Not pr0n

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

<!--QuoteBegin-GolliM+Jun 8 2005, 19:29--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ Jun 8 2005, 19:29)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minusta tuntuu, etät ymmärin 11 taosn, mutta...
Mahdollisesti spoilaa.
<span style='color:white'> uunissahan on sähköt. Niinhän? Onko se aikaansa edellä? o_O En minä tajua tätä! Mitä seurattavaa on sähkössä? Ihan oikeasti, tästä _ei_ tule mitään. =_= Ihmiset inhoavat minua, mutta eikö joku voi vain sanoa suoraan kun en ymmärrä tätä eikä kukaan mesekamunikaan.</span> [/quote]
<span style='color:white'>Olet tasossa 11. Mikä siinä tasossa(Tasossa! Ei kuvassa!!) on aikaansa edellä? Ja totuuden seuraamisella tarkoitetaan totuuden etsimistä.</span>
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Nyt menin vain entistä enemmän sekaisin. =____= Sokerihumalassa töllään tuota kuvaa ja yritän ajatella, mikä (spoiler) <span style='color:white'> tasossa on aikaansa edellä.</span> Minun on varattava aika vieroituspsykologilta, tästä ei tule mitään!
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

<!--QuoteBegin-Sayuri+Jun 10 2005, 12:00--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sayuri @ Jun 10 2005, 12:00)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nöyrryn pyytämään taas apua. (taso 8) ^^'

<!--QuoteBegin-ahjteam+Jun 7 2005, 20:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (ahjteam @ Jun 7 2005, 20:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><span style='color:white'>8. nimeä kakkosbiisi jpg kuvaksi</span>[/quote]

<span style='color:white'>Siitähän tulee vaan yksi sana, jos ymmärsin tuon vihjeen oikein. Tyyliin "mitä-ikinä-tähän-tuleekaan.jpg"? Mitäs passuksi laitetaan? (tai sitte tajusin väärin :P) Mikä se mopo/lentokone/whateverhyrinä siellä taustalla on? Liittyykö se jotenkin kuvaan? Ja mikä ihmeen second song? Mikä laulu? Tähän ei tarvita googlea ollenkaan? Lähdekoodista löytyy "water became wine", jotain Raamattujuttuja? Laulu = virsi? xD</span>

Apuaa~... :lol: [/quote]
<span style='color:white'>Etsi ensin se second song. ;p</span>
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

hei taas! Se olen minä. >XDDDD Olen nyt tasossa kaksi (kiitos Runten, joka spoilasi kaiken ^__^ Kiitokset hänelle!) Olen päässyt jo omasta mielestäni melko pitkälle, eli: (spoilaa 12 tasoa) <span style='color:white'>Olen ladannut sen vidon, missä kuvatana lohikäärmettä. ^^ Eli liittyykö tämä lohikäärme jotenkin tähän? ;) Sekö on tavara joka liikkuu eniten? o_o Vai onko tämä harhanajohtamisjuttu? Tämän haluaisin vain tietää... ^^ vai pitääkö sen lohikäärmevideon tunnistetta muuttaa? o_O Ainakaan .gif ei toiminut.. :(

Muoks: eihän mikään tavara edes liiku o_O Ainoastaan kameraa on liikutettu hieman sivuun.... <_< Hetkinen! se 12 juttu!! Se on liikkunut!! Pitääkö salasana ja password syööttää siihen? o_O Tässähän siis on kaksi mahdollisuutta.. ^^;;</span>

Huomasiko kukaan, että pääsin tässä eteenpäin, mutten 11 tasossa? ^__^

Edit: Joo, Runte. :P Eihän siitä sinulle haittaakaan ole.. ^^ Laitoin tämän nyt tähän, toivottavasti huomasit.. :D En vain halunnut laittaa tämmöistä vietsi tohon perään offina post counttia varten.. ^^
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-GolliM+Jun 12 2005, 11:34--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (GolliM @ Jun 12 2005, 11:34)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> hei taas! Se olen minä. >XDDDD Olen nyt tasossa kaksi (kiitos Runten, joka spoilasi kaiken ^__^ Kiitokset hänelle!) [/quote]
Juu ei mtn ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

ja jos joku ihana ihminen selittää tälle tyhmälle GolliMille miten tuon 11 tason usernamen ja passwordin sai seliville. ^^ tiedän ne kyllä, jos ette usk ovoin snaoa yksityisviestinä. (tämä ei siis ole mikään hee-näin-saan-vastauksen-juoni. ^^)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

13 taso! \o/ Elikkä näin... apua kaivataan.

<span style='color:white'> Näen, että kuin hiiri on tietyissä kohtaaa tulee joku javascript ongelma ja peiton päällä "3 of 5" kohdalla on "v" kirjain. o_o muista kirjiamista en saaselvää, kaikki näyttävät V.ltä. onko usernamena siis vvvvv? o.o

Muoks: "Imvot" o_O sienällä oleva kuvio on m... peiton päällä on v, reunassa i ja vasemmassa reunassa uusi v.. :S Miksi ihmeessä nuo kaksi ovat äxiä?</span>
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

<!--QuoteBegin-miiko_+Jun 14 2005, 23:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (miiko_ @ Jun 14 2005, 23:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->mulla ei toimi tuo ;( kokeilin IE:llä ja firefoxilla.. voisko joku pistää toimivan urlin?[/quote]
o_O Minulla ainakin <a href='http://www.deathball.net/notpron' target='_blank'>tämä</a> toimii ja käytän firefoxia. O_o IE:lläkin onnasi

Muoks: 14 taso! ^_^ Etsitäänkö täsäs laulunnimeä? Ainakaan 5 tason vastaus ei toiminut.. ~_~
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Noin. Olen tasossa 21, laitan tähän pienet vinkit tasoihin 17, 18, 19 ja 20. ^__^ 1-16 löytyvät sivulta 10!

<span style='color:white'>

taso 17: Hohhoijjaa, se on juuri se miksi ajattelet sitä. Älä keskity mihinkään. Ajattele vain esinettä. Vastaus on mitä yksinkertaisin.. Et tartte usenamea etkä passwordia!
Jos laitat osoitteen "pron" eteen "not saat alastoman naisne kuvan, joita kuulemani mukaan tarvitsee 80 tasossa.. siinä on joku kirjainkin.. o.O

taso 18: kaverini ratkaisi tämän eikä keronut miten sen teki. "piano soittaa ääniä" hän sanoi ja vaikeni.. ^^;; Jos muutat osoitteessa "a" kirjaimen "b:ksi" ja sitte n"c:ksi" ja myöhemmin x:ksi saat alastoman naisne kuvan, joita kuulemani mukaan tarvitsee 80 tasossa.. siinä on joku kirjainkin.. o.O

taso 19: aa bee cee dee ee äf gee... ;) Käytä source koodia. Salasanakysely ikkuna on sormessa.

taso 20: Noudata salasanakyselyikunan vinkkiä! Ja keskity _outoihin kuviin_ käyät apuna wordpadia/wodia! </span>

Siinä se, apua 21 tasoon kaivataan. ^^
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ahjteam kirjoitti: Noniin, tässä helpit ekaan 16 tasoon. Vinkki: Kannattaa laittaa talteen kaikki salasanat. Jos ette ymmärrä vinkkejä, teidän ei tulisi pelata kyseistä peliä, koska vinkit ovat todella paljon suuntaa antavia
<span style='color:white'>
1. Klikkaa ovea, ei pitäis olla vaikea
2. Muuta osoiteriviä siksi joka lukee tilarivillä
3. Vaihda osoiterivit positiivisempaan muotoon (mikä on falsen vastsakohta?)
4. muuta pimeässä näkyvä morsekoodi aakkosiksi, etsi googlella hakusanalla "morse code", klikkaa nuppia ja muuta laita käyttäjätunnus kenttään ylemmällä rivillä oleva sana, alemmalla rivillä oleva sana salasanakenttään
5. Etsi googlella kuvassa näkyvän cd:n bändin nimellä ja alhaalla olevien lyriikkojen perusteella biisin nimi ja syötä se kenttiin
6. valitse kaikki painamalla ctrl+a, rullaa hieman alaspäin ja muuta siellä näkyvät numerot ascii merkeiksi. opettele käyttämään googlea, se löytää muuntajia. tämän jälkeen anagrammaa (muuta kirjaimien järjestystä) niistä järkevät sanat ja klikkaa vasemmassa reunassa olevaa ympyrää ja syötä sanat sinne
7. mikä oli twix patukan vanha nimi? syötä se osoiteriville vinkin mukaisesti (sdrawkcab/tieman) sen tieman sanan tilalle
8. nimeä kakkosbiisi jpg kuvaksi
9. katso span-tagien sisältä
10. vie biisi ääninauhuriin, käännä ympäri, nopeuta ja kuuntele, niin saat salasanan
11. vaihda edellä olevan kuvan osoite oikeaksi
12. katso mikä esine liikkuu eniten
13. etsi kirjaimet ja saat käyttäjänimen, salasanan saat salasanankyselyikkunan vinkistä
14. ranskankielinen sana joka tarkoittaa samaa kuin englanninkielen sana flashback
15. klikkaile näppäimistöltä pystysuunnassa siltä riviltä jossa hakaset ovat ja sitä näppäintä, kuinka mones se ei hakasissa oleva merkki on (esim [3] 2 = kolmannen rivin toinen näppäin)
16. käytä vanhoja salasananoja apuna
</span>
tulo tähän vaiheeseen noin tunti \o/
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

GolliM kirjoitti: <!--QuoteBegin-miiko_+Jun 14 2005, 23:05--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (miiko_ @ Jun 14 2005, 23:05)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->mulla ei toimi tuo ;( kokeilin IE:llä ja firefoxilla.. voisko joku pistää toimivan urlin?
o_O Minulla ainakin <a href='http://www.deathball.net/notpron' target='_blank'>tämä</a> toimii ja käytän firefoxia. O_o IE:lläkin onnasi

Muoks: 14 taso! ^_^ Etsitäänkö täsäs laulunnimeä? Ainakaan 5 tason vastaus ei toiminut.. ~_~ [/quote]
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tanya kirjoitti: apua tuon level 7 kanssa!! googletin ja en löytäny mitään :o
Setzer edit: oletko sinä virus vai muutenvain vammainen?
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

mä olen stuck lvl 21 en kyllä älyy mitä'
KATSO ALAS
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Puuh, ihme etten ole aiemmin tota jaksanut koittaa, hyvä peli. tuli tässä pari tuntia tota pelattua, ja selvisin seittemännelle tasolle. pitää kylläkin mennä kohta nukkumaan, tuli ajateltua tälle illalle jo tarpeeks :D oli kyllä tuo vitos taso vatuttava, siinä meni yli puol tuntii, kutosee piti lukea jo vähä ohjeita. seiskaa en enää jaksanu edes koittaa x(
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

olen 79 kiini ja tämmösiä tuli
user: 6, 5, 9, 10, 4, ?, 5 pass: 501, 10, 999, 4, 1, ?, 11, 500
apua
KATSO ALAS
Vastaa Viestiin