Päätön tarina

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Yoshimi juoksee minkä jaloistaan pääsee. Nyt hän olisi suuri apu ultimaattisen pahan voittamisessa. Hän saapuu hyviksien luokse ja huomaa tilanteen. Minako makaa maassa henkihieverissä Weeny vierellään, Narhis ja Lappen leikkivät kaneja ja Inofan ja Sampsa yrittävät jälleen tukehduttaa toisensa rutistamalla toisiaan liian kovaa.
- Eh, Sampsa...? Yoshimi saa sanottua ja Sampsa kääntyy niin paljon kuin pystyy.
- Urgh, niin? Hän urahtaa pienellä äänellä.
- Missä Yoshi on? Yoshimi kysyy ja kaikki osoittavat puun juurelle, missä Yoshi makaa tajuttomana. Sampsa nostaa Inofanin ilmaan ja kävelee syvemmälle metsään.
- Palaamme pian! Hän huikkaa iloisesti Inofanin kikattaessa hänen harteillaan. Lappen huokaisee ärtyneesti.
- Nuori rakkaus... plääh... hän murahtaa ja alkaa leikkiä kissaa ja yrittää syödä Narhiksen. Inofan näyttää hänelle kieltään.

Metsässä Sampsa laskee Inofanin alas ja istahtaa hänen viereensä. Hän hymyilee auringon paistaessa Inofanin silmään.
- Olisipa kuutamo, Sampsa huokaisee ja Inofan nyökkää.
- Kuutamo on romanttista, hänkin huokaisee ja kietoo kätensä Sampsan ympäri ja kitmuilee lähemmäs.
- Mitäs jos tullaan tänne taas kuutamolla? Sampsa kysäisee Inofanilta, joka nyökkää vienosti hymyillen.

Sitten...
Omg O.o
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Sitten........

Inofan ja Sampsa palaa taas muitten seuraan...

- WAA!? Mitä sinä teet, Yoshimi!?" Sampsa karjahtaa...
- Ehh.. Mitä Yoshimi tekee?" Weeny kysyy ja katsahtaa Yoshimiin päin.
- AAA! Yoshimi, nyt heti päästät irti Yoshista!" Weeny jatkaa.
- En ikinä!!" Yoshimi karjaisee ja kuristaa kovemmin Yoshin kurkkua.

Samalla kaikki tajuaa tilanteen ja hyökkää Yoshimin kimppuun...
15. min päästä...

- Arr!! Päästäkää irti!" Yoshimi karjuu.
- Ei, ennenkuin olet rauhoittunut ja kertonut syysi Yoshin tappamiseen.." Narhis sanoo terävästi..
- pah..." Yoshimi sanoo ja kääntää katseensa muualle...

Samalla Sampsa kääntää katseensa Yoshiin päin, mutta kauhistukseen näkee,
että......................
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

siinä olikin linnunpelätin jolla oli pää rätkeämäisillään.

-NANII!?!? Sampsa huutaa ja inofankin ilmestyi hänen taakseen katsomaan tilannetta
-Samperin serkku!! Teidän syynne, että hän karkasi! Yoshimi sanoo päästäen irti linnunpelättimestä joka lysähtää maahan ja katoaa...
-Et sinä näin helpolla pääse... Yoshi... Yoshimi sanoo ja katsoo metsään päin.
-Napataan se!! Narhis ja lappen huudahtavat yhteen ääneen ja köyttävät Yoshimin.
Sillävälin metsässä Yoshi joi kupin kahvia ja katsoo kohti ramen pussia.. ~Tällä kertaa se onnistuu..~ Yoshi mumisi hiljaa ja jatkoi sitten matkaa.
-Sampsa, oletko sinä unohtanut tehtävämme! Yoshimi huutaa punaisena köytettynä puuhun.
-Mikä tehtävä? Miksei meille kerrota mitään? Lappen inisee.
-Koska te ette suorita tehtävää!! Yoshimi rääkäisee
-Rauhoitu.. Nukutaan yön yli ja selvitetään tämä sitten... Weeny miten Minako voi? inofan huikkasi johon saa vastaukseksi vain "kohta".

Yöllä....................

