Lineage2

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

sanokaas lvleitä mä ite olen 31
KATSO ALAS
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

parhaillaan ollu 70lvl tyrant 10rate servulla
Kuva
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Heti postauksen aluksi minä haluaisin dissata hieman noita privaservuja esim. L2Extreme. Minulla on privaservuista vuoden kokemus, ja tämä kokemus sisälsi jatkuvaa serverin hajoilemista ja viimeinen naula lankkuun oli serverin ekonomian täysi tuhotuminen ja lopuksi koko servun alasajaminen. Ja uskokaa minua, jos haluatte pitkän päälle pelata, ilman että menetätte hahmojanne, niin privat eivät ole se oikea paikka.

Itse olen siirtynyt ihan virallisille servulle pelaamaan kun tympäännyin noihin hajoileviin täysbugisiin privoihin. Kyllä, pelasin ensimmäisen vuoden niillä, mutta enää en koskisi niihin pitkällä tikullakaan.

Suurin ongelma suomessa taitaa ainakin olla se, että peliä ei pääse helposti pelaamaan siedettävällä rahamäärällä. Suomi on erittäin rajoittunut peliaikakorttien saatavuuden kanssa. Jossain vaiheessa itse tilasin cdon.comista mutta ovat vetäneet sieltäkin myynnistä pois. Hinta taisi olla joku 24e/2kk. Hyvä on jos nykyään löytää edes 40e -hintaan noita... Kiskurointia. Toisaalta, järkevintä se on pelatakin käyttämällä vaikka sitten jonku sukulaisen luottokorttia, jossei omaa löydy.

Minä maksan erittäin mieluusti että pääsen pelaamaan tuolla. Suurin este jokaiselle taitaakin olla pienet ratet. Expaaminen/rahan teko on huomattavasti hankalampaa. Mutta kuten sanottua... mitä enemmän aikaa hahmonsa eteen näkee vaivaa, sitä helpompi saavutuksestaan on olla ylpeä myös. Privoilla kun levelit saavat tappiin "hetkessä", niin minusta se vie koko hahmonkehityksen innon.

Peli painottuu eniten varmastikin politiikkaan ja PvP:hen, eli pelaajien välisiin kähinöihin. Pelin aloittaessa maailma saattaa vaikuttaa kuolleelta (puhun nyt siis ihan retail-serveristä jossa itse pelaan), mutta kunhan ihmisten ilmoille pääsee, niin tapahtumia löytyy aivan varmasti. Itse olen nyt levelillä 60, 75:stä. Matkaa on vielä ties kuinka paljon mutta se ei minua haittaa. Klaanini omistaa yhden maailman 6:sta linnasta. Minä siis pidän huolen esim. siitä, kuinka suuret verot pelaajat pääsevät maksamaan hallinnoimieni kylien tavaravalikoimasta. :twisted:

PvP on siis täysin vapaata... Kyllä, saat tappaa ihan kenet haluat ihan missä tahansa (kylät uloslukien). Jossei pelaaja yritä vastustaa kun toinen hyökkää, ja tämä kuolee, muuttuu hyökkääjän nimi punaiseksi ja tienaa hän hieman/paljon karmaa. Toisinsanoen kylän lähelle ei ole astumistakaan jossei halua leikkiä hengellään. Kylän vartijat yrittävät pitää huolen siitä, ettet astu sisälle. Pahin uhka kuitenkin on yleiset kuulutukset pelaajista. Karman saa hoidettua pois tappamalla mosia, joiden pitää vielä vastata omaa levelitasoaan. Tästä syystä elossapysyminen aloittelijakaupungeissa punaiseksi tultuaan onki erittäin hankalaa jahka sana kiertää.

Sieget ovat toteutettu varsin hienosti, mutta myös vaativat konetehoja. Voit vain kuvitella kun ~400 pelaajaa hyökkää linnaan, ja puolustajia löytyy saman verran...

Voisin puhua tästä pelistä vaikka kuinka paljon, kun itse olen pelannut jo vuosia... Olen vain jo aikamoisen rimpsun kirjotellut. :p

Mutta kuten sanottua. Pelin alkupää kyllä on hirveätä. Elämää ei paljoa löydy ja kavereitakaan tuskin on saanut. Käytännössä itse yksinäsi vaan hakkaat tietä isommille leveleille ja koitat selvitä pienillä rahoilla. Peli alkaa maistumaan taatusti sitten kun hoitaa tiensä klaaniin ja pääsee mukaan politiikkaan, PvP-sessioihin ja hyviin partyihin.

