Playstation 3, Xbox 360 ja Wii

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin

Mikä miellyttää eniten?

Xbox 360
20
13%
Playstation 3
77
51%
Wii
54
36%
 
Ääniä yhteensä: 151

Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Playstation 3, Xbox 360 ja Wii

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

itse aikoisin ostaa Playstation 3, koska sille tulee uusi versio Final Fantasy seiskasta.

Lisätietoa uudesta äksboksista
http://www.xbox.com/en-US/xbox360/factsheet.htm

Lisätietoa Playstation kolmosesta
http://www.ps3land.com/ps3specs.php

Uudesta Nintendo Revolutionista ei ole tarkkaa tietoa paitsi että sillä voi pelata netistä ladattuja Nes, Snes ja n64 pelejä

En löytänyt samasta aiheesta topiccia
Kirjoitin noin joskus vuosipari sitten. Ei oikein miellyttänyt nyt jälkeenpäin.

Tällä hetkellä uuden sukupolven konsolit ovat jo riehuneet markkinoilla jonkin aikaa. Kolmesta kilpailijasta Wii ja X360 ovat selvästi nousseet Playstationia edelle, johtuen niiden etumatkasta sekä selvästi alemmasta hinnasta. Wiin ja Xboxin hintataso on tällä hetkellä melko tasoissa 200-300 euron pintaan. Pleikkari kolmosta myydään noin 450 eurolla, mutta se kantaa Blu-ray asemaa, joka on ilmiselvästi nousemassa uudeksi valtaformaatiksi. Jokainen konsoleista on tehty hyödyntämään internettiä, tosin eroja on. Esim. tällä saralla Wii ei ole lähellekään niin vahvoilla kuin kilpailijansa. Boksin ja PS kolmosen verkko-ominaisuudet ovat siihen verrattuna aivan omaa luokkaansa. Etumatkansa takia eniten pelejä on työntynyt Xboxille, mutta uudet julkaisut on pääosin tapana tehdä käsikädessä Sonyn sekä Microsoftin laitteita varten, koska ne ovat toisiaan lähellä sekä käytettävyyden että hardwaren kanssa. Kuitenkin kummallakin on omat ''vain tälle konsolille'' -julkaisunsa. Voisi sanoa että Wii painii hieman eri sarjassa, sillä se on panostanut hd-resoluution ja huippugrafiikoiden sijasta uusiin innovaatioihin, esim peliohjaimiin (mm.Wii Remote, Wii Balance Board). Siksi Wiille harvoin tehdäänkään samoja pelejä, tai ainakaan samoja versioita.

Itse olen kallistunut Xboxin puolelle, MikroBittikin arvosteli sen viidellä tähdellä jättäen Playstationin neljään ja Wiin kolmeen tähteen. Minun tarpeilleni Xboxin hintalaatusuhde on erittäin hyvä, ja sen suosion vuoksi yhä useampi kauan Pleikkarin yksinoikeusomistuksessa olleista peleistä tehdään myös boksille.
Jokaiselle konsolille on kumminkin kerääntynyt kannattajia, eikä niistä mikään ole susihuono. Milloinkohan suunnitelmat seuraavasta sukupolvesta alkavat tulla ilmoille.
Viimeksi muokannut Mikkey, Ke Joulu 17, 2008 00:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Re: Playstation 3, X-Box 360 ja Nintendo Revolution

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

sojo kirjoitti:itse aikoisin ostaa Playstation 3, koska sille tulee uusi versio Final Fantasy seiskasta.
Eipäs tule. Se oli vain technical demo, jolla Square kiusaa faneja.

Asiaan. PS3 ainakin, koska sille tulee hyviä roolipelejä. Muista en ole varma, mutta saa nähdä sitten aikanaan.
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

pleikka 3 tietenki xD mitääh uusi final fantasy 7 nyt ostan 100 varmasti pleikka 3xD hei tietääks kukaan paljon se tulee maksaan? jotain 300 egee ?
Viimeksi muokannut XSamirX, Ke Kesä 29, 2005 16:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Vahnat pelit kunniaan...

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Nintendolle tulee kaikki hyvät pelit(joita haluaisin pelata, mutta ei tule PC:lle), ja jos vanhat Nes pelit pelittää niin ei tarvitse edes alkaa miettimään noita muita vaihtoehtoja. Mutta tuskimpa sitä tulee hommattua mitään noista, kun olen sen verta tähän PC:hen kiintynyt ja rahaa laittanut.