[Pitkästä aikaa jatkoa kirjoitan ^^]
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Inofan on kyllästynyt odottelemaan minakon parantumista ja on astellut korkealle kukkulalle tuijottelemaan kuuta, kuten aina. Häntä ei nukuta, hänen päässään pyörii liikaa ajatuksia. Sampsa, Sampsan tehtävä, johon hänen tulisi osallistua. Ja tietenkin Samurai. Samurai.
"Hän antoi ruumiinsa ja ehkä jopa henkensä takiamme. Miksi...?" Inofan pohtii ja asettuu istumaan kukkulalle. Kuu kimmeltää kauniisti pienen järven pinnalla heijastuen.

Inofanin taakse ilmestyy hahmo. Sampsa. Hän kävelee hiljaa Inofanin viereen ja istuu alas sanaakaan sanomatta.
- Hei Sampsa, Inofan sanoo iloisena ja käpertyy suoraan Sampsan syliin. Sampsa työntää Inofanin pois sylistään ja huokaisee.
- Inofan... hän sanoo, jolloin Inofan tajuaa ettei kaikki ole hyvin ja hänen hymynsä katoaa nopeasti hänen kasvoiltaan.
- Inofan... minä menen nyt.. Sampsa sanoo ja nousee ylös kuuta katsoen.
- Eih! Miksi? Minne? Miksen minä voi tulla mukaan? Inofan kysyy hätäisenä.
- En halua riskeerata sinua, Inofaniseni... Sampsa sanoo naurahtaen ja kääntyy poispäin. Inofan nousee nopeasti ja juoksee Sampsan perään. Hän heittäytyy halaamaan Sampsaa takaapäin eikä suostu päästämään irti. Sampsa pysähtyy.
- Inofan... minun on pakko. Minä palaan kyllä, en voisi jättää sinua... Ikinä... Sampsa sanoo ja irrottautuu hiljaa Inofanin otteesta ja jatkaa matkaansa. Inofan jää seisomaan paikalleen tuijottaen Sampsaa lasittunein silmin.
- Älä... jätä... Minua.. Hän sanoo katkonaisesti kyyneleen vierähtäessä hänen poskelleen.

Aamulla kaikki heräävät ja huomaavat Inofanin, joka edelleen seisoo paikallaan liikkumatta.
- Huoooh... Inofan, mitä sinä teet? Lappen kysyy haukotellen.
- Missä Sampsa on? Yoshimi sanoo nousten ylös.

Jossain kauempana Yoshi suunnittelee jo suurta suunnitelmaansa, kun huomaa Sampsan kävelevän yksin häntä kohti. Yoshi nousee pystyyn skeptisen näköisenä ja virittää nyrkkinsä.
- Pysy kauempana! Hän huutaa vihaisena.
- Rauha, Yoshi. Tahdon liittyä sinuun, Sampsa sanoo rauhallisesti.

Yoshi...
Omg O.o
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Yoshimi lähtee nopeasti Sampsan perään, muiden huomaamatta ja saa seurakseen erään tutun henkilönkin...

"Mitä nyt on tapahtunut Inofan?" Lappen kysyy ja kömpii Inofanin viereen.
"Sampsa.. lähti... jätti minut.. yksin.." Inofan saa sanotuksi ja lysähtää maahan.
"Inofan! Oletko kunnossa?" Narhis juoksee myös Inofanin luokse ja nostaa tämän istumaan Lappenin kanssa.
"Hän palaa kyllä!" Weeny sanoo ja hymyilee. "Hän on vahva ja saa Samurainkin takaisin." Hän jatkaa ja nyökkäilee iloisena.
"Mutta muistakaa.." Minako sanoo hiljaa, ja lepää edelleen, jolloin muut kääntävät päänsä häneen päin "Sampsa saattaa myös liittyä pahuuteen.."
"Äh! Ei hän niin tyhmä ole Minako! Aliarvioit hänet täysin!" Weeny sanoo, mutta ei saa itseäänkään täysin vakuuttuneeksi asiasta.

"Gurbito-kun?" Yoshimi katsoo ihmeissään vierellään seisovaa mustahiuksista poikaa.
"Hai hai! Tulin apuusi! Ystäväähän ei jätetä pulaan, ne?" Gurbito hymyilee, jolloin Yoshimi hymyilee hänelle takaisin.
"Mennään sitten!" Yoshimi sanoo ja lähtee nopeasti Gurbiton kanssa Sampsan perään.

