-vuotias XD ilmeisesti se johtui vain pituudestani ja.. lapsekkaista kasvoistani. Hee hee hee, no ei se mitään. Minähän matkustan yhä lastenlipulla junassa (juniori, alle 17 v.).
Kaikki meni tosin ihan liian nopeasti, suurin osa nimistä meni minulta ohi.

Saimme paljon ryhmäkuvia, harmi ettei itselläni taida olla niistä yhtäkään.

Kweh, pääsin myös ryöstämään pomon naisen!~ Litlis menetti naisensa pikkuSasorille. Okei, oikeastaan vain syötin Bluelle keksejä ja kaikkea muuta viatonta.

Sunnuntaina liikuille kolmistaan Elecin ja Dynamon kanssa, he cossivat Mizukia ja Irukaa. Liikuimme välillä Ren-chanin + muun porukan mukana.
Oli söpöä, kun aina, kun he sattuivat kulkemaan ohi, joku (Ren-chan tai Chiera (?)) karjui aina chibiii! ja rynni glomppimaan takaapäin~ Tunsin itseni niin rakastetuksi.
Sunnuntaina pääsin myös puhumaan vähän enemmän Jaynessin kanssa, oikeastaan pälätimme hänelle usempaankin otteeseen ja.. saimme nähdä hänen palaneen päänsä~

Anteeksi, minulla ei oikeastaan ole kunnon kuvia.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Major edit: Yritetäänpä uudelleen.

Kay, perjantaina sitä kerkes hieman kiertelee ja kaikkee ja se ilta oli leppoisin... vaikka en niin myöhään jaksanut siitä nauttia kun olen tunnettu aamuvirkku-illan torkku.
Tosin paljon kerkesi tapahtua - mä sain jopa yhden muijan kroppaamaan mun... *köh*... okei... ei siitä sen enempää lapsien kuullen XDD

Lauantaina heräsin joskus klo 9 jälkeen josta lähdin yksikseni autolta käppäilemään ja herättelemään itseäni miittiä varten. Ja miitti itsessään oli kiva. Just sopivasti poppoota, vaikkei ohjelmaa sinällään ollut.
Ainoa murheeni oli pääkipu - jonka itse asiassa NYT tajusin johtuneen kaiketi painostavasta ilmasta (sunnuntaina ukkosti). Ja kyllä auringonpistoksella oli osuutta asiaan, ainakin myöhemmin illalla, kun oloni alkoi olla todella heittelevä ja kurja.
Iltaa piristi se kakkulapäinen Auswitch-hoitsupaitaa pitänyt muija, jonka ansiosta mieleni koheni huomattavasti kun hän kehui mun lyhyita hiuksia (jotka olivat yhtä sänkeä kuten itsellään oli) ja respectasimme toistemme pukuja ja sun muuta.

Lopun iltaa oloni oli niin sekava, ettei mulla ole paljoa kerrottavaa siitä. Yritin maistaa lonkeroa rentouttaakseni itseni, mutta olo vain paheni. Joten ei se ollut pal yli puolen yön kun painun seurueesta ekana nukkuus.

Sunnuntaina mieltäni piristi... Elechän se Mizuki cossaaja oli... sekä hänen mukana olleet Sasori ja Iruka... sori... nimimuistini on huono, mutta kiitos oikeesti juttuseurasta. Välil teki mieli viiltää ranteet auki sinäpäivänä, koska kadutti a.) kuskina olo b.) ylipäätään se, että hengasin conissa koko viikonlopun. Vikan päivän kuljin siviileissä ja ilman meikkiä. Mutta joo...

