Päätön tarina

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Gurpito katsahtaa äkkiä taakseen ja salaperäinen mies pitää hänen kädestään lujasti kiinni.
-Kuka sinä olet? Päästä minut.. minun.. on.. pakko mennä hänen peräänsä... koska....... minä rakastan häntä... Gurbito sanoo hajanaisesti ja kyynel vierähtää hänen poskelleen.
-Minä rakastan häntä, hitto vie, joten päästä minut!!! Gurbito huutaa ja yrittää päästä miehen otteesta epäonnistuen.
-Rauhoitu.. Nimeni on Jusper.. En saa päästä sinua hänen mukaansa. Niin on määrätty. Joten älä lähde hänen peräänsä. Mies sanoi astuessaan esiin varjosta. Mutta Gurbito potkaisi häntä kovaa nilkkaan, pääsi otteesta ja pinkaisi juoksuun.
-Odota!! Jusper huusi hänen peräänsä, mutta turhaan.
-Äh aina kaikki pitää tehdä vaikeammalla tavalla, hän tuhahtaa ja katoaa.


Yoshi katsoo epäilevästi Sampsaa, kääntää sitten päänsä eteenpäin ja pysähtyy.
-Okei menemme tästä ovesta sisään.. Yoshi murahti ja viittoi oikealla olevaa ovea.
-Salasanan pitäisi olla jossain täällä.... Hän mutisi kaivaessaan laukkuaan ja vilkaisi taas epäilevästi Sampsaa.
-inofan.. Sampsa huokaisi..

Yoshimi juoksee kohti temppeliä ja ajattelee.. sitä.. suudelmaa.... "Äh ninjat eivät saa rakastua!" Hän huutaa ja jatkaa juoksuaan.


-Seis! Ääni kuului puskasta
-Ku-kuka siellä, Lappen sanoi samalla kun Narhis lähestyi puskaa.
-Tule esiin sieltä. Narhis käski ja tökkäisi puskaa kepillä.
Puskasta hyppäsi.........................


-Tässä. Minako tein sinulle Ramenia ja smurffilimua. Weeny sanoi nostaen samalla teltan (en muista mitä) ylös, missä Minako lepäsi.
-NANII!!?? Weeny kiljaisi järkytyksestä.............................................
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Sillä teltta on tyhjä.
- Na-na-naniiiiii-iiii!!!?? Weeny kirkuu juosten ympäri leiriä etsien Minakoa, joka istuu erään puun korkealla oksalla.
- Anteeksi Weeny, mutta on tullut minun aikani auttaa muita, Minako kuiskaa itsekseen ja lennähtää kevyesti oksalta toiselle.

Jusper lentää aikaa nopeammin takaisin Gurbiton eteen ja pysäyttää tämän loitsulla.
- Ei! EI! Päästä! Yoshimi! Gurbito huutaa Jusperille, joka vain pudistaa päätään.
- Usko jo, näin on määrätty. Yoshimin on itse ymmärrettävä että ninjuus ja rakkaus voivat kuulua yhteen, Jusper selittää ja alkaa kantaa jäykistynyttä Gurbitoa, joka yrittää purra Jusperia raivokkaasti.

Yoshimi juoksee nurmella. Minne hän on edes menossa...?
- Minne minä olen edes menossa...? Hän tuhahtaa ja pysähtyy.
- Ai niin... temppeliin... Sampsan perään... hän muistelee, sillä hän on todella sekaisin siitä suudelmasta.

- No niin Sampsaseni orjaseni! Yoshi karjahtaa temppelin ovella.
- Salasana on lausuttu [Ettekö te muista, Yoshi lausui sen salasanan jo aikoja sitten...?] ja nyt... SINÄ menet tutkimaan! hän huudahtaa ja tyrkkää Sampsan temppelin sisään ja paiskaa suuren oven kiinni.
- Iip... Sampsa iippaisee kylmän ja pimeän ja tunkkaisen ja pölyisen ja epämuodikkaan temppelin sisällä. Hänen on kuitenkin pidettävä päänsä. Hänen on saatava Inofan takaisin.
- Pelottavaa... Inofan... Inofan on kuollut.. ei hän välittäisi vaikken suorittaisi tehtävää loppuun... Niin.. hän on kuollut... Miksi minä enää edes välitän...? Ai niin.. Samurain takia minun on tehtävä tämä loppuun! Sampsa miettii itsekseen.