Notta kysykääpähän jos jotain kysyttävää tulee, veteraani on puikoissa. ;)

Pari kuvaa vielä, itsestäni tietenkin *köh*:

http://koti.phnet.fi/lainej/kuvat/doragon.jpg - Hoho, linnanomistajan etuoikeus.
http://koti.phnet.fi/lainej/kuvat/pimp_me.jpg - Ja kuningas itse valtaistuimessaan.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Joo o oon tässä jo aikoja miettinyt että jossain vaiheessa elämää täytyy siirtyä klobalille.Mutta tuo 15€ kk maksu kyllä pistää miettimään. Mutha kyllä sitten joskus.

Edit: Itsekkin pelannu L2:sta ja parisenvuotta ja onneksi tuo uusin päivitys(C4) tuli koska C3 alkoi ja maistua puulta. Mutta tuon C4 ansiosta L2:sta jaksaa taas pelata ,koska c4 on lisätty aika massiivisia päivityksiä kuten uuden skillit , armorit, uudet classit, uusi linna(?),uudet monsut ja yksi iso uudistus nääs kalastus.Joten grindaamisen ohessa voit rentoutua ja Kalastaa.Kuten Chaos jo tuossa sanoi alku maistuu puulta kunnes alat pääsemään itse peliin sisälle.
Viimeksi muokannut Deta-, Ma Maalis 06, 2006 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

Noh, kortilla suoraa maksaessa hinta kyllä taitaa olla sen 12e/kk... Jossen nyt TÄYSIN väärin muista. Saapa nähdä jos nyt Chronicle 4:n tullessa vaikka ilmestyisi noita peliaikakortteja Suomeenkin päin. Toivoisin ainakin kovasti. Oletettavasti noita tulvisi siinä missä WoWinkin kortteja, jos peli vain olisi mainostettu yhtälailla. :(

No, joko kaverin/vanhempien korttia vinguttelemaan tai sitten odottamaan vaan niitä halpoja peliaikakortteja. ;)
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

L2Extreme, huonoja muistoja siitä serveristä.. Ensinnäkin SS bugi jonka takia olen kuollut monta kertaa ja sitten lagaus. Onkohan serveri vielä samanlainen kuin ennen?

Katsulla aloitin vähän aikaa sitten pelaamaan, mutta en paljoa ole jaksanut.
Kuva
ChaoS
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:26

Viesti Kirjoittaja ChaoS »

L2Extreme... Yksi niistä servereistä joiden tuomio oli loppujenlopuksi tämä -> http://www.l2extreme.com

Aika monille muillekin on alkanut ilmenemään samaa ongelmaa, yllättäen retaililla on tullut hyvä piikki uusissa pelaajissa.

Usoda:
Ainakaan retailin Teon-serverillä ei minulla ole ollut koskaan ongelmia peelojen ja teinien kanssa, niitä on tuntunut olevan kohtalaisen harvassa.
The curse rotted the woods of the Brown Elves and they became a race of darkness. Thereafter, Brown Elves were known as Dark Elves.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

joskus tuli pelattua L2extremen kastienissa silver rangerina aivan taukoamatta, mutta peli veti tylsäksi ja vaihoin wowiin ja sekin veti tylsäksi ja nyt ootellaan warhammer onlinea.

ainakin kastienilla oli aivan turha tehä questeja, senkun meni hakkaamaan parista valikoidusta paikasta vihuja niin sai kevysti expoa ja sitten ku se oli tehty vasta hauskuus alkoi raid bossien mätkiminen ja linnojen puolustus hyökkiminen.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Itekki aikoinani sielä L2x Kastienissa pelasin.Charru oli 76 lvl Treasure Hunter.Lopetin sitten kun Gm kaato meijän killan.Killa ja alliance omisti sillo muistaakseni 3 linnaa.Tekemisen puute ajo pois sieltä.Muutenki kone on jo nii ruoska ,että L2 pyörittäminen on tosi hikistä.Varsinki paikoissa missä lössiä on enemmän ku paljon.
Kuva
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Lineage2

Viesti Kirjoittaja Turhis »

tuli taas alotettua tämä. LOTRO:sta meni mielenkiinto kun kaverit lopettivat ja duuni kaveri alkoi hehkuttaa. Tästä sitten väsäsin eilen örkin ja yrittänyt levuttaa sitä, mutta aina on joku prkl muiluttamassa kun yrittää saada levuja notta pääsisi orc raideriksi.

http://www.azuregaming.net/

Tuolla se Turhis säätää :) Omaavat 3 servua.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Vastaa Viestiin