Offtopic #7 || Yleinen herutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ave-chan kirjoitti:Mitäs ihmiset aikovat viikonloppuna tehdä
Tämän illan keikan/ryyppyreissun lisäksi huomenna olisi vielä tarkoitus lähteä Kouvolaan, mutta katotaan nyt kuinka sitä jaksaa :p
Yritän myös jossain välissää tehä muutaman rästiin jäänneen koulutyön :'p
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Rinde »

YO:lla on tänään The horrors of Satan 2007 kiertue, feat ihku japanilainen tyttöbändi... oh baby.

Miten sanotaan japaniksi et kastele mutkin sianvereen, babyX'D
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Woler »

Mie yritän lukea hissan,äikän ja ruotsin kokeeseen, ja sitte yritän saada luettua uudet mangani mitä sain tänään. Ei millään jaksais lukea noihin kokeisiin ku mielummin lukisin mangaa! =P

Tylsää! Onneks kaheksalta näkyy hauskat kotivieot! :3 Saan sentään jotain piristystä tähän päivään.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Viikonloppu menee normisti kotona oleskellen ja telkkaria kahtellen. Huomenna pizzalle ja siitä sitte mitä eteen tulee.

Juu tänään hauskat kotivideot.. onkos moniki laittanu huomiolle että Sampo pilkkaa Kälviää aina xD Mikähän siinä on että kälviäläisiä pilkataan? T: ylpeä kälviäläinen
Happy panda
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Metal »

..missä edes on Kälviä?
Ookei, en ole edes koskaan katsonut hauskoja kotivideoita.


Kampin lähellä jaettiin jotain uutta Playta, makuna vadelma-suklaa. Oli se aika pahaa >_> Onneksi sain sen juotettua Elecille ja Dynamolle.
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Son siel Kokkolan kupeessa. Vaasan ja Oulun välissä xD Sellane kivikylä.

kälviästähän on sellane sanontaki että käy niin kälviällä xD .. juu ei siitä enempää.
Happy panda
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ei vitsi! Jätkien pitä olla täällä päin joskus kasin pintaan.. No hetki sitten otin ja soitin kysyäkseni tilannetta, niin Defto heittää, että ollaa tulos täs Seipään kohalla (Baari Kouvolassa)!!!
Siis wtf xDD Ne on sellasen muutaman tunnin jäljessä aikataulua :'''p Jep jep.. Mielenkiintoinen ilta tulossa jos tätä linjaa jatketaan.. ^___^'
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Jaa mitä viikonloppuna...? Noh varmaan koeisiin lukua... jaa siis muuta ku kokeisiin lukua? "miettii" no hitto, soitan kitaraa :D:D Keksittii nuorten illassa että pidetään joskus jazz-messu X) siispä jotain sellasta pitäis reeniä ^^"

Kaverilla menee hieman huonosti... En tiedä onko masenus tai jokin mutta siis aika masentuneen oloinen ja sit kamalin osuus.. se vahingoittaa itteensä... Mua pelottaa miten sen käy... Onko teillä kokemusta tälläsestä? Mitä pitäis tehdä?
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Marsuni on kyhjöttänyt kotiin tulemisesta asti pahvilaatikosta tehdyssä mökissään. Raukka on varmaan aika hämmentynyt ja vähän peloissaankin uudesta paikasta. Toivottavasti se kuitenkin asettuisi pian, tuntuu ikävältä ajatella että se pelkää eikä uskalla tulla ulos.

Nimeä en ole vielä päättänyt, mutta aika varmasti se tulee olemaan jotain japanilaista.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Karupin kirjoitti:Marsuni on kyhjöttänyt kotiin tulemisesta asti pahvilaatikosta tehdyssä mökissään. Raukka on varmaan aika hämmentynyt ja vähän peloissaankin uudesta paikasta. Toivottavasti se kuitenkin asettuisi pian, tuntuu ikävältä ajatella että se pelkää eikä uskalla tulla ulos.

Nimeä en ole vielä päättänyt, mutta aika varmasti se tulee olemaan jotain japanilaista.
Onnea lemmikin johdosta! :mrgreen: Minkä värinen se on? :-------))
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Rinde kirjoitti:YO:lla on tänään The horrors of Satan 2007 kiertue, feat ihku japanilainen tyttöbändi... oh baby.
Vivian Slaughter - Vocal, Bass Guitar
Risa Reaper - Drums, Voice
Mika Penetrator - Guitar, Vocal

Ihkudaat taiteilijanimet xD Etenkin Mika Penetrator tyttöbändissä saa sympatiani.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Viikonloppuna luemme filosofian kokeeseen (viimeinen koe! \o/) ja menemme kaverin "synttäreille" lauantaina. Toisin sanoen siis pelaamme tappelupelejä ja syömme kaikenlaista epäterveellistä. <3 Meillä on prinsessakakkukin.