Pilven reunalla Inofan järkyttyy.
- Vai että sellaista peliä... Hän murahtaa hiljaa ja vetäytyy omaan pikku kammioonsa.
- Hei Inofan! Etkö enää jaksakaan seurata sen rakkaan Sampsasi juttuja? TDM kysäisee esitellen kaikille koko ajan upeaa Carsomystään. Inofan pudistaa päätään vihaisena.
- Hän välittää vain Samuraista... Inofan sanoo ja hiljenee kammioonsa.

- Ei, Inofanin takia minä tämän teen, Sampsa naurahtaa iloisena ja alkaa etsiä tulta, mutta törmää...
Omg O.o
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

[Niin, mutta se oli eri ovi. x3 Siitä pääovestahan molemman ovat menneet jo, ne?]

Yoshiin.
-Niin minkä takia sinä teet? Hän sanoo pieni ivan hymy kasvoillaan.
-Miten helkutissa sinä siihen tulit?! Sampsa huutaa ja hypähtää taaksepäin.
-No, Sampsaseni orjaseni, (kerran se sitä kutsuu niin xD) minkä takia teet tämän? Yoshi sanoi ja astui askeleen Sampsaa päin
-Niin... joo... tuota.. Pahuuden takia tietenkin! Teen tämän siksi, koska haluan olla pahis. Sampsa sanoi ja jatkoi matkaa kävellen Yoshin vierestä suureen kammioon..
-Toivon, että se on sinun oikea syysi, Sampsa. Yoshi hymähtää vielä ja lähtee sitten äkkiä Sampsan perään.


Gurbito puree yhä edelleen Jusperin kättä josta on alkanut tulla jo verta.
-Päästä minut! Gurbito huutaa ja alkaa lyödä toisella kädellään Jusperin vuotavaa kättä.
-Yoshimi.. Minun on pakko lähteä hänen peräänsä! Hän jatkoi..
-Mitä sinä täällä tee, Jusper? Ja kuka tuo toinen on? kuului ääni puusta ja puusta hyppäsi...........


-Temppeli. Nyt se salasana. En, en muista sitä.... Gurbito... Ei, ninjat eivät saa rakastua.. mutta... Yoshimin päässä liikkui ajatuksia kunnes hän oli tehnyt päätöksensä ja huokaisi syvään............


Ayame.
-Mitä helkuttia sinä tässä tarinassa teet? Narhis karjaisee puskasat hypänneelle Ayamelle.
-Tuota noin.. En oikein tiedä.. Kertoja käski, joten tässä minä olen... Ayame sanoo.
-No jatketaan sitten! Lappe sanoo ja suunnistaa Konohaan päin.........
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Mar 4 2005, 17:29--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Mar 4 2005, 17:29)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> [ Dysto, jos olisit kiltti, etkä pilaisi meidän iloamme noilla sinun turhilla jutuillasi? -.- ]
[ eli onko tuota Dyston jatkoa pakko ottaa mukaan..? ] [/quote]
No voi vittu sun kanssa. Jos et pidä jostain niin sivuutat sen. Kuole läskeihis sä kuvotat mua :<

EdiT/Sivuuttaminen on perseestä
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

<!--QuoteBegin-large+Mar 5 2005, 23:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Mar 5 2005, 23:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Sakura_88+Mar 4 2005, 17:29--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Mar 4 2005, 17:29)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> [ Dysto, jos olisit kiltti, etkä pilaisi meidän iloamme noilla sinun turhilla jutuillasi? -.- ]
[ eli onko tuota Dyston jatkoa pakko ottaa mukaan..? ] [/quote]
No voi vittu sun kanssa. Jos et pidä jostain niin sivuutat sen. Kuole läskeihis sä kuvotat mua :< [/quote]
Niin large :lol: Sivuuta, sivuuta! Ja tuo oli todella törkeästi sanottu, toivottavasti se oli vitsi...
Eli offasin, anteeksi...
Omg O.o
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

... inofanin ruumis makaa vieläkin piikkien lävistämänä kuopan pohjalla. Samassa mustaan kaapuun ja vain silmät paljastavaan huntuun sonnustautunut hahmo saapuu kuopan kohdalle ja katsoaa siellä makavaa inofanin veristä ja piikkien lävistämää ruumista.

