Melty Blood

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Melty Blood

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Tämä tappelupeli on liian aliarvostettu, sille löytyy liian vähän pelaajia.
Eli kyse siis on French Breadin (mm. Ragnarok Battle Offline) peli joka perustuu Tsukihime-nimiseen deittipeliin jossa on Story mode josta ei tosin saa mitään selkoa ellet osaa japania, ja jaksa tietysti lukea niitä pitkiä tekstejä.
Pelattavia hahmoja on 18 ja suurin osa niistä on naishahmoja, mikä on pieni miinus sillä mieshahmot olisivat coolimpia.
Pelihahmot ovat Spritejä, aika kökköjä sellaisia. Taustat ovat taas ihan nätin näköisiä vaikka taustojen ja hahmojen kontrasti on aikasen suuri. Esimerkkikuva
Tuokin kuva on alkuperäisestä Melty Bloodista, sen lisäversio on Melty Blood Re-Act, jossa on hiottu hahmojen combosysteemiä ja sen semmoista.
Plussana on myös musiikit, ne on hyvät.
Melty Blood Re-Actin Alkudemo
Kertokaa nyt ihmeessä onko kukaan edes koskaan kuullut tästä pelistä!?
Ja juu, lempihahmoni on Warakia koska se on niin söpön psykoottinen ja kaikkee, en minä sillä pelata osaa mutta kummiskin :D
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

o/ Minä tiedän kyseisen pelin. Olen pelaillut sitä kaverillani ja piti se ottaa myös omalle koneelle, mutta netin puuttuessa on turha itkeä. Peli on ihan kohtalaisen hyvä, vaikka onkin tuollainen pikselimössö. En tiennytkään, että meltyblood perustuu deittipeliin. Jos se sitten menee niin, että tuohon deittipeliin perustuu myös anime nimellä Shingetsutang Tsukihime (en ole varma oikein kirjoituksesta, mutta jotenkin noin sen sarjan nimi meni). Animekin oli ihan hyvää mättöä, mutta ei mitään yllättävää. Animenena Tsukihimen tosiaan löysin vasta sen jälkeen, kun kaverini oli pelaillut Melty Bloodia ja ladannut Tsukihimen sen jälkeen. Tilaan tänään netin kämppääni, joten pian pääsen taas pelaamaan tuota peliä ja Melty Blood Re-Act:ia. Mutta tosiaan, aliarvostettu hyvä peli. Lempihahmoa ei ole, koska en vielä paljoa ole pelaillut Meltyä.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

JeBaz kirjoitti:Jos se sitten menee niin, että tuohon deittipeliin perustuu myös anime nimellä Shingetsutang .
Deittipeli -> Tsukihime -> Melty Blood
Itse hieman petyin Tsukihimeen, Melty Blood antoi liian hyvän vaikutelman.
Vastaa Viestiin