Heroes of Might and Magic

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Heroesi on kyllä legendaarinen peli, indeed. Kolmosta on hakattu monia viikkoja pelkästään, niin yksin kuin kavereiden kanssa. Peli kyllä nykyään on tylsä, AOW II on minun makuun paremman mättöösysdeemin ja taikasysdeemin takia.

Minusta ne kuolleet olivat mahtavia tai sitten se tower taijoku.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Alotin oman Heroes kokemukseni heroes kakkosella jossain 12-vuotiaana eli approx 7 vuotta sitten. Oon pelanna kaikkia heroesseja mutta omistan vaan parhaat niistä numerot 2 ja 3.
Kolmosessa suosikki kaupunkini on Rampart, kakkosessa joko Wizard Tower tai Warlock Castle, nelosessa Castle ja vitosessa ei ole erityisiä suosikkeja.
Suosikki yksiköt ovat kakkosessa Titaanit sekä mustat lohikäärmeet, kolmosessa arkki enkelit ja sharpshootterit, nelosessa sankari itse ja vitosessa enkelit.
Älä anna muille tekosyytä inhota sinua
Mun anime lista. pistä paremmaks.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

oo!!! Hiiroussi :D

Enää en pelaa, mut pienenmpänä kuulu mun top3 kärkeen. Loistava pelisarja ja niitä tuli jyystettyä tuntikausia, jopa 3D demoo, jonka kautta tutustuin kyseiseen sarjaan.
Ite tykkäsin olla aina ne kaikkein rumimmat ja pahimmat orvelit, mitä pysty valitseen ^^ Myös koodeja oli kiva käyttää<3

aahh.. Jotenkin rupes miettiin "Oi niitä aikoja", kun luki topicin nimen ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Pelasin pentuna paljon tuota kolmosta kavereiden kanssa moninpelinä, mutta nykyään pelaan viitosta. Ihan hyvä pelisarja on kyseessä, vaikkakin neljäs heroes oli suoraan sanottuna aivan karmea! Viides heroes on näyttävä peli ja siinä on laaja camppi, mutta se on vähän yksitoikkoinen ja itse kyllästyin siihen ensimmäisen kamppanjan jälkeen. Mulla on olemassa myös siihen se lisä-osa, Hammers of Fate. Siihen en ole kylläkään jaksanut vielä koskeakaan.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Kolmonen ainoa jota jaksoi joskus pelata....
Nelonen täyttä tuubaa...
Viitosessa yritettiin sentään palata kolmosen maailmaan, muttei mielestäni onnistuttu. Muutenkin 5 jotenkin ahtaan tuntunen :wink:
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Samaa mieltä LoneWolfin kanssa, nelonen on aivan kamala. Kun ostettiin uusi tietokone, ostin samalla HoM&M IV;n kun ajattelin että tää kuuluu hyvään pelisarjaan mutta petyin aika pahasti. Kolmoseen verrattuna ei mitään. Kolmosta hakattiin joskus neljän tyypin kanssa samalla koneella monta tuntia... :D Lemppri kaupunki tais kolmosessa olla Castle ja ne joilla on kääpiöt... (?)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

Heroes kolmonen on ihan loistava =)) aw. Nelosesta en tykänny yhtään, oli jotenkin menettäny sen kauniin graafisen puolen eikä ne uudet ominaisuudet tuntunu oikeen istuvan vanhaan, kolmosesta tuttuun pelitapaan. Kakkosta kans pelanneena olen sitä mieltä että se on hieman tylsä. Nojoo, vanhuuden piikkiin, varmasti oman aikansa mestariteos ;> tosin kakkosen grafiikat on ihan sairaan kauniit. Vitosta pelasin muutaman minuutin ennen kun teki mieli hypätä parvekkeelta, ei ollu mun juttu ^__^ En tiedä että joko täällä ollaan manittu, mutta kolmoseen on värkätty joku lisäosa, siis jotkut (käsittääkseni) Venäläiset fani on sen väsänny. Nimellä Wake of gods kulkee ja siinä on joitaki ihan hauskoja juttuja, esimerkiks sellanen että joukoille voi antaa jotain tiettyjä artifakteja. Sen voi lada ilmaseks jostain (google tietää mistä). Tuo vähän jännitystä jo niin kaluttuun peliin.
Vastaa Viestiin