- Inofan. Luulin sinun olevan paljon vahvempi. Et ole näköjään saanut enemmän voimaa sen jälkeen mitä erosimme. Harmi, pidin sinusta omalla tavallani kultaseni.
Lepää rauhassa.

Hahmo kääntää selvänsä inofanin kuolinsijalle...
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Tämä taitaa mennä lukkoon, mutta ei se mitään. Miksi tämä on muuten unohdettu?

...Samaan aikaan Yoshin ja Sampsan luona...

Yoshi ja Sampsa kävelevät kammioon, joka on SUURI.
- Noniin orjaseni! Olemme täällä. Nyt kuuntelet mitä sinun pitää tehdä."
- No?" Sampsa tuhahtaa.
- Tee meille ruokaa!" Yoshi ärjähtää vatsaansa pidellen.
- Nälkäää........." Yoshi vaikeroi.
- Miten luulet minun tekeväni ruokaa?" Sampsa kysyy.
- NO TEKEMÄLLÄ!! ALA JO KOKKAILEE TAI KUOLEN TÄNNE!!!!" Yoshi karjuu.
- Mutta..." Sampsa yrittää sanoa.
- EI MITÄÄN MUTTIA!!! RUOAN PITÄISI OLLA JO VALMISTA!!!" Yoshi karjahtaa uudestaan. Sampsa vain hymähtää ja menee istumaan nurkkaan.
- Minä en tee ruokaa!" Sampsa huudahtaa.
- MITÄ!?" Yoshi huudahtaa ja katsoo Sampsaa vihasesti.
- NIIN!!! MINÄ EN TEE SINULLE RUOKAA, ENKÄ OLE ORJASI!!" Sampsa karjahtaa. Yoshi säikähtää Sampsan karjuntaa ja hypähtää taaksepäin.
- Mitä sinä oikein puhut?" Yoshi kysyy.
- Älä esitä tietämätöntä! Sinä pakotit minut tähän!!" Sampsa huutaa.
- MINÄ!? Muka pakotin!? HAHAHHAHAH!!!" Yoshi naurahtaa.
- Itsehän sinä tulit tänne omasta tahdostasi." Hän jatkaa...
- EN! Sinä pakotit!!" Sampsa huudahtaa.
- Hmh... Jos niin haluat toivoa, mutta... tiedän oikean syyn miksi tulit..." Yoshi sanoo karkeasti. Sampsa menee aivan hiljaiseksi.
- Sinä tulit tänne... Inofanin takia." Yoshi sanoo.
- E-....." Sampsa aloittaa.
- Heh... Sinä siis tiesit." Sampsa sanoo hymy naamallaan.
- Tulit myös Littliksen takia." Yoshi sanoo.
- Hehehee. Tiesit senkin." Sampsa sanoo ja hymy levenee hänen naamallaan. Yoshi katsoo oudosti Sampsaa.
- Mikä sinua oikein hymyilyttää? Minähän paljastin sinun oikeat ajatuksesi!!" Yoshi sanoo.
- Niin... HAHHAHAHAHAH!!! Mutta, kun sait ne selville minä voin... tappaa sinut." Sampsa sanoo evil ilme naamallaan. Yoshi katsoo pelästyneenä Sampsaa...

Samaan aikaan Minako........................................................
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

...Näkee maassa kyhjöttävän hahmon, joka on kääriytynyt mustaan viittaan.

"Em.. mikä sinulla on?", Minako kysyy tuntemattomalta hahmolta ja kyykistyy sen eteen. Hahmo nostaa kasvojaan ja paljastuu.. Samuraiksi.
Minakon silmät leviävät hämmästyksestä ja sittemmin kauhusta, ja hän kompuroi kauhuissaan taaksepäin nähdessään, että Samurai ei tosiaankaan ole parasta itseään. Se on laiha ja sen hiukset ovat takussa, aivan kuin se olisi asunut metsässä kymmenen vuotta ilman ruokaa.

Minako....


