Tribal Wars

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Interwise`
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 19:00

Tribal Wars

Viesti Kirjoittaja Interwise` »

Tribal Wars on Travianin tyylinen "idlauspohjainen" strategiapeli. Pääpiirteittäin ideana on kylän-ja armeijan rakentaminen ja tietysti muiden poistaminen maailmankartalta. Eli idea on Travianin kanssa sama, mutta Travian on vain 'halpa kopio' Tribalista, kaikki on Warsissa parempaa. Esimerkiksi Travianissa joudut rakentamaan neljää eri kenttää jokaisessa resurssissa, mutta Tribalissa riittää vain yhden "uppaaminen".
Tribalin aloituksessa rekisteröidyt servullesi, ja pääset johonkin random paikkaan kentällä. Servuilla on 100(0-99) "ruutua", joihin kuhunkin mahtuu 10000 kylää, eli koko kartalle mahtuu 1000000 kylää. Jokaisella serverillä on aloittelija suoja(pituus riippuu servusta). Lisäksi, jos olet pelaamatta 3(?) viikkoa, tunnuksesi poistetaan.

Tribalissa heimot näyttelevät suurtaa osaa. Suurimilla on lähes koko ajan sotia menossa, ja pienemmät yrittävät saada lisää pelaajia "haltuunsa", ja näin hallita omaa pientä aluettaan.

Tribal Wars

Yleisesti on melkein sama mille servulle rekisteröityy, koska lähes aina kyläsi luodaan kentän laidalle, eli sinne missä ovat muutkin uudet pelaajat.

Itse olen pelannut n. 6 kuukautta servulla 6, ja omistan tunnuksen, jolla on ~570k pojoja(~66 kylää). Koordinaatit ovat 500|292 K25(eli mun "ruutu"). Nimeni on siis Interwice, huomatkaa c, ei s. Joku nobo vallannu nimeni.

Kysykää jos kysytyttää.

Ps. On suuri mahdollisuus, että alkuviesti EI ole ajantasalla!
Kuva
Interwise`@Quakenet, authed as Interwise