Hassuja ruokailujuttuja.

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
SilverWolfie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 388
Liittynyt: To Elo 19, 2004 10:58

Viesti Kirjoittaja SilverWolfie »

Kaveri, eräs Laura, oli meillä kylässä ja istuimme kaikki pöydän ääressä aloittamassa ruokailun, kun ystäväni otti pöydältä kaksi limsapulloa(korkit olivat poissa ja onneksi ne olivat vain puoliksi täynnä) ja alkoi ravistaa niitä kunnolla, onneksi hän lopetti sen ajoissa, tai muuten olisimme olleet limsassa. :P
Sitten tämän samaisen tyypin kanssa sattui myös sellainen vahinko, että ketsuppia lenteli seinille. Tällä kertaa ystäväni yritti vain saada kaalilaatikkoonsa ketsuppia ihan normaalisti puristaen sitä ketsuppi purnukkaa(tai mikä se on)

Näitä löytyy lisää paljon, siis ruokailu tapahtumia :lol:

EDIT: Niin näitä löytyy lisää, nimittäin LittleSamurain ollessa meillä kylässä päätimme alkaa dippailemaan sipsejä..No LS sai sekoittaa dippiä ja eikä aikaakaan kun puolet dipistä olivat pöydällä. :P
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-SilverWolfie+Oct 5 2004, 10:38 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverWolfie @ Oct 5 2004, 10:38 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> EDIT: Niin näitä löytyy lisää, nimittäin LittleSamurain ollessa meillä kylässä päätimme alkaa dippailemaan sipsejä..No LS sai sekoittaa dippiä ja eikä aikaakaan kun puolet dipistä olivat pöydällä. :P [/quote]
Se joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään.. <_< Odotas vaan kun englannintunti alkaa.. *cloudy-juttuja*
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Nuolen piruittani lautasen puhtaaksi silmät sirrissä ylä-asteen ruokalassa, kaveri ei kovin tykännyt.
aliass
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 14:39

Viesti Kirjoittaja aliass »

Kun olin ala-alasteella ja riitelimme äidin kanssa ruokapöydässä, niin (minä, tunnettu tempperamenttisuudestani) heitin perunan seinään ja leivän ikkunasta ulos. Ei tuossa mitään hauskaa ollut, mutta muita perheenjäseniä nauratti.
<span style='color:black'>raspBerry jam</span>
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

<!--QuoteBegin-rintensia+Oct 7 2004, 07:16 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (rintensia @ Oct 7 2004, 07:16 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kun olin ala-alasteella ja riitelimme äidin kanssa ruokapöydässä, niin (minä, tunnettu tempperamenttisuudestani) heitin perunan seinään ja leivän ikkunasta ulos. Ei tuossa mitään hauskaa ollut, mutta muita perheenjäseniä nauratti. [/quote]
Mua naurattais jos olisin ollu paikalla! Lentävät perunat ja leivät ovat elämän suola!
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

<!--QuoteBegin-Setzer+Oct 11 2004, 08:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Setzer @ Oct 11 2004, 08:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-rintensia+Oct 7 2004, 07:16 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (rintensia @ Oct 7 2004, 07:16 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kun olin ala-alasteella ja riitelimme äidin kanssa ruokapöydässä, niin (minä, tunnettu tempperamenttisuudestani) heitin perunan seinään ja leivän ikkunasta ulos. Ei tuossa mitään hauskaa ollut, mutta muita perheenjäseniä nauratti. [/quote]
Mua naurattais jos olisin ollu paikalla! Lentävät perunat ja leivät ovat elämän suola! [/quote]
Ja lentävät piirakat!

