Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Meillä ei ole ekaa Ultimate Ninjaa mutta kakkosen ruinasin joululahjaksi ku siinon Itachi. xD Sen sitten sain ja oli uskomaton tahkoaminen saada koko peli läpi. Loppua kohden ne tappelut oli hirveen vaikeita o__o eniten meni hermot sen Kabuton perkeleen kanssa, ku se pirulainen koko ajan paransi itteään.

Mutta ihana peli silti, oli ihanaa ku pääsi tappelee Itachilla <3
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Jeash, omistin NUN 1 joskus ja nyt hamuan kakkosta. Kyselisin teiltä jo peliä läpi pelanneilta, että onko story mode kuinka pitkä? Ostin nimittäin Naruto Uzumaki Chronicles 2 viikko takaperin ja siinä story-mode on ihan liian lyhyt.. Itse peli on rautaa mut ei sitä jaksa pelkästään jotai survivalia hakata :D

Keräilen jo rahaa tähän peliin.. ja oikeastaan vain ja ainoastaan sen takia haluan pelin, koska olette kaikki täällä nii hehkutellu.. Ite en tuosta ykkösestä niinkään pitänyt. Joo se oli hyvä tappelu peli mut yksin väsyy pelaamiseen. Ei ne Tekkenitkään yksin kauaa maistu.

Ja jos jollain on kokemusta NUN 2 vs. Naruto uzumaki chronicles 2 nii kiitos mielipiteitä. Tiiän tuhlaanko rahani vai en. :p
Happy panda
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Link »

Kysäisisin tässä, että tuleeko NUN 3 suomeen? US se tulee tässä kuussa (vissiinkin). JA olisko joku löytänyt netistä jotain milloin se ilmestyis suomessa?
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

heij oikeesti. anteeksi, että näinkin kamalasti häiritsen, mutta siiis. mulla on pahoja vaikeuksia ton NUN 1 pelin kanssa. en ole vieläkään läpässy sitä, ku jummailen noiden tehtävien kanssa aikalailla pahastikkin.

en tajua mitä tämäkin tarkoittaa:
Possess a "Scroll of Instans Body"

oisko mitään neuvoja mitä pitäs tehä ?
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Fuji
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 13:42

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Fuji »

Aatuz kirjoitti:tää ei varmaan kuulu aiheeseen mutta,
teitääkö kukaan milloin Naruto Ultimate Ninja 3 tulee kauppoihin
Sitä minäkin olen miettinyt. Jossain tosin luki, että olisi syyskuussa tulossa kauppoihin, mutta eihän
niihin voi ikinä varmasti luottaa.
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Fuji kirjoitti:
Aatuz kirjoitti:tää ei varmaan kuulu aiheeseen mutta,
teitääkö kukaan milloin Naruto Ultimate Ninja 3 tulee kauppoihin
Sitä minäkin olen miettinyt. Jossain tosin luki, että olisi syyskuussa tulossa kauppoihin, mutta eihän
niihin voi ikinä varmasti luottaa.
Puokkarin sivuilla ainaki luki et syyskuun aikana on tulossa :D ja yleensä ne on aika pitäviä päivämääriä.

Huomasin ite kolmosen siellä ku katoin et olisko uus Naruto tullu jo. Hetken aikaa tuijotin kantta ja sit tajusin et jumaliste, siinä lukee "Naruto Ultimate Ninja 3"! Heti Tubeen kattoo videoita ja voi luoja ku sekosin siinä vaiheessa ku Itachia tuli paremmalla grafiikalla. Voi kuolo. Ja varsinki jos sen pelin saa japaniksikin vielä. Äwwäwwä. *w* Pakko varmaan toikin peli hankkia vaikka tuntuu niin samanlaiselta ku kakkonen... Mut fani mikä fani. XD
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

No siis pelin pitäs ilmeisesti huomenissa ilmestyä "virallisesti". Ite oon jo tilannu pelin ennakkoon ja nyt lukee tilauksen statuksen kohalla että se ois mulle lähetetty tulemaan jo. Elikä saattaapi tuo huomenissa postiluukusta sit kolahtaa =)) En tiiä NUN2 :sta mutta ykkönen mulla oli ja se oli sika hyvä peli. Eiköhän tuossa pelattavaa riitä. Ainaki viikoks ku ostin xbox 360 ja sitte ku se postissa tuloo nii en nää päivänvaloa muutamaan päivään :F
Happy panda
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Anrica »

flÄsh, sano sitte saako sen pelin kielen muutettua japaniksi 8DD mä en kestä Narutoa enkuksi, olis upeeta jos sais alkuperäiskielellä ja silleen.

Tuli taas hiukan katottuu videoita tästä pelistä ja pakko kyl myöntää että himo alkaa nousta XD mut enhä mä tätä raaski ostaa ku mangat vie kaikki rahat. Enkä usko että kannattaa ees joululahjaksi pyytää. Noh, saa ny nähdä miten käy ~
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Anrica kirjoitti:flÄsh, sano sitte saako sen pelin kielen muutettua japaniksi 8DD mä en kestä Narutoa enkuksi, olis upeeta jos sais alkuperäiskielellä ja silleen.
Jees. Saa japanin kielisenä puheet edellisten versioiden tapaan. Ite pelistä näin parin tunnin kokemuksella voin sanoa että kyllä tuo iha mainiolta peliltä vaikuttaa. Tosin alkaa pikkusen pelottaan että ois tosi lyhyt peli taas. Vaikka ehkäpä tuota peli-ikää tuo nimenomaan tuo kavereitten kans mätkiminen ym.

