Super Smash Bros. Melee!

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Super Smash Bros. Melee!

Viesti Kirjoittaja Tome »

Eli on aika aloittaa keskustelu tästä mahtavasta mätkintä pelistä. Omistatteko peliä ja jos omistatte niin mielipidettä
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

tome poistaa toisen noista siguistaan
Kuva
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Kannattaa laittaa topicin aloitukseen vähän syvyyttä, asioita mistä haluaisi keskustelua. Voin nyt tehdä sen puolestasi, mutta ensi kerralla näetkö vähän vaivaa topicciisi eteen, jooko? Eli laittakaas ihmiset lempihahmoja ja kenttiä, ja vaikka vielä miten pitkällä olette piilojuttujen vapauttamisessa yms.

Melee löytyy siis täältäkin. Aivan mahtava peli! Ostin koko Kuution alunperin vain WWn ja SSBMn takia.

Lempihahmo on ehdottomasti Link, mutta pelaan paljon myös pikku-Linkillä, Zeldalla, Marthilla ja Roylla. Muilla vähemmän, lähinnä vain jos kaipaa vaihelua. Minkäs sille voi että nuo on ne cooleimmat. Maariolla ja kumppaneilla en pelaa juuri ollenkaan, en voi sietää niitä. No, Peach ja Bowser on hyviä.
Lempikenttä taas on Hyrule Temple, jo kokonsa puolesta. Sieltä ei putoa ihan niin helposti. Ei sillä että olisin huono ja putoilemassa koko ajan, mutta kuitenkin. On kivaa että pystyy liikkumaan. Ja kavereille saa kerättyä mukavasti damagea heittelemällä niitä seiniin siellä alhaalla, ja sitten saa ne hyvin viskottua kentästä. ;)
(zelda-fanius taitaa paistaa lemppareista läpi aika hyvin)

Kaikki hahmot olen saanut käyttööni jo. Kenttiä olen saanut vapaaksi kaikki peruskentät, mutta speciaaleista vain Battlefieldin. Kaikkia Event Matcheja en ole saanut läpi, mikä harmittaa, mutta en vain jaksa tahkota niitä. Hermo vain menee kun ei onnistu.

Pitäisi saada neljäs ohjain vielä hankittua, niin ei tulisi aina kavereiden kanssa pelattaessa vuorotteluongelmaa. Katselijalla on aina tylsää.
Lisäkysymys: Kuinkas moni on pelannut sitä ensimmäistä SSBtä? Se oli N64lle. Sekin oli hyvä, mutta aika käpy verrattuna Meleehen.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Itse omistan alkuperäisen Super Smash Brothersin, se oli aika siisti siihen aikaan. Nessin hankkiminen oli vaikeaa, petyin sitten siihen rupukasaan joka ei osaa tehdä mitään järkevää.

Mutta tähän Meleehen, melkein tämän takia kannattaa Gamecube hankkia, partypelien aatelia.
Kaveri hankki tämän suurinpiirtein silloin kun itse gamecube julkaistiin, sinä kesänä vietettiin suurin osa ajasta pelaten sitä peliä, hurjaa oli.
Lempihahmoni on Bowser, en yleensä pidä "raakaa voimaa!!" hahmoista, mutta Bowseri, Koopien kuningas oli jotenkin helppo hallita.
Lempikenttää ei ole, mutta karran aina ice climberssien kenttää joka on ärsyttävä liikkuvine taustoineen.
Trophyjäkin on aikalailla, itselläni on kaikki mitä voi saada, loput hankin action replayllä, mm. Samus ilman kypärää ja Mario & Yoshi.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Pitää vastata tähän ihan vain sen takia, että kerrankin peli, jota minunkin on tullut harrastettua. ^^ (Simsiä ei lasketa peliksi - se on elämäntapa...)

Eli Meralian luona on tullut mätettyä. Lempihahmo on Marth, koska siinä on voima, ketteryys ja nopeus hyvässä tasapainossa ja miekka on kätevä ase. Ja tietty se on myös siistein tyyppi. ;P Hyvinä kakkosina tulevat Ganondorf ja Roy. Ganondorf nyt vaan on niin übervahva ja Roy taas aika lähelle samanlainen kuin tuo Martti. Lempikentäksi menee Hyrule Temple samoista syistä kuin Meralialla. Paljon kivempaa keskittyä itse mättämiseen kuin kentässä pysymiseen... Ja tätä on varmaan tullut pelattua sen takia niin paljon, että tämä on ainut peli, mitä Merkku viitsii meidän muiden kanssa pelata, kun saa mätettyä tiimibattlella. ^^ Muuten se voittaisii meidät koko ajan...
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

Tadaa eli mun lemppari on
1.roy
2.link
3.kong
KATSO ALAS
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

tämä on loistava peli. pelasin aina pienempänä, kun lintasasin koulust. olipaha tekemist, mutta ko sain tietsikan, niin en ole enää paljoa pelannu. smash brossiiii.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

SSBM on yksi ikivihreimmistä peleistä ikinä, joten itselleni on ihan hemmetinmoinen harmi, ettei minulla ole ketään jonka KANSSA pelata. No, eipä mitään, onhan sitä tullut paljon yksinkin hakkailtua. Sydäntä vain särkee kun CP:t ovat liian helppoja ja tylsiä vastustajia VS-moodissa ysitasollakin.

Lempihahmoni on ollut jo SSB:stä lähtien Fox McCloud, joten sitä se oli pienen totuttelun jälkeen myös SSBM:ssä. Fox tuntuu hyvältä kun sillä voi tehdä niin nopeasti yllätyshyökkäyksiä ja paeta ilmaan -- minun heikoin puoleni on juuri ilmapuolustus sellaisilla hahmoilla, jotka tippuvat hitaammin maahan. Fox tippuu nopeasti. Falco tuntui tämän takia vähän turhalta hahmolta, vaikka Falco onkin paras heebo Starfoxeissa.

Petyin SSBM:ssä aika pahasti myös siihen, miten Link on tehty, hänestä kun pidän niin Zeldoissa kuin SSB:ssäkin... Pidänkin nykyään Young Linkistä enemmän kun hää ei ole niin kömpelö. Linkin naamastakin oli väännetty jotain todella kamalaa -- kuin jonkun nuken naama konsanaan. Myös kaikkien niiden pommien ja nuolien sun muiden käyttö on ärsyttävää, niistä kun ei tunnu olevan mitään taktista hyötyä ellei pelaa viivytyspeliä.

Foxin lisäksi, ja Linkin tilalle, on tullut sitten muita lemppareita. Olen vahva Samuksella ja Luigilla, molemmat todella hyviä ja vaihtelevia hahmoja. Luigi on tosin ihan hemmetin ärsyttävä vastustajana, sillä jostain syystä CP-Luigilla on laittoman hyvä tuuri.

Aluksi en tykännyt esim. Mewtwosta ja Bowserista, mutta nyt pelaan heillä todella paljon. Mewtwolla pääsee hyödyntämään hyvin taktisuutta ja oveluutta, mitä en aluksi tajunnut. Bowserin ongelma oli siinä, että jäin aina muiden höykytyksen keskipisteeksi, mutta olen oppinut puolustautumaan. Ganondorfiakaan en tajunnut ensiksi ollenkaan, mitä ihmeen ideaa olisi muka tavallista hitaammalla Captain Falcon -kloonilla! Myöhemmin tajusin, että heebolla saa todella hyvin paljon porukkaa alas.

Tykkääkö joku muuten pelata Peachillä? Minusta tuntuu, että Peach on kaikista hahmoista sadistisin keksintö... :P
Kuva
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Joop, jossain vaiheessa pelasin aika paljonkin Peachilla, en oo ihan varma miksi. :) Se on ihan hauska. Ja tuon rupeaman takia se keikkuu yhä tilastolistoilla joissain kohdissa siellä viiden kärjessä. Ne tilastot muutenkin on hauskoja tutkia, siellä on niin älyttömiä juttuja. Näin paljon Link on kävellyt pelatessasi yms. ^^ Ihania.

Super Smash Bros Brawl vaikuttaa hyvin lupaavalta! Näyttää mahtavalta, musiikki ilmeisesti on oikeasti orkesteriversioita, paljon uusia hahmoja tiedossa... Trailerissa näkyvistä uusista tyypeistä lempparikseni iski heti Pit. En malta odottaa että pääsen pelaamaan sillä! En ole Kid Icarusta ikävä kyllä pelannut, mutta tiedän hahmon kuitenkin. Kärsimättömän ihmisen tuskaa, ensi vuoteen pitää odotella. Pitää vain pelata lisää Meleetä odotellessa. Voisi pelata nyt. Aina kun eksyy foormuille puhumaan aiheesta, on pakko päästä taas pelaamaan. ^^'
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Toni the melee master

Oon aika pro marthilla meleessä

Viesti Kirjoittaja Toni the melee master »

Melee rulaa!! Se on ehdottomasti GC:n tämän hetken paras peli! Sitä on kiva pelata kavereiden kanssa tai harjoitella yksin lightning meleessä ysi levelisiä cpu:ita vastaan. Marth on paras tyyppi koska sen smash on tosi tehokas ja se on (ehkä) pelin nopein tyyppi. Ite käytän marthii ja oon PRO!
Myöhemmin:Katoin tänää Marthin tilastoja ja nauroin ku näin et se on tehny jotai 120000% damagee LOL! Ja sil on pelattu jotai 13% kaikesta ajasta heh... on tullu ilmeisesti vähä pelattua.
Jonkku

Viesti Kirjoittaja Jonkku »

Toni the melee master kirjoitti:Marth on paras tyyppi koska sen smash on tosi tehokas...
Onhan se mutta parempia löytyy paljon.
...ja se on (ehkä) pelin nopein tyyppi.
C.falcon, fox ja pichu ovat ainakin nopeampia kuin Marth.

Ai niin. Itse olen näköjään forumin ainoa Ness pelaaja.
Jep pelailen Nessillä.. lempikenttä on varmaan Final Destination yksinkertaisuutensa vuoksi. :P

Pelin olen päässyt n. 100%. minulta puuttuu ainoastaan kolme trophyä. Captain Olimar, Samus unmasked ja Mario & Yoshi.
Vastaa Viestiin