Kerran LittleSamurai entisessä kodissamme nörhöili jotain ja heitti sämpylän keittiöön pöydän alle ruokasalista. :lol:
Kuva
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Nooh... 7. luokalla ruokalassa kun vieressäni istui yksi tyyppi joka söi puuroa ja alkoi sekoittamaan sitä, niin minä aloin puhumaan sille, että ne on toukkia ja jatkoin kunnes sitä ällötti, niin se tyyppi viskas ne puurot mun lautaselle eikä ollu syöny niitä viel paljo yhtään :D Lopputulos: Kaikki kiistelevät kuka vie lautasen, jossa on puuromössöä
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Francis+Oct 12 2004, 03:29 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Francis @ Oct 12 2004, 03:29 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Setzer+Oct 11 2004, 08:21 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Setzer @ Oct 11 2004, 08:21 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-rintensia+Oct 7 2004, 07:16 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (rintensia @ Oct 7 2004, 07:16 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kun olin ala-alasteella ja riitelimme äidin kanssa ruokapöydässä, niin (minä, tunnettu tempperamenttisuudestani) heitin perunan seinään ja leivän ikkunasta ulos. Ei tuossa mitään hauskaa ollut, mutta muita perheenjäseniä nauratti. [/quote]
Mua naurattais jos olisin ollu paikalla! Lentävät perunat ja leivät ovat elämän suola! [/quote]
Ja lentävät piirakat!

Kerran LittleSamurai entisessä kodissamme nörhöili jotain ja heitti sämpylän keittiöön pöydän alle ruokasalista. :lol: [/quote]
En minä muista tuollaista tapausta.. :huh: Ei kun joo, minua kiinnosti miltä näyttää lentävä pulla!! :P
Tyhmää, myönnetään.. *vaipuu maan alle häpeästä* Mutta minua kiinnostavat erilaiset asiat. :rolleyes:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Mohaha, vuoden legendaarisin kouluruoka: Keittoa Mosambikista!
Outoa, punaista lientä, omituisia lihanpaloja ja jotain, jonka piti kai olla perunaa.
Parin kaverin kanssa mietimme, mistä se mahtaa olla peräisin. Ja juttua riitti, kovin mielenkiintoista sellaista :P
Loppujen lopuksi menetin ruokahaluni täysin ja heitin ruoat menemään.
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Tänään kun olimme ensinmäisinä vuorossa ruokailussa niin tapahtui hauska juttu. Kaverini kiirehti kamalasti ja oli hakemassa vettä, kun hänen lautasensa valui lattialle ja lössähti väärinpäin. Mitään ei mennyt rikki. Ujo ystäväni ei sanonut mitään ja tuli vain tuomaan tarjottimen pöytään. Aika viilipytty oli. Hän vain lähti. Olimme aika hysteerisiä sen jälkeen. :lol:
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Olin monta vuotta sitten rossossa syömässä isäni ja hänen silloisen vaimonsa kanssa.Taisin olla 12v... mutta kummiskin, haimme ensimmäiseksi jotain salaattia lautasille ja popsimme siinä sitten niitä kun odottelimme sitä ruokaa. Isä istui vieressäni, päällään hienot työvaatteet ja hänen vaimonsa istui häntä vastapäätä. Yritin saada haarukalla napattua kurkunpalasta ja se ei oikein onnistunut joten hermostuin ja iskin sitä palasta lujaa sillä haarukalla...
Seurauksena että kurkunpalanen lensi isän korvaan ja muu salaatti seurasi uskollisesti perässä. >.< Sitä seurannut painostava hiljaisuus oli aivan kauheaa kunnes se hajosi siihen kun iskä alkoi ärisemään minulle, syytti porsaaksi ynnä muuta kivaa, hänen vaimonsa repesi ja oli tukehtua teehen ja minä olin yritin olla nauramatta siinä onnistumatta. Ja päädyin vajoamaan pöydän alle.. Vieläkin naurattaa kun ajattelee sitä kurkun lentoa. Sen näkee kuin hidastetussa filmissä.. xD Ja huvittavaa kun puolet ravintolaa tirskahteli vähän väliä kun katsoivat meihin päin ja isä näytti just siltä että se olisi voinut ripustaa minut viikoksi roikkumaan lipputankoon.
Myöhemmin sain kuulla että iskän pomo oli ihmetelly suuresti kun huomasi että tällä oli hieman salaattia takaraivossa.

Ei voi muuta sanoa kuin että elämä on.
Kuva
Vastaa Viestiin