Pian he ovatkin perillä ja huomaavat Sampsan ja Yoshin juttelevan. He jäävät pensaaseen piiloon, eivätkä Yoshi eikä sampsa huomaa mitään...
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

- SINÄ, muka liittyisit pahaksi?" Yoshi sanoo ja purskahtaa nauruun.
- Kyllä.........." Sampsa sanoo hiljaa. Yoshi katsoo Sampsaa ja kysyy.
- Miksi?"
- Koska... Minä voin pelastaa Samurain, vain olemalla paha" Sampsa sanoo.

Yoshimi ja Gurbito kuuntelevat keskustelua puskassa...

- Miten.... Sampsa.... Liittyä.... pahaksi...." Yoshimi vaikeroi ja katsoo alaspäin.
- Ei. Sampsa ei ikinä voi liittyä PAHAKSI!!!!" Yoshimi karjaisee.
- Huh, kuulitko tuon?" Yoshi kysyy kuiskaten.
- Heh, tietenkin kuulin... He ovat minun takanani olevassa puskassa" Sampsa sanoo.
- Yoshimi!!!!" Gurbito kavahtaa hiljaa ja pistää teipin Yoshimin suun päälle...
- MmMMuymUYMuMymuyM" Yoshimi vaikeroi.

Lähellä kukkulaa............................................

Inofan nousee seisomaan ja pyyhkii kyyneleensä.
- Inofan..." Narhis sanoo hiljaa vähän kysyvästi. Samalla Inofan lähtee kävelemään kohti metsää.
- INOFAN! Minne olet menossa?" Lappen kysyy.
- Menen sinne minne Sampsakin" Inofan sanoo.
- Et voi! Et vielä tiedä mihin hankaluuksiin Sampsa on jo voinut joutua!!" Minako karjaisee.
- En välitä......." Inofan sanoo ja ryntää juoksuun.
- INOFANNNNN!!!!!" Minako huutaa.

Siellä missä Sampsa, Yoshi, Yoshimi ja Gurbito on..........................
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

...On käynnissä hyvin epämiellyttävä ilmapiiri. Yoshimi puraisee Gurbitoa kädestä ja tämä parkaisee sydäntäsärkevästi. Nyt Yoshi sanaakaan sanomatta astelee puskan luokse ja vetäisee nämä kaksi sankaria niiltä sijoiltaan ja nostaa puuhun roikkumaan. Sampsa katsoo ihmeissään Yoshin toimia ja uskaltaa vihdoin kysyä:
- Yoshi... tuo voimasi... miten sinä jaksat nostaa heidät molemmat yhdellä kädellä..?

Yoshi katsahtaa Sampsaan ja repäisee hihansa irti kätensä päältä. Sieltä paljastuu...
- AUTO-MAIL!! Yoshimi huudahtaa koristen. Yoshi naurahtaa ja alkaa puhumaan synkästi:
- Niin... tämä on teidän syytänne kaikki.. te, te hirveät ihmiset, tuhositte minut ja käteni. Siksi olenkin nyt pahista pahin... Haluan TDM:n miekan, Carsomyksen, jotta saisin sen voimilla palautettua käteni!!
- Mikä hitto on auto-mail? Sampsa kysyy hölmistyneenä.
- Etkö näe? Gurbito kysäisee ja osoittaa varpaillaan Yoshin metallista kättä. Sampsa raaputtaa hetken päätään ja nyökkää sitten varoen.

Jossain kauempana, Inofan juoksentelee ympäriinsä kuin päätön kana.
- Sampsa!! SAMPSAAAA!! MISSÄ OLET?! Hän karjuu. Sitten hän seisahtuu miettimään. Huutamisella hän ei pääse mihinkään, ei hänen äänensä kanna.
- Minun on annettava sydämeni johdattaa minua... Hän mutisee ja samassa hänen rintakehäänsä syntyy painetta. Inofan tuntee sydämensä liikkuvan sisällään ja vetävän häntä kohti kaukaista pusikkoa.
- En kyllä tarkoittanut ihan kirjaimellisesti, mutta käy se näinkin ^___^ Inofan hihkaisee iloisena ja juoksee sydämensä vietävänä.

