Tekken

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Yuzu kirjoitti:Harkitsen parhaillaan Tekken 5 ostamista... kannattaako? (mielipiteitä ihmisiltä jotka sen on jo pelanneet, kiitos)
Riippuu siintä, että omistatko, tai oletko pelaanut aikaisempia Tekkeneitä.. Ja mitä mieltä niistä olit..?
Toisaalta, ei yksi peli lisää koskaan pahaa tee.. Osta pois :)
(Mut älä syytä mua jos et tykkää) :roll:
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Tekkeneitä on mätetty joskus vähän liikaakin :P
Ykkönen oli ilmestyessään jo legendaa :)
Kakkonen paransi ja Kolmonen korjasi koko potin, siitä lähtien tekkenit ovat vain huonontuneet. Siinäpä miun mielipide. ^^
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Sirilth kirjoitti:
Reijiro kirjoitti:Niin ja vitosessa minun kaverilla (parhaalla tekken pelaajalla jonka olen ikinä nähnyt) on tällä hetkellä 8 ukkoa Tekken Lord tasolla arcade modessa.
Miten jaksaa? Ei hemmetti, mun kärsivällisyys loppui siihen kun mun ukosta tuli master. Sitten homma alkoi jotenkin jumittaa.
Voi olla ku se on niin yksitoikkoista vaan lahdata samoja tyyppejä koko ajan kasaan.

Ja asiasta seuraavaan. Tekkeneissä ei ole hahmo mainosten ja hetkellisten aggressio purkausten jälkeen mitään itua. 5:en devil with in oli tervetullut uudistus, joka toi vähän sisältöä yhdessä story moden kanssa koko peliin. 5 onkin tekkeneistä paras, koska siinä on eniten sisältöä ja grafiikka on niin kuolattavaa.
Nyt Reijirolla on koko ukkokaarti Tekken Lordeina
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Siskon (Mallu-88) kans oon mättäny Tekkeneiä monia tunteja putkeen....
Seuraus: Oikeassakädessä jännetuppi tulehdus ja tenniskyynärpää...
Mun on täytyny vähentää mättöpelien pelaamista *aaargh*

Lemppari ukkelit Lee ja Julia....
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Pelailen kaverin kanssa silloin tällöin Tekken Tag Tournamenttia ja sekin pelaaminen on lähes vaan mieletöntä rämpyttämistä miten sattuu mutta hauskaa se on.. Kunimitsu on mun suosikki, sillä pärjään aina. Pitäisi joku kerta lainata kaverin Tekken 3 ja kokeilla. =)
Kuva
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

voi voi... nyt mie sen tein... mie menin ja ostin tekken 5:sen... ja tykkään valtavasti... joskus hurjasti pelattiin nelosta kaverini kanssa ja nyt kun itelläkin on yksi tekken niin ei tarvitse aina hänen luokseen laahustaa pelaamaan. (en sitten tiedä mitä mieltä olen tästä parin vuoden päästä, tykästyn kyllä aika harvoihin peleihin)
ainakin näin eka mielipide on että ihan hauska se oli avata ekaa kertaa. :D ei se nyt mikään paras ole mutta kelpo mättöä kumminkin..
Kuva
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Mickey kirjoitti:
Sirilth kirjoitti:
Reijiro kirjoitti:Niin ja vitosessa minun kaverilla (parhaalla tekken pelaajalla jonka olen ikinä nähnyt) on tällä hetkellä 8 ukkoa Tekken Lord tasolla arcade modessa.
Miten jaksaa? Ei hemmetti, mun kärsivällisyys loppui siihen kun mun ukosta tuli master. Sitten homma alkoi jotenkin jumittaa.
Voi olla ku se on niin yksitoikkoista vaan lahdata samoja tyyppejä koko ajan kasaan.

Ja asiasta seuraavaan. Tekkeneissä ei ole hahmo mainosten ja hetkellisten aggressio purkausten jälkeen mitään itua. 5:en devil with in oli tervetullut uudistus, joka toi vähän sisältöä yhdessä story moden kanssa koko peliin. 5 onkin tekkeneistä paras, koska siinä on eniten sisältöä ja grafiikka on niin kuolattavaa.
Nyt Reijirolla on koko ukkokaarti Tekken Lordeina
Melkeen kaikki. Yks ukko puuttuu, Marduk.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Yuzu kirjoitti:Harkitsen parhaillaan Tekken 5 ostamista... kannattaako? (mielipiteitä ihmisiltä jotka sen on jo pelanneet, kiitos)
Pelattavuudeltaan kaikista paras Tekken. Se on myös huomattavasti nopeatempoisin. Kannattaa, hahmovalikoimakin on vissiin laajin kaikista tekkeneistä.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joz kirjoitti:Tekken 4 ja Tekken 5 on meillä. Viitosta taottu ihan hulluna nyt pari päivää. Se easy tasokin on aivan liian vaikea. Meni Story Battlessa melkein 40 min päästä Yoshimitsulla läpi. Kamala se Jinpanci.

Hwoarang on paras hahmo, ja parhaana pysyy. Toiseksi kiipeää varmaan Kasuya iskujensa takia ja sitten Jin.

Välttelen aina niin paljon kuin on mahdollista, niin naisia vastaan tappalemista arcadessa. Inhoan niitä, aina vetämässä ittensä melkein maahan asti kyyryyn.
Easy on naurettavan helppo. :D koetappa ultra hardilla team battlea.
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Unohdin kirjautua sisään. :oops:
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

yap... Hwoarang on ykkös pelattava.... :)
Kuva
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

No niin, auttakaapas tyhmää.. Ostin joku aika sitten Tekken 5:n ja se on eka Tekken mitä olen koskaan pelannut, joten olisi pari tyhmää aloittelijan kysymystä. Ensinnäkin miten niitä uusia hahmoja saa? Olen vain saanut sen kengurun pelattavaksi niistä uusista, mutten tiedä miten sain sen :oops: Ja toinen kysymys on miksi hahmon ranking ei enää nouse 1st danista ylemmäs, (ei kai ne "arvot" vielä siihen lopu) vaikka olen voittanut arcade battlessa monta kertaa peräkkäin?
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Kira kirjoitti:No niin, auttakaapas tyhmää.. Ostin joku aika sitten Tekken 5:n ja se on eka Tekken mitä olen koskaan pelannut, joten olisi pari tyhmää aloittelijan kysymystä. Ensinnäkin miten niitä uusia hahmoja saa? Olen vain saanut sen kengurun pelattavaksi niistä uusista, mutten tiedä miten sain sen :oops: Ja toinen kysymys on miksi hahmon ranking ei enää nouse 1st danista ylemmäs, (ei kai ne "arvot" vielä siihen lopu) vaikka olen voittanut arcade battlessa monta kertaa peräkkäin?
Uusia hahmoja saat ku pelaat story modea. 1st Danista ylöspäin kannattaa alkaa käyttää nopeaa menetelmää eli aina pieksää samantasoisia jos siihen on mahollisuus. Niin nousee tasot 10x nopeammin ku tavallisesti.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Okei, kiitti paljon. Nyt pitäisi pelin edistyä :P
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Unohdin sitten kirjautua sisään. Eli minä olin tuo vieras.
Vastaa Viestiin