Viikonlopun saldo:

Morkkis
Palanut päänahka ja punoittava kuivunut kasvo-iho
rintamerkki: "TAHDON VERTA!"
Tekstitön, ruuduton kovakantinen blankko vihko, jossa kaunis pentagrammi päällä.
Uusia kavereita n_n <3
Viimeksi muokannut korvapuusti, Su Elo 12, 2007 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Hehe, montakohan kertaa olen ollu naruto.fi:n miitissä ja aina ihan tuppusuuna. ^^; Ens kerralla! Sitten mie voin kans cossata jotain Narutohahmoa ja sit olla rohkeampi. Ehkä. Olisi miulla kaksi valmista cossia, mutta ne on vanhoja ja huonoja. ^^;

No joo. Ehkä joku hämärästi voi muistaa vaaleanpunaiseen pukeutuneen hyypän joka katosi nurkan taakse Littliksen kanssa tanssimaan valssia! (oli muuten hyvä tanssi Littlis, olit tosi hottis 8D)

Oli kivaa. Ehkä ei ihan niin kivaa kuin kaksi vuotta sitten ekassa conissani, mutta kivaa silti.
Ensi vuonna taas cossia kehiin! Kun silloin luulisi olevan aikaa enemmän kuin tänä vuonna.
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Hmm, mitäköhän hienoa kommentoitavaa minä tähän keksisin.
No, ensinnäkin, kiitti kaikille armottoman hyvästä seurasta! <3 Oli ihana con, etenkin lauantai. Metal nyt taisi selittääkin aika suuren osan kaikesta oleellisesta.. Ääh.
Mutta juuh. Cossasin siis lauantaina Deidaraa, ja liikuskelin Metalin(Sasori), Elecin(Tobi), ja Mushin(Itachi) kanssa. Hengailtiin kyllä paljon myös muiden Akatsukien kanssa. ^^
Miitti oli tosiaan aivan mahtava, ja oli kivaa päästä palvomaan Leaderia(ja nuolemaan hänen kenkiään :'D). <3 Ja oli hauskaa ottaa kaiken maailman ryhmäkuvia sun muita. ^^
Ensi kerralla kyllä laitan kännykän äänettömälle miitin ajaksi. Toivottavasti isäni ei ajattele(no ei, tuskin se nyt oikeasti niin luulisi), että minulla oli siellä jotkut ihme orgiat meneillään, kun Itachi selitti vieressä "Deidara, laita se paita päälle", ja kauempaa kuului "Deidara, känny pois!".. : D

Käytiin iltapäivällä keskustassa syömässä, ja joku kutsui meitä hipeiksi. Ööh. Akatsuki-kaavut ovat niin hippi-tyylisiä että, mm?

Ja sunnuntaina siis cossasin Irukaa, ja Elec oli Mizuki. XD Oli kivaa, vaikka olin ihan liian iivul Iruka. Ja Elec valitti, että olin liian seme.. hmm. Hyvishahmojen cossaaminen ei taida olla minun juttuni.

..Juu, minullakaan ei ole mitään hienoja kuvia, kun oli niin kiire olla itse kuvattavana etc. Snif. No, toivottavasti monet muut ottivat paljon kuvia. *tahtoo nähdä*
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Metal kirjoitti: Jostain syystä muutamilla oli vaikeuksia uskoa, että olen oikeasti 19-vuotias XD
En huomannut paikanpäällä mainita, mutta tiedän tunteen X3
Kun itse olin just jotain 19, jotkut luuli mua 14-15 vuotiaaksi n_n;;
Kuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Metal »

Jayness kirjoitti:
Metal kirjoitti: Jostain syystä muutamilla oli vaikeuksia uskoa, että olen oikeasti 19-vuotias XD
En huomannut paikanpäällä mainita, mutta tiedän tunteen X3
Kun itse olin just jotain 19, jotkut luuli mua 14-15 vuotiaaksi n_n;;
Oikeastaan oletin, että olisi suunnilleen minun ikäiseni ennen kuin kerroit ikäsi~

No joo, se Kimimaro-cossija oli myös aika paha, se oli 23 v. (? en ole ihan varma) ja.. se näytti oikeasti 15 vuotiaalta X'3


Ja juu, Jay, minähän olin se Sasori, kuten tässä on tainnut tulla jo monesti mainittua~
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Metal kirjoitti:
Oikeastaan oletin, että olisi suunnilleen minun ikäiseni ennen kuin kerroit ikäsi~

No joo, se Kimimaro-cossija oli myös aika paha, se oli 23 v. (? en ole ihan varma) ja.. se näytti oikeasti 15 vuotiaalta X'3


Ja juu, Jay, minähän olin se Sasori, kuten tässä on tainnut tulla jo monesti mainittua~
Heh...