- No, vieläkö haluat liittyä minuun? Miksi edes haluat liittyä? Yoshi kyselee hämmentyneenä. Hän saattaa olla vahva, mutta järki ei hänen päätään pakota. Sampsa astuu askeleen eteenpäin.

Inofan saapuu pusikon taakse ja kuulee, kuinka Sampsa puhuu:
- En välitä heistä enää. Tahdon pahan voimien osingoille. Varsinkin se Inofan. Hän raivostuttaa minua niin paljon. Hän vain valittaa ja itkee perääni aina. Ei sellaista kestä. Tahdon tappaa hänet, Sampsa sanoo robottimaisella äänellä, johon Yoshi vastaa myhäillen:
- Vai niin. No, uskon sinua, voit liittyä joukkooni. Tule Sampsa, mennään, Yoshi sanoo ja niin he kaksi lähtyevät kohti aavikkoa.

Inofan lyhistyy puskan taakse kyyneleet silmissään.
- Sampsa.. sinä... hän sanoo kauhuissaan ja menee pienelle kerälle itkemään.

Sampsa ja Yoshi...
Omg O.o
Satsu

Viesti Kirjoittaja Satsu »

*tuijottan häslinkiä ja olen pyörtyä luettuani kaiken :blink: *



------------------------
tämä tarina onkin mennyt aika outoon suuntaan :rolleyes:
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

... Etenevät varovasti kohti Tuomion vuorta.

"KERPELE!" Yoshimi yrittää rimpuilla alas. "Meidän pitää saada heidät takaisin! Todella törkeää haukkua meitä ja varsinkin Inofania joka hänestä on huolehtinut" Yoshimi raivoaa ja yrittää rimpuilla alas.
"Tule nyt alas sieltä.." Gurbito sanoo ja seisoo alhaalla.
"Koko aika yritän! Mutta.. hetkinen.. millon sinä alas..?!" Yoshimi katsoo vapautunutta Gurbitoa.
"Ugh.." Gurbito vain sanoo ja heittää katanan, joka osuu Yoshimin köysiin ja Yoshimi tulee pää edellä alas. Pää kaivautuu hiukan maahan.
"GURBITO! EI SITÄ NOIN OLISI TARVINNUT TEHDÄ!" Yoshimi raivoaa ja yrittää irroittaa päänsä tulleesta kuopasta.
"Gomen.." Gurbito vastaa ja alkaa repimään Yoshimia pois kuopasta.
"Sniff sniff.." Kuuluu pensaasta.
"Kuulitko Yoshimi-san?" Gurbito katsoo pensaaseen päin ja kuulee taas niiskutusta.
Gurbito kävelee pensaan luokse ja jättää Yoshimin siihen.
"I-Inofan?!" Gurbito katsoo maassa itkevää Inofania. "et kai.. ollut siinä koko aika kun.. Sampsa.." Hän jatkaa hieman änkyttäen.
"MITÄH!?" Yoshimi huudahtaa ja repäisee heti päänsä irti kuopasta ja ryntää Inofanin luokse. "Oi voi.. Tuota.. Tuskin Sampsa tarkoitti. Luulenpa että se liittyy hänen suunnitelmaansa. Hän kuitenkin tietää kuin tärkeä Samurai on sinulle ja jne.." Yoshimi selittää puoli tuntia.
"Okei, tuli selväksi Yoshimi-san.." Gurbito huokaisee ja nostaa Inofanin syliinsä. "Tämä neiti ei kuitenkaan pysty liikkumaan, joten otetaan hänet mukaan." Hän jatkaa ja lähtee kävelemään eteenpäin.
"Niin minne..?" Yoshimilla raksuttaa.
"No Sampsan ja Yoshin perään tietenkin!" Gurbito huokaisee uudestaan.
"Aivan, aivan." Yoshimi vastaa ja menee nopeasti Gurbiton perään. ~miksi minusta aina tulee niin tyhmä kun tuo on mukana..~ Yoshimi ajattelee itsekseen ja katsoo vihoissaan Gurbitoa. ~Yoshin jälkeen tapan hänetkin..~ hän miettii taas ~tai sitten en...~
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Gurbito hymyilee iloisena tietämättä mitään Yoshimin kamalista ajatuksista. Yhdessä he kiiruhtavat Sampsan ja Yoshin perässä.

