Burnout Revenge

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Kaio
Rookie
Rookie
Viestit: 91
Liittynyt: To Touko 26, 2005 18:48
Paikkakunta: Kerava

Burnout Revenge

Viesti Kirjoittaja Kaio »

Kyse on siis Burnout Revenge nimisestä pelistä, joka ilmestyy ihan lähiaikoina PS2:lle ja Xbox:lle(sopivasti joulumyyntiin :wink: ). Revenge on neljäs uusi osa Burnout sarjasta, johon on ilmestynyt myös Legends PSP:lle eli parhaat radat ykkösestä, kakkosesta ja kolmosesta. Palataanpa aiheeseen, puhe on siis ajopelistä, jossa tarkoituksena on valloittaa maailma, tavallaan, eli törmätä kaikkeen liikkuvaan, tuhota kaikki eteen osuva ja säilyä ehjänä maaliin asti.

Kukaan ei jaksa lukea pitkiä viestejä, joten käykää täällä katsomassa tarkemmat tiedot ja joitain videoita.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Kannattaiskohan ostaa? Onko siinä uudistuksia Burnout 3 Takedownista kun minulla on se kyllä, mutta en tiedä pitäisikö hankkia tuo uusi?
Voiskohan joku jolla se on kertoa jotain?
Kuva
Avatar
Kaio
Rookie
Rookie
Viestit: 91
Liittynyt: To Touko 26, 2005 18:48
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Kaio »

sojo kirjoitti:Kannattaiskohan ostaa? Onko siinä uudistuksia Burnout 3 Takedownista kun minulla on se kyllä, mutta en tiedä pitäisikö hankkia tuo uusi?
Voiskohan joku jolla se on kertoa jotain?
Joo eli pelihän ilmesty jo viime viikolla. Itse kävin ostamassa.
Uudistuksia on muunmuassa täysin uusi peli, mutta oikeesti kannattaa ostaa sillä itelläki on kolmonen 99%:sti läpi päästynä 8) .
Tälläkertaa autot näyttää aidoilta ja pelti ruttaantuu kunnolla ja mitään turhan helppoa peliä on turha odottaa, vaikka tavallisia autoja voikin runtata, vain samaansuuntaan meneviä.
Kontrollit on lähes samat kuin aiemminkin, vaikka Crash modesta onkin tullu ihan erilainen.
Oikeastaan ainoat häiritevät tekijä ovat englanninkielisen version puuttuminen, se kuullostaa aivan kauhealta kun joku suomalainen muija yrittää innoissaan selittää Road Ragesin sääntöjä ja edelleenkään ei nää omaa autoaan kun on tehny takedownin eli sen jälkeen törmää aika helposti.

Sama lyhennettynä: Kannattaa ostaa, vaikka edellinen osa olisikin.
Kuva
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Näyttää tosi kiinostavalta peliltä jonka voisi ostaakkin mutta tätä raha tilannetta kun ajattelee niin tuskin tulee ostettua :cry:
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Kaio kirjoitti:
sojo kirjoitti:Kannattaiskohan ostaa? Onko siinä uudistuksia Burnout 3 Takedownista kun minulla on se kyllä, mutta en tiedä pitäisikö hankkia tuo uusi?
Voiskohan joku jolla se on kertoa jotain?
Joo eli pelihän ilmesty jo viime viikolla. Itse kävin ostamassa.
Uudistuksia on muunmuassa täysin uusi peli, mutta oikeesti kannattaa ostaa sillä itelläki on kolmonen 99%:sti läpi päästynä 8) .
Tälläkertaa autot näyttää aidoilta ja pelti ruttaantuu kunnolla ja mitään turhan helppoa peliä on turha odottaa, vaikka tavallisia autoja voikin runtata, vain samaansuuntaan meneviä.
Kontrollit on lähes samat kuin aiemminkin, vaikka Crash modesta onkin tullu ihan erilainen.
Oikeastaan ainoat häiritevät tekijä ovat englanninkielisen version puuttuminen, se kuullostaa aivan kauhealta kun joku suomalainen muija yrittää innoissaan selittää Road Ragesin sääntöjä ja edelleenkään ei nää omaa autoaan kun on tehny takedownin eli sen jälkeen törmää aika helposti.

Sama lyhennettynä: Kannattaa ostaa, vaikka edellinen osa olisikin.
Taidan odottaa vähän ja ostaa jostain alennuksesta, kun rahat upposi Far Cry Instincsiin
Kuva
Avatar
Warriorr
Student
Student
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:22
Paikkakunta: Heinola, Finland

Viesti Kirjoittaja Warriorr »

Itselläni on Englannin kielinen ja kuullut että se Suomen kielinen on kauheata kuunneltavaa :D

Itse en ostaisi tuota Revengeä jos omistaa jo Takedownin. Itse pidin Takedownista enemmän (3 Rataa menemättä läpi ;_;) Eikä tuossa Revengessä ole juurikaan mitään uutta ja mullistavaa. (joku about 70% läpi)
Vastaa Viestiin