Ja joo... tajusin kyllä pikkuhiljaa, että sinä se olet.... olin vaan niin väsy henkisesti ja fyysisesti, että aivot ei rekisteröineet kunnon tietoa ennen aamua XD
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Tonnikala kirjoitti:Bleach-larpin mainostaja (tuun mukaan)
YAY! Mukaan vaan! /o/

Niin, minä olin se bleachlarpin mainostaja, joka oli pukeutunut siihen shokkioranssiin takkiin sekä silinteriin. Livejournaliini tulee isompi raportti, kannattaa käydä sitten lukaisemassa se, jos kiinnostaa.

Mutta lyhennettynän plussat ja miinukset:

+ Twister!
+ Lauantaiyön karaoke
+ Kivat immeiset :3
+ FF-fight, vaikka feilasin oman osuuteni kätevästi.
+ Itachi x Gaara = <3 badge.
+ Ammattikuvaajan kuvattavaksi pääseminen. Kuva voi puhua puolestaan.

- Pomppulinnan puuttuminen
- Se, että conissa oli jopa kaksi hiekkalaatikkoa, mutta ei yhtään Gaaran cossaajaa. .__.
- Se, että saatiin puhdasta v-ttuilua siitä, että tehdään animelarpeja. Murh.
- Oikeasti osuman saaminen ff-fightissa, kun kaaduin.

Ja yleisön pyynnöstä (tai ihan muuten teidän kiusaksenne) 'Kaiken takana on Aizen' lyriikat. xD Beware.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Rianka kirjoitti:Niin, minä olin se bleachlarpin mainostaja, joka oli pukeutunut siihen shokkioranssiin takkiin sekä silinteriin. Livejournaliini tulee isompi raportti, kannattaa käydä sitten lukaisemassa se, jos kiinnostaa.
Niin sinä olit se bleach-larpinmainostäti. kas kun en muistanut. hienot kuvat se ammattilainen otti ainakin.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Tuossa on jotain kaverini räpsimiä kuvia:
http://s191.photobucket.com/albums/z161 ... 20Ropecon/

En oo varma... laittaako lisää - sillä ATM siel näyttyis olevan vain 7 kuvaa o_0
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

JukkaPalmu kirjoitti:3 purkkia tomaattikastikkeessa olevaa Tonnikalaa
o_0 Jaiks.

Harmi kun ei saatu jäädä pitemmäksi aikaa olis nimittäin ollut varmaan tosi kivaa...
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Ropecon 2007 - afterwards

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Coni tuli, coni (valitettavasti) meni. Kiitos kaikille!! Paras con missä olen ollut ^^


Joo, mun päiväni. Perjantaina aamulla kamalalla kiireellä ompelin, onneksi sain auttavaa tassua pikkupojaltani, joka sittemmin innotuikin olemaan tiellä.. Mutta saatiin Daninkin kaapu valmiiksi. Ja oma myös. Hitai-atea ompelin vielä kahdentoista aikaan, ja sen jälkeen tajusin paniikissa, ettei mulla ollut hametta Sasorin sexy no jutsu-cossiin. No, fiksuna tyyppinä otin pitkän mustan hameeni ja leikkasin eteen loven. Ja nyt se on yksi lempihameitani, siitä tuli aika hieno vaikka itse sanonkin <3