Nämä kaksi taas tallustelevat kamelin vauhtia kohti tuomionvuorta.
- Miksi me tänne menemme? Sampsa kysyy kolkosti, kuten pahikset puhuvat.
- Täällä asuu suuri mahtava johtaja-opettaja-viisasMies.com, joka omaa paljon tietoa Carsomyksestä ja TDM:stä, joka on kadonnut elämään pelkästään myyteissä. Mutta hän on tuolla jossain... ja niin on Carsomyskin... Yoshi selittää kolkosti Sampsalle, joka nyökkää kolkosti.
"Jos saan Carsomyksen, voin sen avulla luoda kopion Samurain sielunpalasesta ja voin päättää tehtäväni. Sitten minä ja Inofan voimme aloittaa elämämme... Yhdessä ilman huolta ja..." Sampsa ajattelee.
- Mitä sinä oikein ajattelet? Yoshi kääntyy ja kysäisee kiivaasti, mutta kolkosti keskeyttäen Sampsan ajatukset.
- Hmh... vain sitä, kun survaisen Carsomyksen Inofanin läpi... Sampsa sanoo kolkosti kääntäen katseensa maahan. Yoshi nyökkää kolkosti.
- Se on hyvä. Voisin jopa luulla, että se Inofan olisi heikko kohtasi.. Yoshi aloittaa kolkosti mutta Sampsa keskeyttää hänet kolkosti:
- Minulla ei ole heikkoa kohtaa... Inofan on vain viholliseni...

Yoshimi, Gurbito ja heidän sylissään poukkoileva Inofan lähestyvät Tuomionvuorta. He näkevät kuinka Yoshi ja Sampsa astelevat kolkosti sen kolkoilla portailla kohti sen kolkkoa oviaukkoa.
- Mnusta tuntuu, että tässä kirjoituksessa on liikaa kolkkoutta, Gurbito murahtaa.
- Älä minua syytä, minä olen vain kertoja, Kertoja kivahtaa siihen.
- Oh, Gurbito, katso! Yoshimi huudahtaa ja nostaa Inofanin pään yrittäen kohdistaa hänen katseensa Sampsaan.
- ...Sampsa... Inofan sanoo ja rimpuilee irti Gurbitosta ja Yoshimista. vaivalloisesti hän askeltaa kohti Sampsaa.
- SAMPSA!! SINÄ SENKIN PETTURI!! Inofan karjuu kävellessään mäkeä alas. Sampsa kääntyy ja huomaa Inofanin.
- Eih... hän sanoo hiljaa.

Inofan...
Omg O.o
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Inofan säntää Sampsaa kohti ja nämä kaksi kolkkoa pahista seisovat vain suu auki katsellen inofanin epämääräistä heilumista edes takaisin kunnes hän kompastuu portaisiin ja alla olevaa tulivuorta päin. ((^^''''''''))

-INOFAN~!!!! Sampsa huutaa ja yrittää mennä inofanin perään, mutta Yoshi tarttuu hänen paidastaa nykäisee takaisin ja kuiskaa kolkolla äänellä: "luulin, että oikeasti olisit halunnut pahikseksi, mutta, no, tuota.. Yoshin kolkko kuiskaus muuttuu epämääräiseksi soperrukseksi.

-Yoshii~! Yoshimi huutaa katsoen Yoshiin päin jolloin Yoshi lopettaa soperruksen ja kuiskaa vielä Sampsan korvaan: "pelasta se inofan... Mutta et voi liittyä enään pahiksiin... Ja et voi saada kään.. Valitse... Ja muuten en ole niin tyhmä miltä näytän.. olen tajunnut suunnitelmasi alusta asti ja nyt minä aij....." Yoshi oli juuri saanut levitettyä iivuli hymyn kunnes maa petti hänen altaan ja pian hän olikin ja ilmassa inofanin vieressä tippumassa kohti kraateria (johon on vielä piiitkä matka)

-Yô~! ^^'' Yoshi sanoi inolle, mutta saa vain vihaisen mulkaisun takaisin.

~Mitä minun nyt pitäisi tehdä.... Inofan ja Yoshi.... "En ole niin tyhmä miltä näytän" Ja pah... astuit heikkoon kohtaan.. Mutta jos hän kuolee en saa koskaan Carsomysta...~ Sampsa taistelee ajatuksissaan itseään vastaan.

