GO

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Mä tykkään GO:sta paljonkin, se on tosi kiinnostava ja näin, mutta mä olen tosi tyhmä ja surkea melkeimpä kaikissa peleissä ja tuossakin siis suckaan niin pahasti että ^^' Netissä aina välillä käyn pelaamassa ja vaik ties mistä asti oon pelannu, niin en mä oikeen osaa juu. Tasostani ei oo hajuukaan, mut varmaan toosi surkee, kun en sitä osaa sillä oikeella tavalla pelaa ^^' Voin siis voittaa vaan joitain ekakertalaisii, jos ees niitäkään xDDD
HnG:ta katsoessa pelistä innostuin kyllä siinä pitäs jotain oppii, mut en mä ;D
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
JaakkoK
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 21:06
Paikkakunta: Oulu

Re: GO

Viesti Kirjoittaja JaakkoK »

"That's why he likes go and shougi, and makes me play with me..." Naruto ep64 Tuesday, March 15, 2005, 4:18:31 AM. <-- Heti ton jälkeen pelasin ekaa kertaa :) sit aina sillon tällöin tuli pelattua aapelissa. KGS:sissä tullu pelattua joku 5 kuukautta ja nyt pyörin 11-12kyu paikkeilla. Kivet ja lauta löytyy myös ^^
The first blow is the most important. It often negates the need for a second.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Re: GO

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Tämä peli on aivan mahtava. Tässä todellakin tarvitsee ajatella pitemmän päälle todella paljon jos aikoo voittaa pelin. Tätä peliä tulee harrastettua joskus kun peliseuraa löytyy. En kyllä hirveän hyvä tässä ole. Johtuu varmaan siitä, että en ole niin kärsivällinen, että jaksaisin miettiä montaa siirtoa eteenpäin.
Kuva
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: GO

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Okei, itsekkin nykyään pelailen tätä keksissä. Tuohon ketjun ensimmäiseen viestiin korjaus: Go on kiinalainen shakki, Shogi on japanilainen.

Edit: Äh, olise sittenkin mainittu siellä, mutta nimi merkillä Eilinen pitäs kgs:sästä löytyä.
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Avatar
JaakkoK
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 21:06
Paikkakunta: Oulu

Re: GO

Viesti Kirjoittaja JaakkoK »

Xiangqi on kiinalainen shakki. Gota ei oo tullu vähään aikaan pelailtua, tais jäädä 9k kun loppu innostus kgs:sissä. Ehkä vielä joskus saa inspistä alkaa uudestaan pelaan
The first blow is the most important. It often negates the need for a second.
Vastaa Viestiin