((comeback, babys!!))
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

...Nopeasti huitaisee taskustaan paketin lenkkimakkaraa ja nakkaa sisällöt Samurain eteen.
Kun edes puolikas nanosekunti ehti kulua samurain vikkelät sormet olivat jo napanneet makkarat lennosta ja ahtoivat ne kurkusta alas.
Äkillisestä ravintopaukusta johtuen Samurai kuolla kupsahtaa siihen paikkaan mutta käänteissydänaivoverenvuotomustelmanhierontamenetelmänkäänteisvuodontyrehdyttämiskäännöksellä Minako onnistuu palauttamaan Samurain takaisin elävien kirjoihin.
Suunnattoman nälän antamat eläimelliset kyvyt paikallistavat hajun ilmasta ja Samurai syöksyy uskomattomalla nopeudella, joka kenties jopa vetäisi vertoja nälkään nääntyneelle naiselle, hajun suuntaan. Minakon epäonneksi Samurain rievussa (lue: viitassa) on suurehko reikä ja Minakon jalka on jäänyt siihen kiinni.

Haju voimistuu Samurain sieraimissa ja hän hyppää pöheiköstä (klassinen joku-hyppää-puskasta-juttu!) suoraan lähestulkoon aukealle paikalle jossa Jusper, TDM ja kiko-chan ovat saunasta tultuaan paistamassa saunamakkaraa.
Saunamakkaran paisto keskeytyy kun kaikki lihaisa makkara tulee ahmituksi Samurain toimesta. Tuokion kuluttua armoton makkaran tappo on ohi ja Samurai makaa nuotion edessä masu pullollaan.
Valitetavasti Samurai oli liian kiireinen makkaroiden metsästyksessä eikä huomannut että hänen viittaansa kiinnijäänyt Minako pyöri nuotiossa joka mahdollinen hetki, lukuunottamatta sitä kertaa kun hän sinkoutui saunaan jossa Jusper, TDM ja kiko-chan saunoen piileskelivät makkaransyöjä-Samuraita, heidän yllätykeskeen, Minakon kauhistukseksi.


[comeback 2, beibeh's!!]
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

... Rianka on tutkaillut tilannetta jo hetken aikaa kauempaa olevasta puusta(puuhiippari, yeah!) ja tullut siihen tulokseen, että eihän tässä mitään järkeä ole.

"Inofan makaa kuolleenna tuolla kuopassa ja nuo tuolla syövät vaan jotain makkaroita, perskuta. Pitää se nyt mennä se inofan hautaamaan kunnollisin hautajaismenoin." *mutisee itsekseen*

Rianka hyppää alas puunoksalta, laitaa minisilinterinsä tyylikkäästi vinoon, nappaa lapion ja lähtee kohti paikkaa jossa inofanin ruumis (VIELÄKIN) on....
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Inofanin ruumis makaa edelleen hyvin paikallaan Riankan saapuessa paikalle, jossa on vielä havaittavissa vanhan (TODELLA vanhan) Kamppailun merkkejä.
- Uusi aika on alkanut, Rianka tuhahtaa.
- Aika, jossa sankarit ja pahikset ovat mennyttä ja kaikki ovat vain saunassa ja syövät makkaraa... hän jatkaa närkästyneenä. Hän olisi kovin tahtonut olla pahis ja syrjäyttää eevulin Samurain.

Rianka tuijottaa kuoppaan, jossa Inofan lojuu harvinaisen elottoman näköisenä.
- Voi sinua... kuolit sitten turhaan, luulen... Rianka tuumaa itsekseen ja alkaa laskeutua kohti Inofania. Hän nostaa kevyen Inofanin harteilleen ja heittää hänet kuopan reunan yli. Suoraan jonkun hahmon jalkojen juureen.
- Inofan... on todellakin kuollut...? Hahmo kysyy katkonaisesti. Riankakin nousee kuopasta ja nostaa tuiman katseensa hahmoon, jonka huomaa Sampsaksi.
- Jup, kuollut kuin kivi, luulen ma, Rianka toteaa tylsistyneesti Sampsan laskeutuessa Inofanin tasolle. Hän silittää Inofanin hiuksia hiljaa ja nousee sitten ylös.
- Hmh. Taitaa.. olla aika.. syödä makkaraa... Sampsa sanoo ja kääntyy kannoillaan ja juoksee takaisin sinne mistä tulikin. Riankan huulille nousee pieni ivallinen hymy.
- Pieni parka. Et kestä nähdä kuollutta Inofania... hän mutisee.