Hahmoja pelissä on päälle 40. Tarkemmin muistaakseni 41. Parissa tunnissa noista on jo joku 30 auennut mutta vielä pitäs jostai kaivaa loput :F Kylässä vapaasti juokseminen oli lievä pettymys mutta kyl tää aina jonku tekkenin voittaa xD Tai no.
Happy panda
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Näin siinä sitten kävi että keskiviikkona NUN 3:nenkin sitten liittyi peliperheeseen :D Köh. Oli IHAN pakko ostaa, en voinu vastustaa kiusausta eikä sisko auttanu asiaa, käski mun kuvitella sitä peliä yms. 42 euroo makso, aika kivulias hinta.

Muttajoo. Onhan toi muute iha kiva peli, Heroes history ja Ultimate Contest pelattu nyt kerran läpi ja nyt yritetään saada kaikki hahmot auki. Taitaa kolme tai neljä puuttua vielä xP Mutta on kuitenkin kiva ku tosson enemmän hahmoja. Ja hieno grafiikka.

Sitä mä mietin, että miten himputissa tossa pelissä saa ton jonin vs genin-ova:n auki? Luin Youtubesta et se animepätkä löytyy tosta pelistä mut en oo löytäny vielä ;__; argh. Tahtos nähdä sen omasta telkasta eikä koneelta... Yks asia harmittaa ihan sikana, ja se on tämä: äänet kuuluu kamalan hiljaa. Siis puheäänet. Se musa on järjettömän kovalla ja sit ku sitä hiljentää nii äänikin katoaa ;__; ihan väärin, muute toi NUN 3 on paljon parempi peli ku edeltäjänsä.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mua kans vähäsen ärsytti tuo äänen hukkuminen taustamusiikkeihin. Ite oon jo kaikki hahmot saanu avattua. Tätä ylimäärästä tilpehööriä en oo yrittäny sen kummemmin availla vielä. aika menee nyt GTA 4:sen hakkaamisessa =D Ja kuten sanoin että vaikka peli onki tosi lyhkänen niin avattavaa silti näyttää riittävän ja pientä keräämistä löytyy. Ja VS modia jaksaa tahkota ja ukkojen liikkeitä opetella :p Varsinki Insane-vaikeusasteella pelaaminen raastaa =D
Happy panda
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Meidän perheen pienimmät muksut juuri pari viikkoa sitten tämän ostivat ja minä olin ihan että "en varmasti pelaa, tämähän on joku ihme Tekkenin Naruto -versio, en varmasti pelaa ennen kuin ostetaan Uzumaki Chronicles" ja näin päin pois. Oli sitten ihan pakko mielenkiinnosta kokeilla, ja mitä siitä seurasikaan?

Tänään tuli pelattua kaverin kanssa suunnilleen kuusi tuntia plusmiinus ruoka- ja tupakkatauot. Loistava peli - hauskaa ajanvietettä - mutta ei niin kiinnostava kuin voisi olla. Olen kuitenkin aina unelmoinut Naruto -pelistä, jossa voisi mennä animen juonen mukaisesti, joten tuo ei vastaa aivan odotuksiani.

Ei vain oikein osaa noita kaikkia mission -kohtia mennä läpi, ja rassaa se, ettei kaupasta voi ostaa tavaroita kuin arpomalla(ko?).
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Pakko tulla taas hehkuttamaan, että 24. päivä tätä kuuta julkastaan ensimmäinen Ultimate ninja Shippuudenista (Jenkeissä siis) o/ ja jos Wikipedian tietoihin on luottamista, se tulee Eurooppaan toukokuussa. On kyl pakko-ostos, oon storymoden kattonu netissä ja oon täysin mennyttä sille pelille jo. Ja son muuten ehkä PIKKASEN laajempi ku noi muut pelit. Ainakin tuntuu siltä. Ja siinon paljon enemmän hahmoja, kuten hahmot ennen aikahyppyä niiden vanhempien lisäksi. Pitää vaa toivoa et äänet saa japaniksi (melko varmasti saa kun muissaki on saanu.)

Aikooks joku muukin hankkia tuon pelityksen? Mun hyllyyn se tulee heti ku budjetti antaa myöten.
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Naniko »

^Aion hankkia sen heti kun voin! :]

Mielestäni Naruto Ultimate Ninja 1 on kaikista Ultimate Ninjoista huonoin, sillä siinä on niin vähän pelattavaa ja erittäin vähän hahmoja. xD Itselläni on Naruto Ultimate Ninja 3 ja pidän siitä paljon enemmän kuin 1:stä. xP Nyt odotan innolla 4:sta!! O____O
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto Ultimate Ninja 1 & 2

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Siis sillonkun tuo peli ilmestyi pari vuotta sitten Forssan kauppoihin kuolasin oikein lattiat märäksi.
Tietenkin hinta oli korkealla ja kiltisti odotin pari vuotta.

Yhtenä keväisenä perjantai päivänä kaluttiin Forssan seutua läpi tyttökaverin kanssa + kirpputorit myös ja yhdeltä kirppikseltä löytyi Naruto: ultimate ninja 1 peli 10 eurolla!

Olin juuri kuluttanut 10 euroani mangaan ja pyytelin tyttökamulta, josko hän voisi lainata minulel rahaa, mutta ei, sillä seuraavana päivänä olimem menossa tampere kupliiseen ja hän tarvitsi rahaa.

Maanantaina, kun olin pystynyt ostamaan Tree kupliista vain yhden mangan niin hipsin kyseiselle kirppikselle ja juoksin täysillä hyllylle ja nappasin pelin yhden naisen nenän edestä. xD
Nyt sitä on tullut pelattua jonkin verran (melkein 33 tuntia xD)

Nyt on taas tullut ongelmia huonon enkkuni kanssa, sillä en tajua puoliakaan mitä pitäisi tehdä missioneissa xDD
Kirottu Sasukekin on tullut jo <33
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Vastaa Viestiin