Devil May Cry

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Tonzgil
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tonzgil »

kiko-chan kirjoitti:Minusta peli ei ollut liian vaikea, mutta paha sanoa kun on jo suht kokenut pelaaja ja vielä aika harras DMC-fani. ^^'
Minustakaan ei ollut liian vaikea. Normaalilla ainakin omille kyvyilleni yleensä mukavan haastava, muttei silti mitenkään turhauttavan vaikea. DMC:itä en aikaisemmin ole pelannut, mutta muuten aika kokenut olen. Taidoiltani en kylläkään luultavasti erityisen hyvä. Easy:stä en tiedä, kun en ole kokeillut.

Suosittelen kyllä hankkimaan. Kyllä sitä pelaamaan oppii jos tarpeeksi mättää, ja easy vaikeustasokin tietty löytyy. Kärsivällisyyttä on tietty hyvä löytyä, että jaksaa yrittää jotain bossia vaikkei aluksi onnistuisikaan. Kyllä siitä joskus pääsee.

Itse koin tuon vaikeuden pelkästään hyväksi asiaksi. Peliin pääsee mielestäni sisälle parhaiten, jos on pakko keskittyä kokonaan peliin. Ei ole kiva jos pomovastukset pääsee läpi liian helposti.
Kuva Kiitoksia SanHosee:lle.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

wraith kirjoitti:Kääk! >.<''
Pelit -lehden arvostelussa sanottiin DMC3:n olevan "todella, todella vaikea peli"!! Miksi arvostelijoiden pitää aina pelotella heikkomielisiä pelaajia (minua)?
Pelottaa, mutta kyllä minä sen vielä ostan!! :evil:
Lohduttakaa minua... -__-
Kikon sanoja myötäilläkseni, riippuu vähän omasta kokemustasosta. Omasta mielestäni tuo "todella, todella" on ehkä jo vähän liioittelun puolella. Ei se DMC3 mitenkään mahdoton ole, kyllä sitä ihan pelaamaan pystyy jos omaa pikkuisen kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä. Minä sanoisin DMC3:sta sopivan haasteelliseksi.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Ostin sen kolmosen nyt. Eka ja toka tehtävä oli kyllä täyttä mättöä joka ihmetytti vähän (padi ja oikea käsi kovilla x_x), mutta onneksi kolmannessa tehtävässä pääsee myös käppäilemään ja ratkomaan (ei niin vaikeita) puzzleja. ^___^'

En ole ihan varma tykkäänkö pelistä vielä (alku on melkein kaikissa peleissä vähän... o.O) mutta pelaan eteenpäin ja katson sitten jos se muuttuisi kiinnostavammaksi.

Pitää opetella taistelemista.... Pääsin kakkostehtävän bossin kolmannella kerralla läpi.. Onneksi voi harjoitella liikkeitä vaikka ei mököjä olisikaan lähettyvillä ^___^
Tuntuu kuin peli helpottuisi koko ajan kun oppii taistelu taistelulta paremmaksi taistelijaksi. :wink:
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Jee, onneksi olkoon wraith :3

Älä häpeile tulla kysymään neuvoja täältä jos tarvitset ;D Selvitit muuten Cerberuksen paremmin kuin pikkuveljeni Kimmo xDD Hänellä on vieläkin ongelmia sen kanssa, vaikka onkin jo päässyt Dante Must Die-moodin läpi (älkää itkekö frosti&Yozo :<).
Kuva
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

kiko-chan kirjoitti:Jee, onneksi olkoon wraith :3

Älä häpeile tulla kysymään neuvoja täältä jos tarvitset ;D Selvitit muuten Cerberuksen paremmin kuin pikkuveljeni Kimmo xDD Hänellä on vieläkin ongelmia sen kanssa, vaikka onkin jo päässyt Dante Must Die-moodin läpi (älkää itkekö frosti&Yozo :<).
Cerberus? Sehän oli kolmostehtävässä, tarkoitin sitä viikatteella riehuvaa rätinriekale-örkkimörkkiä. Cerberus oli melko vaikea (meni varmaan 5-6 kertaa, ennenkun tajusin oikean taktiikan)... Oikeastaan bosseja vastaan taisteleminen on melko helppoa, kunhan kekkasee millä tavalla niitä vastaan kantsii heilua. :3
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

*itkee katkeria kyyneleitä* D:

