Offtopic #7 || Yleinen herutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

Muahahaha!!! Porukat otti pienimmän ja läx saunoon serkuille!~
Sit toi teini on taas kamuilla ryyppäämässä ja tulee vasta huomenna.
= Koko talo Runten hallussa!!! >8D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Heha, nyt voit fapata keskellä olohuonetta. :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Tänää mul välähti :D... Tajusin, et en tykkää FMA animest nii paljoo ku mangast -__-'' *olempas fiksu*
Tänää oli -93 kaa peli ja voitettii, sit huomenki o peli niitten kaa myös : ). NOOUUUHH! Se o aamu peli ;___;, ei saa nukkuu pitkää ;(.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Jees. Enskaristakin selvittiin hengissä. Valmistava viikko vaan oli ihan kamala, työtunteja aina per päivä oli 12-15, meinasi pää hajota. Lisäksi kertyi lähemmäs 30 mustelmaa ja yksi aivotärähdys ja retkahtaneet niskalihakset. Mutta ilolla unelmiin <3

Ja koulua enää jäljellä kolme viikkoa!! \o/ Sitten pääsee tästä kamalasta foren vieroituksestakin pois, ja pääsee tännekin taas hommailemaan ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Rankka päivä ollut :S Eilen neljän ala-aste muksun "piikana" ja hermot on vieläkin olemattomat kun niille saa räyhätä joka asiasta. No joo kattelin sitte leffaa kun sain muksut nukkuun ja aloin kattoon leffoja canalilta ja just nukkuun niin systerin avomies paukkaa sisään tuhannen tuubassa ja sammuu eteiseen. Aikani siinä tökin sitä ja päätin, että se saa olla siinä ja alojn kattoon taas leffaa niin tunnin parin päästä systeri pomppaa sisään ja selittää koko illan ja sammuu toiselle sohvalle ja minä saan vihdoin unenpäästä kiinne joskus 3.30-4.00 sitte kaverin avovaimo soittaa mulle puol viis ja juttelee kuulumisia tunnin verran ja sitten pääsen taas omaan rauhaan ja yrittämään sitä nukkumista. Aamulla herätys klo.9 ja siitä saakkaa ollu zombina liikenteessä.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Tänää mul o ollu tosi kiva päivä. 10 oli matsi Honkaa vastaan -93 kanssa ja voitettiin ne (toi oli tän kauden vika sarja peli :'(). Ohhoh, tein 24 pinnaa siin pelis :D. Pelin jälkee mä ja mun perhe mentiin syömään kiinalaiseen (nam ^.^). Vähä myöhemmin koton sit syötiin mun synttäri kakkuu. Sit ku olin just päässyt koneelle, kamut soitti laulaen *rääkyen* synttäri laulun :'D ja pyys tulla ulos niitten kaa. Ulkon oli tosi hauskaa niitten kaa, oltii iha hullui xD. Ny huomasin et mun MP3 ja avaimet oli jääny mun kamun laukkuun x'D. No, huomen se voi antaa ne koulus ^^''...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Kirottua kun pitäisi jaksaa aamulla mennä töihin, ongelma on se että en jaksaisi millään, en vain millään. Onko kenelläkään muulla iskenyt kevätlaiskuus?
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Hideyori kirjoitti:Kirottua kun pitäisi jaksaa aamulla mennä töihin, ongelma on se että en jaksaisi millään, en vain millään. Onko kenelläkään muulla iskenyt kevätlaiskuus?
Juu :S Mun piti lähteä jo puol tuntia sitten (kouluun kuitenkin). Kai tässä pitäs alkaa lähtemään >.>

Ja Crisis Core tulee varmaan nyt keväällä Suomeenkin, yay! :)
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

AHHAHAA, ei tarvinnutkaan mennä töihin pitää vain kotosalla tehdä työt tänään. :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja shin »

Hideyori kirjoitti:Onko kenelläkään muulla iskenyt kevätlaiskuus?
Kyllä vain :D Sen kertoo jo sekin, että kävin äsken netistä poistamassa puolet ensi jakson kursseista :p Eli rennompi jakso tiedossa..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

shin kirjoitti:Kyllä vain :D Sen kertoo jo sekin, että kävin äsken netistä poistamassa puolet ensi jakson kursseista :p Eli rennompi jakso tiedossa..
Asiaa, kaikki vaan aletaan lusmuilemaan! Katsoo jos pääsis uutisiin jollakin otsikolla: "Opiskelijat ympäri Suomea ovat menettäneet opiskeluintonsa" :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hideyori kirjoitti: Asiaa, kaikki vaan aletaan lusmuilemaan! Katsoo jos pääsis uutisiin jollakin otsikolla: "Opiskelijat ympäri Suomea ovat menettäneet opiskeluintonsa" :D
ei kyllä kykene.. xD

mutta kivoja koulupäiviä, muuten vapaata paitsi sitten esitys klo 19 ja sitä valmistelevat kolme tuntia <3 aamu täysin vapaa. Kunnolla aikaa juosta seitsemän kilsan lenkkejä ja lukea pääsykokeisiin.

Tervetuloa katsomaan sitä, jos liikutte Joensuun suunnalla :3 http://www.vakivahva.net/beetlehem
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

Koko kevät menny lukkarilla 12h / vko tai vähemmän (Ja joista 1-2/3 on ollu lukuaineita) 8D Eiöhän se kerro jotain..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Itse pääsen pätemään 4-6 tunnin viikottaisella tunnillaistumisvauhdilla.

No jaa. Sain muuten yhdestä tentistä vitosen :D Elämäni toinen vitonen muusta kuin japanin kieliopinnoista :D Se ensimmäinen tuli yhden kurssin esitelmästä, jonka matsku oli melkein suoraa copypastea wikipediasta... :p

Pari kurssia enää ja kandin paperit kädessä ^^ Sitten alkaa hyvin ansaittu loma. Jos vielä töitä saisi niin ei voisi paremmin mennä. Jos en saa töitä, en saa uutta läppäriä DD;
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Sanoiko joku kevätväsymys? Omalla kohdalla ei ehkä ole niinkään väsymys vaan pikemminkin laiskuus iskenyt. .__. Olisi ollut koko viikonloppu aikaa lukea ruotsia, mutta mitäpä tuosta? Ôkamin pelaaminen on paljon kivempaa~~

KRPL. Täällä sataa lunta ja tuulee! D:<
LittleSamurai kirjoitti: http://www.vakivahva.net/beetlehem
Tää bongaili Littlistä. Karvahattu sopii sulle. <3

Hei oon Biitti ja oon ollut tosi epäaktiivinen. :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Lukittu