Ärsytys

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

suututtaa, ku Naruto on ihan voittamaton...melkein kukaa ei oo sitä voittanu, ja se ärsyttää, että vaikka se olis kuoleman kieliin piesty, ni sitte se vaa mönkii sesaaltee:
"I can't lose here...I become hokage ...blaa blaa blaa... ja baablaa...."
Se on niin typerä juttu vain... sitte kaikki siin ohjelmassa hahmot on semmoi 'oo..! kattokaa, se selvis..ihmeellistä..vau.!'....mutta mie olisin kyllä jo tottunu, jos olisin hahmo siinä sarjassa :lol:
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Ei se ole häirinnyt ikinä! Niissä kohissa joissa alkaa "I can't lose here....jne."mutisu fiilis nousee korkealle, ainakin minulla. Huomasin kyllä asian ennemmin mutta se ei koskaan ole häirinnyt eikä ärsyttänyt.

Tosin... kello on 3 yöllä ja katoin juuri äsken 3 jaksoa Narutoa putkeen joten voin olla vähän väsynyt ja sellaisessa humaltilassa että kaikki tuntuu nyt olevan hauskaa ja siistiä ja silti huomenna päivällä samat asiat ottaa päähän. :P
Kuva
Avatar
Mazzarello
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 14:44
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Mazzarello »

Joo kyllä se joskus... aina samaa jauhantaa. Ja on tosi että aina ku se sanoo jotain hokage tai "en ota sanojani takaisin, se on minun tieni ninjaksi" juttua niin se voittaa :lol: Repliikin vaihto vois olla ihan sopiva <_<
When A Person Has Something Precious To Protect... That Is When They Can Truly Become Strong...
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ei se nyt varsinaisesti ärsytä, siihen nyt on jo tottunut.. mietin vain, että voiko noin peräänantamatonta ihmistä kuin Naruto olla oikeasti olemassa. :rolleyes:
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Oon kiinnittäny asiaan huomiota mutta ei se mua niinkään ärsytä :huh: Kaikista parhaimmat kohat on niissä tappeilluissa just ne et Naruto on hakattu ja näyttää siltä ku sillä ois taju kankaalla ja sit se yhtäkkiä pomppaa pystöön ja vakuuttelee itselleen jotain ja sitten se hakkaa ilmat pihalle vihollisesta :rolleyes:
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Kyllä se Naruto nyt vaan on ärsyttävä,mutta luulen että se haavoittuu vakavasti erästä vastaan....(jota en teille kerro!)Saatte sitten nähdä joskus!
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Naruto on kyllä liian voittamaton. mutta siksihän minä narutoa tsiigailenki
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Pystyt mihin tahansa, kunhan vain yrität ja uskot itseesi! ;D

Tämä nyt tulisi ensinnäkin mieleen tästä Naruton voi-ei-olen-puolikuollut-mutta-kyllä-minä-sinut-vielä-voitan-tuleehan-minusta-isona-Hokage-tattevaijjoo! -asenteesta. Kyynisesti voisi sanoa, että sarjahan on täynnä kliseistä scheissea, mutta vielä ei olla niin aikuisia että noin puhuttaisiin :D

Ärsyttävintä Narutossa on se, että se tulee vain kerran viikossa :)
Bad-AssFC

Viesti Kirjoittaja Bad-AssFC »

Juuh... Ei se niin ärsytä, mut välil tuntuu et naruto ei vaan pysty kuolla vaikka vastas olis Itachi kun se biittaa sen ja sanoo " I can't die here... Im going to be hokage someday."Eli ei ärsytä mut vaihtais ees sanajärjestystä. :)
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Eiks Naruto hävinny Saskelle?
Forza Juve!...
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Joku voisi ottaa seuraavan tesktin spoilerina joten laitoin sen valkoseksi. --> Nii joo, ois varmaa kaikista paras jos joku keihästäis Narskan jätti dil**lla ja 4n571 Sasukesta tai Gaarasta tulis pää hahmo. <--
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Joo! Sasukesta päähenkilö! plääh...... :x Itachi olisi parempi!
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

tottahan toki tuo tuommonen repliikkien toisto rupiaa ärsyttämään...
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Enpä tiedä ärsyttääkö tämä Naruton "voittamattomuus".
Eihän Naruto itsessään ole voittamaton, Nine Tailihän se Narutoa jelppaa pahan paikan edessä :)
Ja periaatteessa ihan hyvä juttu ettei kukaan vedä päähenkilöä tuosta noin vaan turpaan ^^ Eihän Naruto muuten olisi päähenkilö ;)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Lukittu