-Yari, yari... Nuo kaksi kuolevat kohta.... Tai sitten ei... Gurbito sanoo katsellen heidän putoamistaan.

-Mene sitten heidän mukaansa.. ^^ Yoshimi sanoo ja tökkäisee Gurbitonkin alas.
-Käytä katanaa ja tu omolemmat elossa!!! Hän vielä huutaa perää, kunnes puskasta hyppäävät.....................................................
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

...Lappen ja Narhis.

"Mitäs te täällä?" Sampsa katsoo heitä kysyvästi, jolloin molemmat nyökkäävät ja työntävät Sampsan käteen pitkän kultaisen köyden. Se hohtaa kauniisti.
"Tämä köysi ei koskaan lopu. Sen avulla saat heidät varmaan pelastettua." Narhis selittää ja Lappen jatkaa
"Käsket heidän kaikkien tarttua köyteen ja me neljä tässä vedämme heidät ylös."
"Öh.." Sampsa katsoo köyttä.
"No mitä odotat! Heitä jo! Gurbito ei saa kuolla!" Yoshimi valittaa ja repäisee köyden itselleen ja heittää toisen pään lujaa vauhtia alas. Narhis, Lappen ja Sampsa tarttuvat samasta päästä mistä Yoshimi pitää kiinni.
"Sinähän itse työnsit hänet alas.." Sampsa sanoo ja katsoo ihmetellen.
"No haluankin pelastaa hänet. Sen takia hänet työnsin sinne että hän sitten kiittää minua ja.." Yoshimi alkoi loput ajattelemaan itse ~"Kiitos Yoshimi-chan! Olen ikuisesti velkaa sinulle sydämeni!" Gurbito sanoo ja antaa hellän suudelman Yoshimille.~ Yoshimi ajattelee mutta huomattuaan ajatus kuplansa pyyhkii sen äkkiä pois ja alkaa vetämään väkeä ylös Narhiksen, Lappenin ja Sampsan kanssa.
"Tiesin Sampsa että sinusta ei ole pahaksi." Yoshimi sanoo ja hymyilee.
"Hyvä että edes joku luotti minuun.." Sampsa sanoi ja katsoi murheissaan Inofaniin päin.
"Kyllä me kaikki luotamme! Mutta Inofan kuuli sinun ja Yoshin puheet, silloin kun me roikuimme puussa ja jne.." Yoshimi selittää.

Vihdoin kaikki saadaan ylös ja köydellä sidotaan Yoshi puuhun kiinni.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Sampsa astelee Yoshin luokse kun Inofan vielä kakoo keuhkojaan pihalle.
- Yoshi... Sampsa aloittaa mutta saa Yoshin potkusta naamaansa.
- Ole hiljaa senkin huijari! Et koskaan halunnut pahaksi!! Yoshi huutaa.
- EI! Ei se niin mennyt!! Sampsa huutaa takaisin. "Minun on PAKKO olla Yoshin joukossa, jotta löytäisin Carsomyksen, jonka kautta löytäisin Samurain kadonneen sielunpalasen, jonka kautta löytäisin suuren sormuksen, joka pitää tuhota!" Sampsa ajattelee kiivaasti.

- Sampsa... Inofan sanoo kauempaa. Sampsa seisahtuu. Hän oli kokonaan unohtanut Inofanin.
- Voi ei... Inofan... Sinun pitää... hän aloittaa.
- Ymmärtää? Uskoa sinua? Mitä minä voin enää uskoa?! Inofan suutahtaa Sampsalle. Sampsa ottaa askeleen lähemmäs Inofania.
- Jos nyt menet, et enää tule takaisin, Yoshi sanoo vihaisena.
- Jos nyt menet, et enää tule takaisin, Inofan sanoo hiljaa. Sampsa seisoo paikallaan täysin hiljaa.
- Inofan... ehkä joskus... ymmärrät... Sampsa sanoo ja kääntyy Yoshia kohti.
- Eih... Inofan kohahtaa. Kuin taikavoimien saattelemana, hän astelee Sampsaa kohti.
- En voi antaa... sinun mennä... Inofan jatkaa hiljaa puhuen. Sampsakin kääntyy Inofania kohti ja hymyilee tälle niin kauniisti kuin voi. Sitten hän sivaltaa Yoshin vapaaksi puusta ja tarttuu tätä kädestä.
- SAMURAIN VOIMILLA!! MENNÄÄN!! Sampsa huutaa ja he Yoshin kanssa nousevat ilmaan. Inofan jää maahan katsomaan heidän lentoaan.
"Voi Inofan... sinun täytyy ymmärtää, että teen tämän meidän takiamme" Sampsa miettii suruissaan ja karistaa kyyneleet silmistään.
- Kaikki on ollut valetta, Inofan sanoo itsekseen katsoen maahan. Lappen astelee hänen viereensä.
- En usko, että Sampsa on oikeasti paha, hän sanoo lohduttaen, mutta Inofan ei enää kuule hänen sanojaan.
- Vain valetta.. hän toistaa.