Joskus viiden aikaan oltiinkin sitten Dipolissa, mentiin säikyttelemään ensin meien grouppia ja sitten vaatteet päälle. Ja käytiin hiekkalaatikossakin :D (tosin minä ja fransu hypättiin heti siihen vesilammikkoon xD). Ja loppuilta kuluikin pelaillen. Ensin puolitoista tuntia twisteriä vyötärökorsetti päällä. Pakko sanoa että Sasori vs. sasori-snj mä voitin!! \o/ Ja Aizen voitti ekan joukkoturnauksen. Illemmalla me mentiin ostamaan kahvia, jota sai odottaa 45 minuuttia kun ne ei ilmeisesti oikein osanneet keittää o___0 Onneksi saatiin sitä, ja muut meni nukkumaan sillä aikaa. Tai ei ne kaikki ilmeisestikään nukkuneet :D Mutta me löydettiin Nazaran mukana kulkeneita ihmeellisiä miehiä, joiden kanssa pelattiin yhteen asti yöllä BANG!-nimistä korttipeliä. On niin ihana peli että mun on pakko saada se itsellenikin :3 Jossakin vaiheessa mentiin utelemaan yöpaikkaa infosta ja ne sanoi, että kaikkialla on vielä tilaa. Me päätettiin mennä smökkiin, koska siellä olisi muutkin. Ja ihana yllätys oli se, että meien groupin vieressä olikin tyhjää tilaa kahdelle ja sinne me päämme iskettiin.

Huonojen yöunien jälkeen sitten noustiin kuudelta kun fransu ei malttanut nukkua enkä minäkään voinut, kun yövalvojat kävi möykkäämään. Aivan sietämätöntä herätä siihen, kun joku selittää että on allerginen 70:lle aineelle. EI KIINNOSTA KUN HALUAA NUKKUA!!! >:/ Mutta me sitten mentiin istumaan nurmikolle hiekkalaatikkojen luokse. Sinne sitten saapui kaksi tyyppiä, jotka kävi siihen meidän viereen istumaan ja selittämään jotakin. Halusi ostaa mun kahvin ja sitten sen jälkeen minut. Ehdotteli että vähän riisuisin paitaa. No vittu, en mä ole mikään viiden pennin huora!! D: Ja mua vähän kävi masentamaan kun kerran näytin sellaiselta. Kyllä mä olen pukeutumistapaani ihan normaalina pitänyt, mulla oli caprit ja se akatsuki-t-paita. No mutta, onneksi monien vittuilujen jälkeen ne lähti, oli hiljaista.. viisi sekuntia. Sen jälkeen ne kävi potkimaan nukkuvia ja räyhäämään hereillä olleille. Me käytiin hakemassa aluevalvoja ja sen jälkeen ei onneksi kuultu niistä. Mä sitten lakkasin siinä varpaat ja sen jälkeen menin tekemään hiekkalinnaa, mistä tuli hieno ^^ Ja sinne törmäsi ne bang-tyypit niin pelattiin vähän lisää :D Ja sitten oli meienkin grouppi hereillä niin sain minäkin liimaa ja jessenkiristysapua ja minäkin sain cossini päälle. Tosin oli koko ajan niin älyttömän kuuma että mun leukapiikit tippui koko ajan. Ensi kerralla ostan kyllä vedenpitävää liimaa ettei lähde hikoillessa irti.

Miitti oli aivan ihana, mutta mua otti kamalasti päähän kun unohdin miittikyltin kiireessä kotiin ;__; Anteeksi siitä. Mutta fransu teki tilalle hienon kyltin ^^ Miitti oli ihana, juuri sellainen hengailumiitti kuin japanipäivillläkin oli. Sellaisia minä rakastan <3 Siellä jopa pystyy puhumaan ihmisten kanssa :D Sitten tuli mielettömästi kuvaussessioita, mun lemppari on tämä, sellainen missä istun käsi kädessä Narskan kanssa ja sellainen, missä möngin Itachin päällä. Ne on kaikki kivoja <3 Laittelen niitä kunhan saan ne photari-kansioon ja galleriaan.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Lukittu