Ostin kaverille sukat ja semmoisen naukuvan kissapehmon. *__* Kaveri rakastaa sukkia (varsinkin polvisukkia) ja se kissapehmo näytti ihan hänen kissaltaan. :3 Lupasin vähän jo piirtääkin hänelle yhden hänen hahmonsa, niin senkin teemme heti kun filosofiankin koe on pulkassa. ^^

Maltan tuskin odottaa, että koeviikko loppuu..! ;____; Pääsen taas piirtämään, saan sen Pokémon Leaf Greenin lainaan jajajajaja voin neuloa vihdoinkin pipoa! T^T (halvat huvit)

JA MUN EI ENÄÄ TARVITSE EDES AJATELLA FYSIIKKAA TAI KEMIAA. 8D

Fysiikan ja kemian kokeet menivät jo, eikä minulla ole enää IKINÄ, KOSKAAN kemiaa tai fysiikkaa.

Olo tuntee jotenkin turtuneelta. =____=
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mirha kirjoitti:
Rinde kirjoitti:YO:lla on tänään The horrors of Satan 2007 kiertue, feat ihku japanilainen tyttöbändi... oh baby.
Vivian Slaughter - Vocal, Bass Guitar
Risa Reaper - Drums, Voice
Mika Penetrator - Guitar, Vocal

Ihkudaat taiteilijanimet xD Etenkin Mika Penetrator tyttöbändissä saa sympatiani.
Haha, Miss Penetrator oli ihan paras, ei jumalauta voi sen näköisestä tytöstä lähteä sellanen ääni... en uskaltanu mennä mitää puhumaan, mitä nyt jotain siinä kun heiluivat ennen aukeamisaikaa baarin puolella, ihania tyttöjä<3<3<3 muutenkin ihan superkiva ilta töissä, vielä kerkesin kaljalle ja parille hornalle ja kiinalaisen kautta kotiin... nyt voiskin varmaan nukkua vähän.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Blue_Hill-san kirjoitti: Kaverilla menee hieman huonosti... En tiedä onko masenus tai jokin mutta siis aika masentuneen oloinen ja sit kamalin osuus.. se vahingoittaa itteensä... Mua pelottaa miten sen käy... Onko teillä kokemusta tälläsestä? Mitä pitäis tehdä?
On. Vuosia sitten yläasteella kaverini viilteli itseään ja eli muutenki rauhatonta elämää. Ei siinä oikee tienny mitä tehdä muuta ku olla tukena ja jutella sen kans.

Vaikken mielelläni oman perheen asioita tykkää kertoakkaa nii nuorempi sisareni, joka on varmaa aika lailla sinun ikäisesi, viiltelee itseään ja on masentunut. Hän on nyt jo yli vuoden joutunut käymään psykiatrilla ja saa lääkkeitä.. että kyllä kokemusta on. Tärkeintä varmasti on ettet mene tuomitsemaan kaveriasi vaikka hän viiltelisi. Esim. oma isäni ei todellakaan osaa hoitaa asioita hienovaraisesti vaan tuomitsi siskoni täysin ja hommahan vaa paheni siitä. Mun oma asenne oli sellane että ku sisko kysy että enkö ajattele sitä säälittävänä nii vastasin vaan että "Vaikka mitä tekisit niin se ei muuta mun ajatuksia sinusta, ihmisen sisimmän kyllä tuntee vaikka välillä onki huonommin asiat. Oot joka tapauksessa mun sisko"

Vaikka useesti suositellaanki että vanhemmille pitäs puhua niin minä en tästä kertonu omille vanhemmilleni ku tiesin siskoni viiltelevän. Yritin pitää luottamusta yllä ja se on kantanut hedelmää. Nyt asiat on paljo paremmi ja ollaan läheisempiä ku ikinä. :P
Happy panda
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ahahaaa, hassua. Mun ihastus on ilmeisesti ihastunut muhun o__o En tajua. En tosin valitakkaan... n__n'

Ärsyttää ku oon kokoajan jostain romuna. Nyt on ollu yli viikon tuosta leuan ja posken kohdalta kipeenä, kuulemma vaan joku leuan nivelperänen vaiva jonka pitäs ajan kanssa mennä ohitse. No, helpottamassahan se onneksi onkin. :)
Mutta nyt mulla on sitten kurkku aivan kauhean ärsyttävän tuntunen ja sattuu pirusti jos yskin :< Ja vasemman jalanki oon telonu johonki \o/

Mutta kai sitä tulee silti mentyä tänään illemmalla kaupungille sitä zombie kävelyä ainaskin seuraamaan. :3

Oon saanu mun huoneen siivottua, siihen menikin vaivaiset yli puoli vuotta. XD Ja järjestskin vaihdettiin, on tää huone sittenkin aika kivan kokoinen :) Ja viihtyisä, woaah!
Don't hate us if we make you smile
Lukittu