Mielikuvat

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

Elikkäs tämän topicin idea olisi seuraava: Yritetään luokitella/analysoida edellistä postaajaa nickin/avatarin/signaturen perusteella. Esimerkiksi "vaikutat iloiselta, sillä avatarissasi on hymyilevä aurinko sekä kukkia. Signusi on myös hyvin huumoripitoinen. Olet luultavasti poika "pekka"-nickisi perusteella."

Anteeksi huono topic, tai sen selitys. Painoin vahingossa entteriä ennen kuin olin muokannut sen oikeanlaiseksi

ps. Voi sitten joskus tulla kertomaan onko itsestä tehdyt arviot oikein.

Ja ei mielellään jo ennestään tuntevien analysointeja.

Pitäkää sitten mielessä, että tämä on täysin leikkimielistä, ja vääristä luuloista ei kannata närkästyä.
"Don´t try to live so wise"
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Sinulla oli varmaan tylsää kun keksit tällaisen topicin.. ;) Mutta ihan hyvähän tämä on. Jokin viisauden sana sinullakin, signaturesi siis. Joko olet murtunut sellaiseen tai sitten koitat välttää sitä kaikin keinoin. En tiedä todellista sukupuoltasi, mutta vaikutat pojalta (gomen ne, jos meni väärin.. ^^')
Avastasi voisin päätellä että pidät Saskesta tai sitten kuva vain oli hieno mielestäsi.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

No tämähän on vaikeaa, siis tämä toisen arviointi avatarin/singaturen avulla, kun en ole mikään älykäs :D , mutta pakko minun on yrittää antakaa vaa kritiikkiä jos ei mene ihan sellai ku oikeasti... No niin sukupuolta on vähän hankala erottaa, mutta ajattelin, kun tuossa singaturessa on ''kiitus'' niin ajattelen, että olet tyttö/nainen... Varmaan tykkäät Sasukesta avatarisi perusteella? En voi tietää... En saa muuta irti tuosta... :D Minun aivoni ei siihen nyt kykene... siis että saisin lisää irti sinusta :P ''minä baka!''
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-sampsajussi+Oct 18 2004, 09:24 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sampsajussi @ Oct 18 2004, 09:24 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Varmaan tykkäät Sasukesta avatarisi perusteella? En voi tietää... [/quote]
OFFTOPIC:

Itse asiassa Saske on ihnokkihahmojeni listan kärkipaikoilla.. ;) Mutta kaikki aina erehtyy.. Saske on kyllä ollut nousussa, mutta ei tosiaankaan mikään lempihahmoni. Ava vain oli pieni ja hieman "samuraimainen" mielestäni.. :D


Arvostelkaa Sampsajussi seuraavaksi!!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Hmm... tämä topic on minulle hieman vaikea ja <a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?sh ... stele&st=0' target='_blank'>täältä</a> löytyy hyvin samankaltainen. Vaikeaa... xD

sampsajussi vai? Nickistä päätellen olet nimeltäsi Sampsa-Jussi, sillä kenelläkään ei (anteeksi vain) voi olla tuollaista nickiä. xD Niin, tai sitten sampsajussi on joku haukkumasana sielläpäin missä asut ja otit sen huviksesi käyttöön. Avatarin perusteella pidät Sasukesta. Se voi tarkoittaa muutamaa asiaa. Olet
a) Sasuke-fani
b) et fani, muta pidät Sasuken cooliudesta
c) ylläolevien perusteella olet suhteellisen nuori ihminen n. 12-14 v.

Signaturesi viestii että sinulla on huumorintajua. Se on kuitenkin sanonta, joten se tarkoittaa joko sitä että pidät ilmeisen paljon sanonnasta tai sitä että halusit kenties laittaa jotain nasevaa signuksi kun olet nähnyt niitä muilla. Se vahvistaa kuvaa siitä että olet 12-14 v. Toisaalta voin olla täysin väärässäkin.

Mitä sitten voinkaan päätellä siitä että olet n.12-14-vuotias on täysin mielikuvitukseni horisontin ulottumattomissa. xD Ihmisiä on niin monta. Koska täällä ei haittaa mitä mielikuvia minulle tulee sinusta niin voin sanoa että odotan sinulta varsin neutraaleja viestejä ja varsin hyvää käytöstä näiden perusteella. ^_^
Kuva
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Joskus tylsä henkilö joka ei keksi hyvää nimeä ja joka on luultavasti poika. Nimen perusteella et vaikuta älykkäältä ja signaturessakin on lause jota hoimme ala-asteella
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

OFFTOPIC!