Hoo, minusta Cerberus ei ollut kovin vaikea. Itse tapoin sen muistaakseni kolmannella yrittämällä ensimmäisellä pelikerrallani. Tällä toisella pelikerralla yritin kai olla liian strateginen, kun meni vähän mäheltämiseksi ja tuli pahemmin turpaan. Paras strategia on näemmä hakata päättömästi minkä kerkiää. :/

Mutta häpeäksi pitää myöntää, että jouduin tappelemaan sitä "rätinriekaletta" vastaan sata ja tuhat kertaa ensimmäisellä kerralla ennen kuin tajusin miten väistää ja hakata sitä oikein. Nykyään käyn kyllä level uppaamassa sillä, että oppia ikä kaikki.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Gawd, lukihärö >.< Näin vain sanan bossi ja oletin että tarkoitit Cerberusta kun en laske Hell Vanguardia aka "rättijuoppoa" (se heiluu, rääkyy ja se on rättihirviö => rättijuoppo).

Minulla Cerberus meni ensin ekalla yrittämällä, mutta kun se tuli vastaan 18. jaksossa niin jouduin jopa ottamaan revanssin. Itselläni on aika yksinkertainen taktiikka; sen kun pamauttelen siltä jäät pois niin nopeasti kuin pystyn(Ebonyllä ja Ivoryllä aina) ja sitten menen lähemmäksi pätkimään sitä niskaan Agnilla ja Rudralla (en vain osaa luopua niistä kahdesta) ja vahdin ettei se ala pudotella jäitä katosta tai vastaavaa. Air Hike on minun mielestäni "must" ^.^
Kuva
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

DMC 3 on aivan liian helppo easyllä mut normal on sopivan vaikee kun saa rytmin päälle se on muuten täys vale et se olis yhtä vaikee kun Dante must die 2:kkoses

Pikku kyssäri Kuka DMC:n päävihollisista on hienoin/hauskin/tyylikkäin...
koska Dante rökittää kaikki päähahmot
Viimeksi muokannut Gilleri, Pe Syys 02, 2005 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Pääkki? Bossi vai päähenkilö? ^^'

Bosseista kivoin/tyylikkäin/hienoin/iskevin/kovin on.... Vergil! :D Päähenkilöistä kivoin/tyylikkäin/hienoin/iskevin/kovin on Dante. Vergilin ääninäyttely oli mukavan vakuuttavaa ja kaipa minulla on jokin lievä katanafiksaatio kun pidän Vergiliä siistinä(hahmotyyppihän on täysin ylikäytetty (pitkä takki, katana ja kylmä olemus/käytös).

Lempparini normaaleista vihollisista on ehdottomasti DMC:n Shadow, kolmosessa ei ollut yhtäkään monsteria joka olisi vetänyt vertoja ykkösen vihollisille, pakko sanoa :S
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Pakko sanoo samaa ku kiko-chan että bosseista tyylikkäin ja siistein on Vergil. Aivan omaa luokkaansa joka suhteessa ^^ Mutta ehdottomasti hauskin hahmo oli Jester, Arkhamin toinen olemus tai mikä nyt skitsofrenian luomus nyt onkaan :D nauranu vähään aikaan noin paljon kuin sen jutuille ^^
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Minustakin Jester oli ihan älyttömän hauska (se ensimmäinen kohtaus oli ihan paras). Oikein odotin että pääsen tappelemaan Jesteriä vastaan, mutta sitten selvisi että se olikin Arkham ja petyin ihan hirveästi. Sääli että niinkin hieno hahmo piti heittää hukkaan. T.T
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Totta..olis niin mielelläni halunnu nähdä minkälaisii iskui Jesterilt löytyy takataskusta mutta ei kaikkea voi saada....mut nyt takas kyntää kyseistä pelii ^^
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Oletteko jo nähneet tulevan Danten? D: Otin nämä kuvat talteen ja uppasin omalle photobucket-tililleni varmuuden vuoksi. Saa sitten nähdä reagoitteko samalla tavalla.

When everything is still fine and dandy - Vaihe 1
Vaihe 2
Vaihe 3

[offtopic]Sain tästäkin sätkyn[/offtopic]
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

kiko-chan kirjoitti:Vaihe 3
Mistä moinen ilme, Dante? :B
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

kiko-chan kirjoitti: Vaihe 3
D: Paha setä mene poiiis!

Mut joo. Laitan tässä linkkiä, jos kaikki ei ole vielä nähnyt tätä. Joku DMC3 special edition. Minä tykkään niin paljon tuosta etukuvasta, että on pakko laittaa linkki. xD

http://www.capcom.co.jp/devil3_se/
Vastaa Viestiin