Playstation 3, Xbox 360 ja Wii

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin

Mikä miellyttää eniten?

Xbox 360
20
13%
Playstation 3
77
51%
Wii
54
36%
 
Ääniä yhteensä: 151

Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Xtazey kirjoitti:Jees jees. Koko päivän vietin Puolenkuun peleissä demottamassa Wiitä (olen siellä työharjottelussa)
ihan _helvetin_ siisti konsoli, pakko-ostos heti tammikuussa kun niitä tulee sinne lisää (-20% alennuksella /ego)
O__o Pikkasen olen kade tuosta työharjottelu mestasta..

Ite täytyy mennä Timpalle testailemaan tuota WIItä mahd. pian ^^
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Eipäs unohdeta topikin TARKOITUSTA
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Pleikkarist tulee liian kallis...paitsi jos hakee netist jonkun emulaattorin. Wii on hintalaadultaan hyvä ja siin on hyvä idea
Kuva
Epik High
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Itse pyytäisin varmaan pleikkari kolmosen ensi kesänä rippilahjaksi, tai muussa tapauksessa tuhlaan kesätyörahat siihen. Minulla olisi pari kivaa peliä PS2:lle, mutta tuo vanha ei suostu enää toimimaan kunnolla, joten vaihtoehtoina hankkia uusi PS2 tai PS3.

En muuten vaan tajua. Mikä se blu ray (vai mikälienee) DVD-juttu oikein on? Voiko sillä katsoa ihan normaaleja DVD:itä vai..? (Olen tyhmä, OK. Mutta jos joku tosi ihq vaan vastaisi niin kiva.)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Aihe vähän vanhentunut, mutta minäpä sain PS3:n tänään! ;D Synt. lahjaksi siis. Ja ensi kuussa tulee Nintendo Wii... nyt kun vielä saisi uuden telkkarin..
Viimeksi muokannut KorDe, Ma Huhti 23, 2007 07:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Äänestin Wiitä ihan vain sen takia, että luulen, että se olisi noista konsoli, jonka pelejä jaksaisin pisimpään pelailla. Ja potentiaalisin ostettavani. ^^ Tosin Pleikkari kolmosen ottaisin sen muiden ominaisuuksien perusteella.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

minori kirjoitti:Äänestin Wiitä ihan vain sen takia, että luulen, että se olisi noista konsoli, jonka pelejä jaksaisin pisimpään pelailla. Ja potentiaalisin ostettavani. ^^ Tosin Pleikkari kolmosen ottaisin sen muiden ominaisuuksien perusteella.
Onhan se ominaisuuksiltaan vaikuttava, mutta jopa kaks kertaa kalliimpi ku Wii tai Xböx :)

Wiitä en uskaltais ostaa ennenku oon kokeillu.. tosin ei mun rahat riittäis mihinkään noista kolmesta :D mut eniten kyl houkuttais Pleikkari kolmonen. Ja joku tuolla puhu aiemmin, että ostaa ps3 sen takia että uus GTA tulee sille. Mut tulee se GTA4 xbox360 kans. Joku tuon jo saatto sanoaki mut en jaksanu lukea kaikki sivuja läpi. Vain pari ekaa =)

Jos joskus ps3 ostan nii sitte ku hinta on puolittunu vähintään. Jos sen tuolla hinnalla ostas nii joutus asuun puoli vuotta pahvilaatikossa. ei kiitos!
Happy panda
Avatar
Warriorr
Student
Student
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:22
Paikkakunta: Heinola, Finland

Viesti Kirjoittaja Warriorr »

Wii:n omistanut nyt tässä sellasen about 5kk mutta suurin ongelma on että hyvät Pelit ovat kateissa.

Toivottavasti loppuvuosi näyttäisi edes hieman paremmalta tämän osalta.

PS3 kiinnostaisi tiettyjen pelien takia (FF-Sarja, SotC2, GG-sarja jne.)