Rianka alkaa raahata Inofania kohti kuoppaa kun huomaa pienen pupun niityn reunassa. Pupu katsoo erityisen suurilla ja surullisilla silmillä Riankaa.
- Hmh. Ruokaa "laumalleni", Rianka sanoo ja kääntyy pupua kohti.
- Hemmetti, et kyllä minua syö, pupu tuhahtaa ja pomppii Riankan luokse. Rianka tajuaa vasta hetken mietittyään että pupu puhui. Puput eivät puhu. Hei Rianka, puput eivät puhu!
- Miten minusta tuntuu, että tässä on jotain mätää... Rianka tuumii itsekseen ja nostaa pupun ilmaan.
- Noh, miksi sinä minua noin katsot? Pupu kysyy Riankan änkyttäessä jotain puhumisesta ja pudottaa sitten pupun maahan.
- Hemmetti... Pupu tuhahtaa.
- Missä Sampsa? Miten Samurai? Joko se voitettiin? Pupu kyselee ja sitten Rianka tajuaakin.
- Inofan..? Hän kysyy ihmeissään.
- No niin! Kukas muukaan? En minä mikään rusakko sentään ole! InoPupu murahtaa pitkien etuhampaidensa välistä Riankalle, joka ottaa pari askelta taaksepäin.
- Inofan on pupu... Voi herranmujee.. Hän takeltelee astellessaan poispäin sekä Inofanin ruumiin että InoPupun luolta.

Tjaa, että Inofan on nyt pupu...? Hienoa ^^

Tästä kaikesta tietämättömänä TDM, Jusper ja kiko-chan istuvat Minakon kanssa saunassa, kun yhtäkkiä...
Omg O.o
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Tästä kaikesta tietämättömänä TDM, Jusper ja kiko-chan istuvat Minakon kanssa saunassa, kun yhtäkkiä...

Jusper kupsahtaa lattialle. Nanosekunnin päästä TDM:kin kupsahtaa.

- Aijaijai. Sauna ja kalja ei ole hyvä yhdistelmä. Ne vain......" kiko saa sanotuksi kunnes häkin kupsahtaa. Samalla Minako herää kovaan meteliin.
- Heij. Mikäs pojilla on?" Minako kyselee. Kukaan ei vastaa.
- HEII!!! POJAT!!! MIKÄ ON!?!?" Minako karjuu Jusperin korvaan. Kukaan ei vieläkään vastaa. Samalla Minako kuulee käkätystä ulkoa. Minako juoksee ulos, kuin salama ja huutaa:
- KUKA SIELLÄ!?" Mutta Minakon suu levähtää heti pyöreäksi, kun tajuaa kuka ulkona piileksi. Samalla Minakokin kupsahtaa tajuttomaksi.
- Käkäkääkkääkkäää!!!!! Tarvitsen enää YHDEN henkilön ja voin valloittaa koko maailman!!! KÄKÄKÄKÄKÄÄ!!!!!" Mystinen henkilö sanoo ja laittaa Jusperin, kiko-chanin, TDM ja Minakon pussiin. Sitten hän haistelee tuulta ja sinkoaa metsään.

Samaan aikaan InoPupu.............................
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

....Murisee ja ärisee hämmentyneelle Riankalle joka alkaa pikkuhiljaa olla varmempi että Inofan tosiaan on reinkarnaatioinut itsensä jäniksen muotoon.
"Ei suostu jättämään Samuraita oman kuolemansa jälkeenkään..", huokaisee Rianka itsekseen ja kysyy äkäiseltä jänikseltä:
"Mitenkäs sitä nyt aiot hoidella Samurain? Puremalla nilkkaan?"
"Minä... minä...", änkyttää InoPupu, joka hiljeni kommentin voimasta. "Minä en tiedä. Mutta Samuraita ei saa hengiltä, se pitää vain käännyttää. Mutta kuinka käännyttää kaikkien aikojen pahis, se voi olla vaikeaa.." Huokaisee pieni jänis Riankan nostaessa hänet syliinsä, ja silitellen tämän pehmoisia korvia.


Sillä aikaa känniset ja säikähtäneet kaljanjuojat....
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin