Fable

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Fable

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

juup. isoveljeni on pelannut kyseisen pelin läpi ainakin kymmenen kertaa ja yksi vaan niistä oli hyvällä :D sspileritagi ei toiminu :O
Viimeksi muokannut _suski_, Ti Joulu 06, 2005 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

4 kertaa on tullu pelattua läpi.
2 äijää on koulutettu ihan täysille ja kumpikin täysin hyviä.
Toisella edellisistä olen pelannut pelin ''100% läpi''(Tietenkään se ei ole mahdollista loppuratkaisun takia). Mitään ei ole jäänyt tekemättä.
Kaikki aseet, tavarat jne...
Ainoa vika siinä että liian lyhyt :(
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Fable

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Fablea olen pelaillut sen verran, että hyviksellä olen pelannut pelin melkein läpi ja pahiksella hieman alle puolenvälin. Kyllähän tuo on hyvä peli, grafiikat, taistelut ja idea ovat loistavia. Myöskin hahmon kehittyminen ja kasvaminen ajan myötä on melko nerokasta :p Jos aikoo pahikseksi, sillä alkaa kasvamaan sarvet päästä, jos taas alkaa hyvistelemään, siitä hahmosta tulee sellainen Gandalffi. Myöskin pukeutuminen vaikuttaa ihmisten reaktioon kun sankari astelee kylään. Suosittelen peliä kaikille, ainakin kahdesti sen jaksaa pelailla läpi :3
Mikkey kirjoitti:Ainoa vika siinä että liian lyhyt
Niin on. Sen takia sen vetäiseekin liian nopeasti läpi. D:
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Fable

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Totta, liian lyhyt peli oli. Tosin mieli aina teki uudestaan pelaamaan.

Eli pelin omistin joskus vuosi sitte vielä. Nykysi oon jo myyny pois sekä Fablen että xboxin :'F Iha sairaan koukuttavan ihana peli. Oon aina pitäny peleistä joissa saa vapaammin tehä asioita ja jossa päätökset vaikuttaa pitkälti. Peli ei ollu kovin vaikea, vaikkaki jotku kohat oli välillä hermoa kiristäviä. Ite en pyrkiny tarkotuksella kumpaankaan niin pahaan kuin hyväänkään ukkoon mut aina se alussa nii valkee jäbä sit tummeni ja sarvet kasvo :D
Happy panda
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Fable

Viesti Kirjoittaja Runte »

Fablea en omista mutta lainan aikana pelasin sen kahteen kertaan läpi, hyviksellä ja pahiksella. Eniten pidin jousista sillä ne oli rangeaseita. jaa jaa~.. öö.. Mitäsviel.. En muista ku siiton nii kaua :3
Lyhkänen ja fantasiapelinä ihan hyvä. 8>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Fable

Viesti Kirjoittaja Rota »

Omistan Fable: The lost chaptersin ja voin todeta että huippupeli kyseessä. On tullut pelattua se läpi todella monesti (ehkä 6 kertaa) ja 5/6 hyviksellä. Pahiksella pelaaminen oli liian helppoa. Yhdesti on tullut pelattua 100% läpi, samalla niin että kaikki rakastuivat (ja halusivat naimisiin) kun käveli ohi ^__^
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Fable

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Elikäs Fable 2 ois jo ilmestyny jokin aika sitten. Liekö täällä ketään joilla on jotain sanottavaa pelistä? En kehtaa tehä uutta topicia jos oon ainoa joka sielä jauhaa <.<

Mjoo eli itellä ois tarkotus ostaa peli täsä 2 viikon sisällä.. jahka vaa huuto.netistä löytyy sopiva kohe ja jaksaa vaa huutaa. Uutena en lähe ostaan kun poikkeuksetta on hinnat lähellä 70e .. <.< sika kallista nykyään. käytetyn ku sais jo 20-30e . . . Ja enempää mulla ei käytettävissä olekaan hehe xD
Happy panda
Vastaa Viestiin