www.theninja-rpg.com

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

www.theninja-rpg.com

Viesti Kirjoittaja samsam »

http://www.theninja-rpg.com

Narutoon perustuva rpg peli. Ihan kiva, itsekki pelaan :P suosittelen. Mukavasti menee aikaa. kandee kokeilla!
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Juuh kävin tsekkailee ja ajattelin testata ja onhan tää iha hyvä peli ^^
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Xtriimi kirjoitti:Juuh kävin tsekkailee ja ajattelin testata ja onhan tää iha hyvä peli ^^
jeh, onhan se :D ainaki kuluu aika ;) ja on hauska kouluttaa, ja matka kohti hogake uraa on rankka ;)
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

samsam kirjoitti:
Xtriimi kirjoitti:Juuh kävin tsekkailee ja ajattelin testata ja onhan tää iha hyvä peli ^^
jeh, onhan se :D ainaki kuluu aika ;) ja on hauska kouluttaa, ja matka kohti hogake uraa on rankka ;)
gennin lol
KATSO ALAS
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Uzumaki naruto kirjoitti:
samsam kirjoitti:
Xtriimi kirjoitti:Juuh kävin tsekkailee ja ajattelin testata ja onhan tää iha hyvä peli ^^
jeh, onhan se :D ainaki kuluu aika ;) ja on hauska kouluttaa, ja matka kohti hogake uraa on rankka ;)
gennin lol

ok, uzumaki koita saaha noihin viesteihis järkee...-..- tollaset pari sanaa ei oikee selitä mitäää..
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

samsam kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti:
samsam kirjoitti: jeh, onhan se :D ainaki kuluu aika ;) ja on hauska kouluttaa, ja matka kohti hogake uraa on rankka ;)
gennin lol

ok, uzumaki koita saaha noihin viesteihis järkee...-..- tollaset pari sanaa ei oikee selitä mitäää..
jos mä sannon gennin niin mitä sä luulet mä olen pelissä KAGE? yritä vähä ajatella senkin laiska ajattelias.
KATSO ALAS
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Höh.. Piti tätäkin kokeilla.. Tylsä peli, johon jää kuitenkin hieman koukkuun ^^'
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

nixuboy kirjoitti:Höh.. Piti tätäkin kokeilla.. Tylsä peli, johon jää kuitenkin hieman koukkuun ^^'
tiiän tunteen ;) heh mäki olin sillee aluks, et jooh vi*** pa*** peli, en tod ole pelaamas, sit kokeilin ja jäin koukkuun ja nyt tykkään tästä pelist :P :shock:

EDIT:
Uzumaki naruto kirjoitti:
samsam kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti:gennin lol
ok, uzumaki koita saaha noihin viesteihis järkee...-..- tollaset pari sanaa ei oikee selitä mitäää..
jos mä sannon gennin niin mitä sä luulet mä olen pelissä KAGE? yritä vähä ajatella senkin laiska ajattelias.
jooh, en tajunu mitä yrität selittää. Jos mä sanoin kage, niin sä sanot genin, mitä järkee siin on..-.- mut antaa olla, saat anteeks xD
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

samsan mä annan anteeksi mutta jos mä sanon genin niin sillon mä olen gennin.

Ei kaikkia täydy ottaa vakavasti ei edes munkaan.
KATSO ALAS
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Uzumaki naruto kirjoitti:samsan mä annan anteeksi mutta jos mä sanon genin niin sillon mä olen gennin.

Ei kaikkia täydy ottaa vakavasti ei edes munkaan.
ai sä meinasit vai et oot siin pelis genin... ei oikein ottanu selvää, mut saat viel kerran anteeksi... lopettakaamme tämä ooffaus ;) nyt asiaan :)

meitsi muuten olen siinä jounin lvl 2 :D enää 30000 seuraavaa lvl xD btw olen pelannu jo melkee kuukauen ;) nikki on samsam siin pelis :) ja ja olen konoki kylässä :P just lähin seikkailee toisiin kyliin :D Ottamaan rosvoi kiinni ;) olen bountyhunter :D kyl te tajuutte, jotka pelaa ;)
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

samsam kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti:samsan mä annan anteeksi mutta jos mä sanon genin niin sillon mä olen gennin.

Ei kaikkia täydy ottaa vakavasti ei edes munkaan.
ai sä meinasit vai et oot siin pelis genin... ei oikein ottanu selvää, mut saat viel kerran anteeksi... lopettakaamme tämä ooffaus ;) nyt asiaan :)

meitsi muuten olen siinä jounin lvl 2 :D enää 30000 seuraavaa lvl xD btw olen pelannu jo melkee kuukauen ;) nikki on samsam siin pelis :) ja ja olen konoki kylässä :P just lähin seikkailee toisiin kyliin :D Ottamaan rosvoi kiinni ;) olen bountyhunter :D kyl te tajuutte, jotka pelaa ;)
miks lvl2 miks ei enemän?
KATSO ALAS
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Ite oon 3 lvl academy student mut missä vaihees noi vaihtuu noi academy student ja muut vai onks siin joku et 10 lvl nii automatic vaihto ??
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Xtriimi kirjoitti:Ite oon 3 lvl academy student mut missä vaihees noi vaihtuu noi academy student ja muut vai onks siin joku et 10 lvl nii automatic vaihto ??
Siellä ylhäällä on linkki sinne foorumiin, sun muihin.. Siellä lukee tasot ja muut.
Geninksi vaaditaan 20000 exp, juttuu, eli toisin sanoen juuri tuo 10 leveliä.

btw.. Päiväl pelasin itteni vitos levelille o/


Ja muille tiedoksi, seuraavasta off-topik viestistä pistän koko topickin lukkoon ^__^
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Uzumaki naruto kirjoitti:
samsam kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti:samsan mä annan anteeksi mutta jos mä sanon genin niin sillon mä olen gennin.

Ei kaikkia täydy ottaa vakavasti ei edes munkaan.
ai sä meinasit vai et oot siin pelis genin... ei oikein ottanu selvää, mut saat viel kerran anteeksi... lopettakaamme tämä ooffaus ;) nyt asiaan :)

meitsi muuten olen siinä jounin lvl 2 :D enää 30000 seuraavaa lvl xD btw olen pelannu jo melkee kuukauen ;) nikki on samsam siin pelis :) ja ja olen konoki kylässä :P just lähin seikkailee toisiin kyliin :D Ottamaan rosvoi kiinni ;) olen bountyhunter :D kyl te tajuutte, jotka pelaa ;)
miks lvl2 miks ei enemän?
ok annaskun kerron. Ensinä aloitat academy studenttina. keräät lvl 10 saakka, tehet genin testit ja (ehkä) pääset geniniks sitten sama homma geninil, hommaat lvl 10, sitte pääset tekee chuunin testit sama homma jatkuu kunnes olet, special jounin, jeh antaa olla. Niin sittenkun olet special jounin( ainiin sitä ensin sun pitää tehä jounin testi ja olla jounina 10 lvl saakka, ja tehä varmaankin testi, jotta pääset special jouniniks) ja sitten special jounina voit kerätä lvl 30 saakka. Myös voit alottaa uras rosvona, olla outlaw ja sama homma on outlaweillakin. hmm jeh kyllä varmaa saa selvää...toivottavasti, ite en ainakaa xD
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Hilkku kirjoitti:Mihin kylään tossa kannattais liittyä et ois mahdollisimman paljon suomalaisia :D
emt tiiä muista mutta ainakin minä ja kait samsam ollaa konoki kylässä
Kuva
Vastaa Viestiin