EDIT: Olisithan sojo voinut editoida sen tohon toiseen viestiin. Jos teit kaks viestiä quoten takia niin olisit voinut vaikka kirjottaa sen viestin, kopioida sen tekstin ja pastettaa tuohon ylempään tai sitten kirjotat ne

Koodi: Valitse kaikki

[quote="Raikage"]tähän väliin teksti[/quote]
Tämän taas tein testatakseni toimiiko tuo code tagi niinkuin luulen sen toimivan[/code]
Viimeksi muokannut Raikage, Ke Kesä 29, 2005 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Re: Playstation 3, X-Box 360 ja Nintendo Revolution

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

TeWuicah kirjoitti:
sojo kirjoitti:itse aikoisin ostaa Playstation 3, koska sille tulee uusi versio Final Fantasy seiskasta.
Eipäs tule. Se oli vain technical demo, jolla Square kiusaa faneja.

Asiaan. PS3 ainakin, koska sille tulee hyviä roolipelejä. Muista en ole varma, mutta saa nähdä sitten aikanaan.
No! It Can't Be!

Kun se Sakaguchi siirtyi Squaresoftilta Microsoftille niin alkaa X-Box 360 tulla hyviä roolipelejä
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

XSamirX kirjoitti:pleikka 3 tietenki xD mitääh uusi final fantasy 7 nyt ostan 100 varmasti pleikka 3xD hei tietääks kukaan paljon se tulee maksaan? jotain 300 egee ?
aNteeksi tuplaus, mutta ainakin esim Puolenkuunpeleistä voi ennakkotilata sen 599 eurolla. Oikeata hintaa ei Sony ole ilmoittanut
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

PS3 ostetaan veljen kaa puoliks nii ei ainakaan tuu tappeluu kumman se on ja kumpi joutuu maksamaan korjauksen jos sille käy jotain.

edit: ei v*ttu toi topic nappula on tiellä :evil:
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Aika hurjaa jos joku maksaa final fantasy seiskan remakesta 400-600 euroa, itse jättäisin siihen, tai lainaisin joltain kaverilta joka sen kyseisen ostais.
Annoin ääneni Nintendolle vaikka sillä ei hyvin ookkaa mennyt, mutta olis aika jännää pelata samoja vanhoja nes, snes ja 64 pelejä mitä oon muksuna pelannut. Ja Nintendo on panostanut aina itse PELEIHIN, esimerkkinä joku x-box peli on hemmetin hieno mutta peliaika onkin sitten yksi ilta ja peli on läpi "jippii!".
X-boxiin en jostain syystä koske pitkällä tikullakaan, paitsi jos siinä on nintendo-emulaattori tai soul calibur2.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Setzer kirjoitti:Aika hurjaa jos joku maksaa final fantasy seiskan remakesta 400-600 euroa, itse jättäisin siihen, tai lainaisin joltain kaverilta joka sen kyseisen ostais.
Minä en yleensä siivestä/pummaa ja tuleehan sille Playstation kolmoselle muitakin hyviä pelejä
Kuva
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Sittenkun se hiukkasen halpenee niin PS3n meinasin ostaa.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Se ei ole varmaa että tuleeko se 7 uudestaan vai ei joten ei kannata siitä alkaa innostua sitten kun se ei tulekkaan....
Kuva
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Final fantasy 7 alkuanimaatiota käytettiin ps3 tehojen esittelyyn renderoimalla sitä reaaliajassa, mitää virallista tietoa ei ole että sitä tulisi.

Xbox 360 voisi ostaa jos siinä yhtä hyvät ominaisuudet kuin xbox media centerissä, niin silloin saa vanha boxi lähteä.

Revolutionin idea tuoda vanhat nintendo pelit on hyvä, vaan mitäs tehdään niille jotka jo omistavat noita vanhoja pelejä he tuskin haluavat maksaa toista kertaa jo omistamastaan pelistä vaikka sitä pääseekin pelaamaan uudella konsolilla.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Siis uutta versiota FF seiskasta ei tule.
No ostan Playstation kolmosen vaikka ei tuliskaan
Kuva
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

hmmm... varmaanki ihan X-boksin.. ^^"
Mutta tuskin siihenkään koskaan saan rahaa... -____-
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Mestre
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Syys 06, 2004 17:38
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mestre »

Ostan todennäkösemmin xbox 360 jos ostan, mut tuskin ainakaan heti kun hinnat on sen verran isot alussa.
Todellisuus on niille jotka ei pärjää WoWissa.
Vastaa Viestiin