Devil May Cry

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Nyt tuli itsekin ostettua (=tilattua) tuo DMC1. Alusta on aina hyvä aloittaa.
Heti ensimmäisenä pisti silmään Danten jokseenkin 'hidas' juoksu, mutta tappeluihin päästyäni pystyin toteamaan, että tämä pikku virhe minun silmistäni ei haitannut. Peli pysyy silti vauhdikkaana ja hyvänä pelikokemuksena. Harvinaisen hyvä peli mättöpeliksi, piristää mieltä mukavasti kun on tullut vain pelattua noita roolipelejä enemmän. Osasyy siihen, että pidän tästä pelistä on myös se, että tekijät ovat osanneet yhdistää kaksi lempiasettani Danten käyttöön: miekat ja pyssyt. <3

Kamera on taas yksi valitettava asia. Kuvakulmat ovat välillä todella ärsyttäviä, kun ei pysty näkemään vihollista ja estää täydellisesti tulevien hyökkäysten määrittelemisen. Toisaalta kamera on myös silkkaa plussaa, koska se pitää jännitystä yllä. (positiivista, eikö?)

Ja nyt kun otetaan vielä puheenaiheeksi taistelutapani, niin yleinen taktiikkani on ampua vihollisia (ja siinä samalla väistellä kaukaa tulevia iskuja) niin kauan kunnes ne tulevat tarpeeksi lähelle ja 1-2:sta miekkasetistä ovat jo päättäneet päivänsä kun ovat jo ennalta heikentyneet tarpeeksi ammuskelustani.
//: Tuo taktiikka ei nykyään enään oikein toimi, kun vihollisia tulee yhtä paljon kuin muurahaisia kuusesta.

Ja voitte olla varma, että metsästän 2:sta ja 3:sta vielä.

EDIT: Läpi! 5 tuntia ja kolme minuuttia.
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

jeps... onhan noi kolme pakettia tullut ostettua. (varmaan siksi että DMC on paras pelisarja maan päällä) Kolmosesta löytyi jopa ihan oikeasti vaikeita tasoja... huuh... 8)
Odottelen jo kovasti seuraavaa peliä vaikka se kyllä tuleekin ps3:lle...
Kuva
kibstor

Viesti Kirjoittaja kibstor »

oon pelannu tota devil may cry 3: special editionia nytten ja oon ihan koukussa siihen. tahtoisin nuo ykkösen ja kakkosenkin lävitte mennä. nelosta
ootan hyvin kovasti vaikka ps3 tulee myyntiin ehkä 1000 vuoden päästä ja dmc4 2000 vuoden päästä.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kaveri lainasi Devil May Cry kirjan koska olin tilaamassa DMC3:Special Editionia.
Kirja oli varsin kiva, vaikka lopussa se meni hieman yliampuvaksi, kirjaimellisesti. Dantea ammuttiin haulikolla about kuusi kertaa lähietäisyydeltä ja tämä jää silti henkiin vaikka on ihan palasina. Lempihahmoni oli muutes Gilver.

Ja DMC3:SE tosiaan tuli kuin tulikin sopivasti syyslomalle joten aikaa on. Ensinnäkin se on mukavan haasteellinen. (vaikka vaikeusastetta on laskettu japanilaisten tasolle) Lempityylini on Gunslinger sillä tykkään huitoa haulikkoa kuin nunchuckia, papapmpppampampmapm!! Swordmaster on toinen lempparini mutta tuppaan olemaan aina liian uhkarohkea melee-tappeluissa.
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

DMC3 on ehottomasti paras DMC^^ Olen itse pelannut pelin kaikilla vaikeus asteilla ja Dante-must-die Vergil Beowulfeilla on ihan törkeen vaikee, ehkä yksi vaikeimmista vastustajista peleissä Nes Ninjagaiden Yaquion jälkeen.

Bonus puvut olivat sinäänsä pettymys paitsi DMC 1 takki.
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Hyvä pelisarja, omistin joskus ykkösen kunnes se hajosi :( Nyt ideana hommata kakkonen ja kolmonen itelle jossainvaiheessa. Peli-idea on loistava ja mitä kolmosesta oon kuullu niin on ihan pelattava peli. :D
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Äänenvaimennettu Riipperi kirjoitti:Nyt ideana hommata kakkonen ja kolmonen itelle jossainvaiheessa.
Hyvä idea, mutta älä osta kakkosta missään nimessä. Kolmonen on ehdottomasti edelleen PS2:n paras action-peli. Ainoa mikä yltää lähelle on God Hand.

Ei ollut mitenkään puolueellista tekstiä, ei ollut! :D
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Devil May Cry

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Itse hankin PC:lle tuon DMC3 Special Editionin. Itsessään loistava peli, muttei sovi ollenkaan tietokoneelle. Kontrollit ovat aivan mahdottomat oppia ilman minkäänlaista erillistä lisäohjaimia ;__; Tyssäsin heti ensimmäiseen bossitaisteluun (se jääkerberos, jos joku tietää). Muutenkaan en saa mitään tolkkua noista erikoisliikkeistä tai muistakaan vähän erikoisimmista näppäinyhdistelmistä kummallisten tutoriaalejen takia. "Press button 3 + 5." Niih, pitäis alkaa etsimään kontrolliasetuksista mikä näppäin vastaa mitäkin. Esimerkiksi numero 3 voi olla vaikka näppäin J. Hermothan tässä vähemmästäkin menee, mutta ei auta kuin totutella, tiedä sitten kuinka kauan sekin vaatii aikaa.

Mestarillisen mahtava peli, mutta sopii kaikista parhaiten konsolille.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Devil May Cry

Viesti Kirjoittaja Runte »

DMC 3 SE:n ostin PS2 tos viimekesänä (Tilt -pelikaupan viimenen o/) ja Pleikka kolmosen hankittua ajattelin myös DMC 4 hankkia..

DMC animea kun alin katteleen ennen peliä, hieman pisti tylsistyttään Danten englanninkielinen ääninäyttelijä, joka kuulostaa niiiin lapselliselta Animeen verrattuna :3 Danten heittämä läppä on koko ajan coolia ja sille saa nauraa ihan täysiä.

Ei mikään huono peli, mhm.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin