Icha Icha paradise

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Icha Icha paradise

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Kake-chan kirjoitti:Joo, kuulin tällaisesta yaoi- pelistä kaveriltani, ja haluaisin tietää, mistä tämän pelin saisi.. ^^ Kun Googlella en ole löytänyt.
Ja anteeski hirmuisesti, jos tämä viesti tuli jotenkin väärään paikkaain, samaa on kysytty tai jotain. ^^' Uusi kun olen, niin en vielä ihan perillä sitä, mitä täältä jo löytyy.
Toivottavastti joku osaa auttaa ^^ :P
Itse ainakin googlettamalla löys- Eiku siis mitä? En oo ikinä mokomasta kuullukkaan *viheltelee* No tunnustan! Googlella löysin, mutten ole viitsinyt pysyvästi koneelle jättää ku pikkuveli tai iskä kuitenki löytäs :D ja peli tosiaan on aika rankan luokan yaoita... ei suositella heikko hermoisille! Katson jos löydän vielä sitä sivua niin laitan sitten linkkiä. :wink:

EDIT

Täällä on jotain infoa pelistä. Sisältää screen shotteja! Eli omalla vastuulla katsotte! PALJON PALJASTA PINTAA!! En oikein tiedä miten tätä varoitella...

!!K-18!! http://www.geocities.com/blgamerparadise2/Ichapara.htm
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

jooo k-18 mä olen niinku 15 vuotias ja mun luokasta pelaa 5 tommosia pelejä
KATSO ALAS
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Bunny pistää mulle ja Kakelle privassa linkkiä ;)
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

*hihitystä* miullekkin saa laittaa yksärinä vaikkapa että mistä moisen saisi... jos vain tietää/kehtaa/viitsi... *hieman lisää hihitystä* :oops: olisin kiitollinen... en tiennytkään et moinen on olemassa.
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Anteeksi että tuotan kaikille pettymyksen, mutta tällä hetkellä ei ole hajuakaan mistä tuon pelin saisi ladattua... v.v Tuolla ylempänä laitoin tuon sivun ja sieltä sen on aikasemmin voinut ladata mutta ei toimi enään.. ja itteäkin harmittaa kun poistin sen :S Mut jos satun löytämään sen niin ilmoitan toki teille :wink:
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Hehe.. Multa puuttuu vuosi ikää että saisin pelata.
No voisin varmaan siltikin pelata.. Mutta en ehkä viitti ladata jos sisko tai isoveli löytää -.-; Se olisi noloa jo. :D
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Vastaa Viestiin