Minun tekee mieli sanoa, että tuo minun Nickki on omakeksimä nimi eikä OIKEA nimeni... se on ollut minulla käytössä vaikka missä jo kauan... ja iän kohalla olet oikeassa, kerronpa että olen 13 vuotta :)

Sitten, että en ole Sasuke fani... minulla ei nyt vain ollut muuta kuvaa oikee, mutta etin kokoajan toista vähän parempaa... Muuten kyllä olet oikeassa minun suhteeni... Olet varmaan aika hyvä ihmistuntija :)

Arvostelkaa Large seuraavaksi!!!!!
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Oct 18 2004, 10:02 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Oct 18 2004, 10:02 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ihmisiä on niin monta. [/quote]
Gomen ne, Kiko-sama.. Pakko tunnustaa..

Ensimmäisiä kertoja kun tapasin (tai näin Kikon) luulin Kikoa 16-vuotiaaksi tytöksi, joka on suunnilleen lagunamainen.. Mutta sitten muutuit aika äkkiä pojaksi jne. Ja lopulta tiedän sinusta kaikkea hauskaa.. ^^' Anteeksi jos loukkasi, ei ollut tarkoitus..

Juu, arvostelkaa large seuraavaksi!!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

large vaikuttaa äkkipikaiselta, angstaavalta, välillä epämiellyttävältä mutta myös välillä mukavltakin teini pojalta vaikka onkin tyttö.
avan perusteella hän olisi coolien pahisten fanittaja ja sigin perustella hieman... ehh... mielenkiintoinen persoona. vaikuttaa myös kiko fanilta... ja pessimistiltä.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minä haluan sanoa TDM:stä.. :rolleyes:

Ensivaikutelmasi oli että olet sellainen huoleton jokapaikan mietiskelijä, jolta ei jutut lopu kesken. Ja lisäksi kuvittelin sinulle aina punaiset korvapituiset hiukset.. *viheltelee* Niin, mistäköhän? Mutta samanlaisen pärstän kuin mitä sinulla nyt on.. Eli sellainen söötti :P (olet sinä vieläkin..)

Seuraava arvostelee Dystopian..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Dystopia on 86 syntyny angstaava poika, jolla ei oo kaikki kohdallaan ja sen isä on hakannu sitä kepillä perseeseen kännipäissääm sillon kun dysto oli pieni. Negatiivinen ihminen.

Ja kylla large on poika.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Narharial
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja Narharial »

Tuota tuota.. Mestrelta pukkaa välillä epäasiallista kommenttia, mutta pientä parannusta olen huomannut välillä tapahtuvan. Vaikutat nuorelta pojan klopilta. Hmm.. Vaikea kirjoittaa henkilöstä josta ei tiedä paljoa mitään. :blink: Veikkaan et sieltä toiseltapuolelta löytyy poika joka etsiii vielä itseään [Oliko tuossa jotain järkeä?]
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

juu kyllä hän on poika :lol: hehee... tein pahasti ja piruilin hieman.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Viesti Kirjoittaja Pena »

<!--QuoteBegin-Narharial+Oct 18 2004, 02:23 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Narharial @ Oct 18 2004, 02:23 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tuota tuota..  Mestrelta pukkaa välillä epäasiallista kommenttia, mutta pientä parannusta olen huomannut välillä tapahtuvan. Vaikutat nuorelta pojan  klopilta. Hmm.. Vaikea kirjoittaa henkilöstä josta ei tiedä paljoa mitään.  :blink: Veikkaan et sieltä toiseltapuolelta löytyy poika joka etsiii vielä itseään [Oliko tuossa jotain järkeä?] [/quote]
!!!!!!!!!!OFFTOPIC!!!!!!!

Mun mielestä Mestren kommentti oli tällä kertaa aika osuva! ;)
Muuten toi sopii Mestreen aika hyvin, se on ihan friikki ja ettii mitä sattuu. <_<
(nothing personal.. ;))


EDIT:TDM, mäkin hämäännyin aika pahasti tosta sun jutusta :D
"Don´t try to live so wise"
Avatar
Darky
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 353
Liittynyt: Su Loka 03, 2004 00:34
Paikkakunta: Wonderland

Viesti Kirjoittaja Darky »

Öhh..tämähän on vaikeaa, Pena vaikuttaa määrätietoiselta, omat mielipiteet tietävält henkilöltä. Avatarin perusteella saske fani(laskee pojoja :) "Ihan siedettävä tyyppi" :P
Machinae uproar.

"Alright Alex..this is gonna.." "Sting a little? I know"
"No actually it's gonna hurt like a motherfucker"
Lukittu