Vaikka olisihan XB360:lla myös loistavia nimiä...
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

PS3:n hankinta on tulevaisuudessa minulle 100% varmaa, kunhan hinta ensin tipahtaa hieman ja MGS4:n ja FF XIII julkaisuajankohdat ovat lähempänä. Uusi GTA houkuttelee myös, vaikka pelaankin sarjan pelejä mielummin PC:lla.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Fenrir kirjoitti:Melko yllättävää, että PS3 on noinkin kirkkaassa johdossa. Onko teillä muka varaa haaskata niin paljon rahaa laitteeseen, jolla ei loppujen lopuksi tee mitään?
Suurin osa polliin vastanneista (minä mukaan lukien) vastasi polliin ennen kun PS3:n hinta oli edes tiedossa. Niin ja onhan PS3 sentään halvin tapa saada Blu-ray-soitin kotiinsa (jolla ei oikeastaan ole kylläkään merkitystä, ellei Blu-ray voita tulevaa formaattisotaa).

Itse olen nykyään Wiin kannalla (alunpitäenkin se oli tarkoitus ostaa kakkoskonsoliksi). Kuitenkin PS3 houkuttelee ihan vaan MGS4:n, Ninja Gaiden Sigman ja DMC4:n takia. Tosin DMC4 on nyt tulossa myös Xbox 3shittylle, joten sitäkään ei voi huomiotta jättää, jos sille vaikka (toisin kuin isoveljelleen) oikeasti tulisi jotain pelattavia pelejä, eikä vain jatkuvaa FPS-tulvaa. Tähän mennessä ei kuitenkaan ydelläkään konsolilla ole mitään peliä, joka minua erityisesti kiinnostais Twilight Princessin ja Dead Risingin lisäksi, joten tyydyn toistaiseksi PS2:een ja GC:hen.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
koman
Student
Student
Viestit: 41
Liittynyt: Ti Helmi 13, 2007 18:46
Paikkakunta: Oulu<33

Viesti Kirjoittaja koman »

wiin tulen hankkimaan kesän jälkeen, ku hinnat on tippunee, tähän on yks ainoa syy.. LEGEND OF ZELDA:t! :P
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Jufo kirjoitti: Suurin osa polliin vastanneista (minä mukaan lukien) vastasi polliin ennen kun PS3:n hinta oli edes tiedossa.
Niin ja tämän topikin alkuaikoina Wii oli Revolution, lol. :D
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Playstation 3, Xbox 360 ja Wii

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Mä aion ostaa ps3sen just sen takii ku siihen tulee jotain hyvii pelejä esim kh3 ja finalfantasyt :D
Mut kyl xboxillekkin tulee hyvii pelejä esimerkiks halo 3 on iha ok peli :D
Ja wiissä on se hyvä ohjaus toiminto mut silti ps3nen :D
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re:

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Jufo kirjoitti:Niin ja onhan PS3 sentään halvin tapa saada Blu-ray-soitin kotiinsa (jolla ei oikeastaan ole kylläkään merkitystä, ellei Blu-ray voita tulevaa formaattisotaa).
Töistä löytyvien alan lehtien mukaan Blu-ray on onnistunun kasvattamaan sodassa jonkinlaisen etumatkan HD-DVD:iin verrattuna. Mietin jo että tuohan ratkaisee 100% varmuudella seuraavan konsolini, mutta niinhän se menee että oli sitten Blu-ray tai HD-DVD niin ilman asianmukaista TV:tä ei uusista ominaisuuksista juurikaan hyötyä ole. Pitkälle toistakymmentä vuotta vanhalla TV:llä ei teräväpiirtoa katsela :D

Ainoa asia joka minut saisi loikkaamaan Sonyn kelkasta olisi Final Fantasyjen ja MGS4:n julkaisu Xbox360:lle, mitä tuskin tulee tapahtumaan. Eli todennäköisesti PS3 löytyy olohuoneesta sitten kun GTA4 tai MGS4 on julkaistu. GTA4 taitaa ehtiä ensin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin