Oletko tehnyt ikinä animaatiota?

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Olen, olen. Opiskelen animaatiota ^^ Piirrosanimaatiota enimmikseen...
Omg O.o
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Nov 15 2004, 12:43 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Nov 15 2004, 12:43 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> joo, tein <a href='http://koti.phnet.fi/jukhai/Dystopia/fl ... ia-Movie1/' target='_blank'>fläshin ittestäni</a>, kestää about ½h ;D
(suosittelen kattomaan noissa html:ssä ettei se veny)
Piti leikata kahteen osaan kun se ei jostain syystä toiminut yhtenä, ja kreditsitkin vähän kusas ja kaikkee :( [/quote]
Aluks mietin useaan kertaan pitäisikö Dyston tuotoksia edes katsoa :lol:
Katsoin kumminkin ja yllätyin. Oli meinaan loppupeleissä ihan hyvä :)
Ainut asia minkä muuttaisin, olisi noitten äänten käyttö. Osassa kun ei tahtonu millään saada selvää. Part 2 kaapuun pukeutunu äijä oli paras :lol:
Kuva
Avatar
Kakashi Hatake
ANBU
ANBU
Viestit: 469
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Kakashi Hatake »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Nov 15 2004, 12:43 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Nov 15 2004, 12:43 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> joo, tein <a href='http://koti.phnet.fi/jukhai/Dystopia/fl ... ia-Movie1/' target='_blank'>fläshin ittestäni</a>, kestää about ½h ;D
(suosittelen kattomaan noissa html:ssä ettei se veny)
Piti leikata kahteen osaan kun se ei jostain syystä toiminut yhtenä, ja kreditsitkin vähän kusas ja kaikkee :( [/quote]
Hahaha ihan huippu! :D :D
Avatar
PuriPuri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 224
Liittynyt: To Huhti 29, 2004 16:48

Viesti Kirjoittaja PuriPuri »

*
Viimeksi muokannut PuriPuri, Su Helmi 10, 2008 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

Aah, nuo Nawulfin työt olivat ihania. Erityisesti se jjang oli hieno, siinä kun näkyi ne paperit kivasti. Samoin se kilpikonna oli mielestäni ihanan rauhoittava, tykkäsin siitä todella paljon (olisi saanut olla vielä vähän pidempi...) :D Ilmoitathan, kun noita tulee lisää?
Kuva
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

<!--QuoteBegin-Dystopia+Nov 15 2004, 12:43 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dystopia @ Nov 15 2004, 12:43 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> joo, tein <a href='http://koti.phnet.fi/jukhai/Dystopia/fl ... ia-Movie1/' target='_blank'>fläshin ittestäni</a>, kestää about ½h ;D
(suosittelen kattomaan noissa html:ssä ettei se veny)
Piti leikata kahteen osaan kun se ei jostain syystä toiminut yhtenä, ja kreditsitkin vähän kusas ja kaikkee :( [/quote]
ei perskule minkä teit :lol: :lol: :lol:
hauska, todella hauska. repesin pahasti niissä encounter jutuissa kun se vetää spiraalia.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Onks kukaa ikinä yrittäny tehä omaa pelii?
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

<!--QuoteBegin-Mestre+Nov 16 2004, 12:18 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Nov 16 2004, 12:18 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Onks kukaa ikinä yrittäny tehä omaa pelii? [/quote]
pari tekstiseikkailua olen tehnyt. ihan kivoja pikkupelejä, mutten mitään sen suurempaa.... paitsi jos mukaan luetaan se että joskus ihan pikkujätkänä sain naapurin "isolta pojalta" semmoiset paperit täynnä koodia ja ne sitten näpyttelin QB:n tai johonkin vastaavaan ja sain tulokseksi sen vanhan mutta ah-niin-ihanan point & click roolipelin The Hand of Fate.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Dystolla on aika komeita flässejä :lol:
Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nyt vaan haluaa tietää entistä enemmän, mitä sen Dyston päässä liikkuu...

Tai.. en haluakaan.
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

Dysto on hyvä laulaan :D
LAZERATTACK PEWPEW!
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Joskus koulussa animaatio-kurssilla tehtiin Flash-animaatio, jossa sellaisen pienen koiran piti juosta maiseman poikki kuvan reunasta reunaan.

...

Muuten ihan hyvä, mutta mun koira juoksi takaperin. Animaatio oli kyllä eteenpäin juokseva, mutta se koira nyt vaan eteni väärään suuntaan persu edellä. Sen lisäksi taustalla oleva maisema meni *twitch* joka kerta kun koira pääsi kuvan reunaan ja aloitti uudestaan toiselta reunalta.

Käy se kai niinkin. Vieruskaverin kanssa naurettiin itsemme kipeiksi. My dog is speshul. xP
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Yozora+Nov 17 2004, 03:28 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ Nov 17 2004, 03:28 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Joskus koulussa animaatio-kurssilla tehtiin Flash-animaatio, jossa sellaisen pienen koiran piti juosta maiseman poikki kuvan reunasta reunaan.

...

Muuten ihan hyvä, mutta mun koira juoksi takaperin. Animaatio oli kyllä eteenpäin juokseva, mutta se koira nyt vaan eteni väärään suuntaan persu edellä. Sen lisäksi taustalla oleva maisema meni *twitch* joka kerta kun koira pääsi kuvan reunaan ja aloitti uudestaan toiselta reunalta.

Käy se kai niinkin. Vieruskaverin kanssa naurettiin itsemme kipeiksi. My dog is speshul. xP [/quote]
Mä haluan edelleen nähdä sen animaation. ;D

[/offtopic]

En ole koskaan tosissani yrittänyt, vaan ei siitä varmaan mitään tulisikaan. Joskus kun ensimmäisen kerran saatiin tietokone, niin tein animaation naamasta jolla oli antennit, jonka suu meni mutrusta hymyyn. xP Se oli todella edistyksellinen.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-frostious+Nov 17 2004, 05:08 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Nov 17 2004, 05:08 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mä haluan edelleen nähdä sen animaation. ;D

[/offtopic] [/quote]
Valitettavasti sitä animaatiota ei taida olla enää missään. Se oli silloin aikanaan tallennettu koulun koneelle, ja vanhojen oppilaiden tiedostot varmaan poistettu jo ajat sitten. :(

[/off]
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

<!--QuoteBegin-Atesan+Nov 17 2004, 03:11 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Atesan @ Nov 17 2004, 03:11 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Dysto on hyvä laulaan :D[/quote]
On muuten oikeasti paljon parempi laulamaan kun minä.
Muutekin ihan huippu fläshi. Tukehduin melkein muroihini.
Vastaa Viestiin