Sudeki

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Sudeki

Viesti Kirjoittaja wraith »

Onko kukaan pelannut kyseistä peliä? Mitä mieltä olette siitä?

Mie tykkäsin siitä. Ei huippu peli, muttei huonokaan. Kammottavat ääninäyttelijät raastoi korvia.
Minusta Sudeki on hirmu lyhyt peli, jotain 20-22 pelituntia... Olisi saanut olla enemmän tekemistä. Ja harmittaa kun 30 levelistä ylöspäin ei pääse.

Ja olen juuttunut loppuvastukseen. :( Pitää vaan harjotella kovasti sitä vastaan, niin jos jonakin päivänä sen saa voitettua. :roll:

Ja Talin olis pitäny olla pelin kannessa etualalla. :evil:
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minä meinasin ostaa kun luulin että se on final fantasyn tapainen, mutta sitten kun kuulin minkälainen se oikeasti on en enää halunnutkaan sitä.
No onhan siinä ihan hyvä grafiikka.
Minusta se akka siinä kannessa oli ihan hyvä vaihtoehto
Kuva
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

Sudeki! Mikä pettymys! Meinasi itku tulla kun näin pelin! Kaveri vouhotti ainakin 3 kk että: " jee jee sudeki tulee!" ja kuinkas kävikään? pettyi ja laittoi pelin kaappiin... itse en edes viitsinyt mokomaa kokeilla. Hirvitti jo ajatuskin. Ja tämä päähenkilö sydeemi?!??! Miksi aina ne ihanat bishi miehet jätetään syrjään ja laitetaan tilalle vähä pukeinen naikkonen?!?! No ei tämä päde kaikkiin peleihin mutta sudekiin pätee. (ja pahasti!) :(
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Vastaa Viestiin