Kingdom Hearts 1 & 2

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Kindom Hearts 1&2 on todella hyvät pelit! Ne on yhtiä mun lemppareita. Oon seurannu niitä kun veli on niitä pelannu...
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Pitää kai KH-fanina tännekin kertoo, että Square on aloittanut KH3 ideoinnin ja kaiken sen vähäisen infoni mukaan, tämä peli perustuisi johonkin seuraavaan aikakauteen nimeltä "keyblade War" Jossa Sora olisi jo kasvanut aikuiseksi. Itselläni ei ole tästä oikein muuta tietoa ja Square on julkaissut ainoastaan yhden screenshotin tästä pelistä japanilaisessa Playstation lehdessä.

Tosi tosi tosi fanittajille, jotka jaksavat käyttää rahansa importaukseen tulee Keväällä (ainoastaan) japanissa julkaistava Kingdom Hearts 2 Final Mix PS2:elle, joka sisältää uudistetun KH2 pelin, joka sisältää mm. lisäyksen colosseumiin jossa Sora voi taistella kaikkia ORGXIII jäseniä vastaan.
Spoileri, maalaa nähdäksesi Tässä versiossa Soran vs Roxas välidemo on korvattu pelattavalla taistelulla Roxasii vastaan
. KH2FM sisältää myös KH2 grafiikalla tehdyn uusintaversion GBA pelistä Chain of memories johon suurena uudistuksena on lisätty
Spoileri, maalaa nähdäksesi Riku vs Zexion taistelu jota ei näkynyt GBA versiossa
KH3 tulee PS3 konsolille squaren mukaan jossain 2007-2008 aikana.
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

En ole ostanut ykköstä, mutta pitäisikö hankkia kakkonen? Tekisi niin kovasti mieli nähdä se Demyx ja Axel mistä kaikki niin kovasti vaahtoaa. Ei vaan, haluun sen koska tarina tuntuu olevan hyvä ja sillä lailla. Pitää mennä kouluun nyt, joten viestistä tuli hiukka lyhyt.^^'
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja meridian »

voi kyllä!! ekan oon pelannut läpi parikin kertaa joskus pienempänä, tokan vaan kerran. tosin nyt viimeksi kun kokeilin niin oli koko homma unohtunu, en pääse vieläkään yhestä kohasta läpi. Huoh. Nojoo, jokatapauksessa ihan loistavaa ^___^

ainiin ja edit, signaturekin ehkä kertoo jotain :D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Jokin aika sitten tuli pelattua se kakkonen loppuun ja ai että, tippa siinä kihosi linssiin. Tykkäsin, vaikka miinusta tulikin muutamista hermoja kiristävistä maista (köhSpaceParanoidsköhNallePuhköhAgrabahköh) ja ärsyttävistä pahiksista ja liian-nyhveröistä pahiksista. Stupid Filesien vuoksi ei Mansexiäkään voinut ottaa tosissaan, joten sekin taistelu sujui hihittämällä. :< (itsellä ei ollut Potioneja laisinkaan (köh, yhen jutun takia olin pistäny pois :'D) joten kumppani joutui parantelemaan ja ihmeen kaupalla en kuollut.) lol. Loppuvideo + Sanctuaryn loppuversio = rakkaus. <3
Enivei, yksi kauneimmista ja ihanimmista peleistä mitä olen pelannut. :3
Avatar
Nozomi-ninja
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 12:47

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Nozomi-ninja »

Auttakaa.... minulla on se eka peli mutta "junttasin" Agrabah-kenttään kun en pääse sinne "Lamppu-kammioon"....
auttakaa................ :(
"Yes... my weapon is a book. I don't see you mocking Light's Death Note."
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Miyuki-chan kirjoitti:KH on muuten hyvä peli, mutta Disney + FF-hahmot ovat jotenkin liian pakotettu ja outo yhdistelmä. FF-hahmoja saisi olla enemmän ja olisi kivempaa jos kaikilla tai edes osalla voisi pelata.
Niin, juuri tästä syystä en peliä jaksanu pelata. Ostin pelin uutena ja pelasin muutaman minuutin kun jo kyllästyin xD Myin sitte pois.
Happy panda
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Mä tykkään khsta oon vetäny kummatkin 1sen ja 2sen läpi ja hankkinu kaikki parhaat aseet :D . Kohta kun ostan ps3sen niin kh3sta odottelemaan vaan jos semmosta edes tulee kakkosen secret ending jäi kyl semmoseen kohtaan et oon aika varma et tulee kh3 :) :) Mua ei niinkään haittaa disney hahmot
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Kun olin nuorempi niin pidin ykkösestä koska se oli ihan mukavaa ajankulua kesällä.
...
Sitten tuli kakkonen jota aloin vihaamaan ihanvain hirveän suuren fanityttökannan takia.
Mutta oon reilu jätkä joten en päättänyt vihata sitä with full-force koska en ollut edes pelannut peliä, lainasin sen sitten kaverilta ja pelasin "The World that Never Was"iin asti.
Sanokaa te paremmat fanit että riittääkö se että saan sanoa sitä peliä tosi tylsäksi?

Aijuu, pelasin tietysti vaikeimmalla asteella mitä pelin alussa saa koska olin skeptinen ja oletin siitä pelistä helppoa ja tylsää.
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Oih, Kingdom Hearts <3
Pidän tästä pelisarjasta paljon. Tutustuin Kingdom Heartsiin kun veli sanoi että tämmöinen peli on tulossa missä on Final Fantasy hahmoja ja siihen aikaan minun oli pakko saada kaikki pelit missä on Final Fantasy hahmoja xDD ja pistinpä veljen vielä ostamaan sen ^^' Niin sitten hän kiltisti meni ostamaan sen xD Kun pääsin pelaamaan, niin aluksi tuntui ne höpinät Kingdom Hearts 1:sen alussa oudolta, en tajunnut mikä tämä juttu on ennenkuin pääsin vähän pitemmälle pelissä.

Tarina tässä on todella mielenkiintoinen ja kaunis. Musiikitkin ovat omaa luokkansa ja Final Fantasy hahmot ja Disney hahmot samassa pelissä ei ollut mikä huono homma, välillä kyllä nauratti kun Aku sanoo jonkun FF hahmon nimen :D

Minä pidän enemmän KH CoM:sta ja KH II:sta. Niissä on Orgyt ja muutenkin ne on mun mielestä kiinnostavampia kuin ykkönen. Mutta on se ykkönenkin ihan hyvä, mutta se kiinnostus aina lopahtaa jossain vaiheessa peliä
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Kingdom Hearts 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Omistan kummatkin KH1:sen ja 2:sen ja olen erittäin tyytyväinen pelikokemuksiini. KH2:sen olen saanut päätökseen, vaikka loppuvastus olikin niin pitkä ja vaikea, että turhauduin ja meinasin jo luovuttaa. KH1 on kuitenkin vielä loppuvastuksessa, koska en vain voi/pysty voittamaan sitä loppuvastusta, se vaan on niin vaikea. Sain kerran ekan vaiheen voitettua, mutta sitten se hyppäsikin toiseen vaiheeseen ja kuolin. xD
Mielestäni KH2 on kuitenkin parempi kuin 1. :] Maailmat ovat niin hienosti toteutettuja. <3
Vastaa Viestiin