Gurbito nousee ylös ja katsoo Yoshimia pitkään.
- En vain tajua sinua. Ensin tönäiset minut alas, sitten pelastat minut. Mutta kiitos kuitenkin. Nyt noiden kahden perään, että saadaan Samurai takaisin! Gurbito huudahtaa. Yoshimi huokaisee syvään ja lähtee astelemaan Gurbiton perään.

...
Omg O.o
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

"Te kaksi pidätte huolen sitten Inofanista!" Gurbito huutaa Lappenille ja Narhikselle, jotka nyökkäävät ja alkavat heti hoitamaan Inofania.

"Onko nälkä? Pitääkö peseytyä? Väsyttääkö? Haluatko että luemme iltasadun?..."
Narhis ja Lappen pälpättivät vuorotellen Inofanille.

"Meidän pitää siis auttaa Sampsaa... Muista se.. Ei palauttaa häntä takaisin.." Yoshimi sanoo
"Tiedän tiedän.." Gurbito vastaa ja hyppelehtii eteenpäin puissa Sampsan ja Yoshin perässä.
He menevät pitkään heidän perässään, eikä Sampsa ja Yoshi näytä siitä välittävän.
"Kun tämä tehtävä on suoritettu, niin minä tapan Yoshin.. aivan varmasti.." Yoshimi sanoo ja hyppelehtii Gurbiton perässä.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Siellä missä Inofan:kin (^___^)

Inofan nousee hoiperrellen jaloilleen.
- Minä...." Inofan sopertelee.
- Inofan, mitä sinä oi-" Lappen kerkiää sanoa, kun hän jo tainnuttuu Inofanin nopeasta lyönnistä.
- Lappen!" Narhis huutaa.
- En...." Inofan jatkaa sopertelua.
- Miksi oikei-" Narhis kerkiää sanoa, kun häkin tainnuttuu Inofanin nyrkistä.
- Koskaan... aio menettää Sampsaa......." Inofan sopertelee yhä.

Siellä missä Yoshi ja Sampsa....

- Luulin jo, että olisit kavahtanut Inofanin syliin..." Yoshi sanoo.
- Heh, en ole yhtä läpinäkyvä, miltä näytän..." Sampsa sanoo hymyillen.
- Mitäs tuo nyt tarkoitti?" Yoshi sanoo hieman hämmentyneenä.
- E-Ei mitään!! Ei yhtikääs mitään." Sampsa sanoo nopeasti. Samalla Sampsa työntää Yoshin päätä alaspäin ja väistää itsekkin suuren oksan.
- Sinun kannattaisi keskittyä muuhunkin samaan aikaan, kun juttelet..." Sampsa sanoo ivallisesti.
- Mrrr..." Yoshi murisee.

Siellä missä Yoshimi ja Gurbito................

- Gurbito..." Yoshimi sanoo kysyvästi.
- hm?" Gurbito sanoo hämmentyneenä.
- Oletko koskaan rakastanut ketään?" Yoshimi kysyy hiljaa.
- Waa!? Mistä moinen kysymys?" Gurbito sanoo nopeasti.
- Sinun ei tarvitse, kuin vastata..." Yoshimi sanoo.
... Olenko rakastanut ketään...? Yoshimi, en voi kertoa sinulle, mutta minä.... rakastan sinua~ Gurbito puhuu mielessään...
- Ei. En ole rakastanut..." Gurbito vastaa pitkän ajan päästä...
- Ai..." Yoshimi sanoo...

Siellä missä Inofan.................... (^___^)
Vastaa Viestiin