Super Smash Bros. Brawl

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Hankin Brawlin ja melko viihdyttävä on ollut tähän asti. ^Sen nunchuckin voi ottaa pois ja käyttää pelkkää kapulaa, ohjaus on paljon sulavampaa.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Meralia »

On se hienoa että Brawlissa on ohjainvaihtoehtoja. Eka kertaa pelatessa kokeilin Wiimote+Nunchuck -tyyliä, enkä ihan saanut siitä otetta. Siirryin Cube-ohjaimeen, ja sillä sujui. Ajattelin sitten käyttää sitä tästä eteenpäin, vaikka johdollisuus vähän ärsyttikin. Brawliin tuli tauko kiireen takia, ja välillä taisin pelata jotain muutakin. Seuraavan kerran Brawlatessa huomasin vasta parin tunnin jälkeen, että olin mättänyt koko ajan Wiimote+Nunchuck -yhdistelmällä. Ja hyvinhän se näkyi menevän! Kummallista, ettei huomaa mitä ohjainta käyttää... Mutta eipä tuo mitään. Nykyään käytän pääasiassa tätä ohjainmallia, ja eipähän tarvitse sotkea johtojen kanssa. (Wiin ja sohvan välillä on juuri vähän liikaa tilaa, pitää aina varoa Cube-ohjainten liian lyhyiden johtojen kanssa, ettei kisko konsolia lattialle. Asioiden jatkuva siirtely on epäkäytännöllistä sekin.)

On muuten outoa, kun on pelannut aikansa Wiin irtonaisten ohjainten kanssa, ja sitten pelaa jotain Cube-ohjaimella. Tuntuu tosi kummalta, että pitää pitää käsiä samassa paikassa! xD Wiin pelaaminen on niin paljon rennompaa...
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Andar »

Wiin ohjaimella ei vaan voi tehdä suoraan C-smashia (vai mikä se oikea nimi sille onkaan).
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Nyt olen avannut kaikki hahmot ja tarinamode on kertaalleen vedetty läpi. Muutama kenttä vielä puuttuu. Oikein hyvä peli mielestäni, moneen otteeseen on ollut erittäin hupaisia pelihetkiä. Erityisesti olen pitänyt Subspacen välivideoista ja monipuolisista hahmoista. Ehdottomia suosikkejani ovat Ike, Meta Knight, Snake ja Zero Suit Samus (kaikki uusia, sattumaa?). Kenttien taustat viehättävät silmää, vaikka joukossa onkin muutama pettymys.

Moitittavaa pelistä löytyy nyt ainakin kloonihahmot (Falco, Wolf, Lucas...) ja karttaeditori, johon ei olla panostettu tarpeeksi (ei tarjoa kovinkaan luovia tai upeita ratkaisuja). Final Smash tuntuu ihan piristävältä uudistukselta, vaikka toisinaan se on todella rasittava.

Kokonaisuutena peli oli onnistunut ja ylitti odotukseni positiivisesti. Tällaisia pelejä saisi olla lisää tai ainakin saman tasoisia.

Edit: Olen jo omaksunut mote+nunchuc-ohjaimen ja olen sillä parempi kuin cuben-ohjaimella.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Juu itsekin olen aikaa sitten läpäissyt Subspacen, Classicin joka vaikeusasteella useaan kertaan ja omistan kaikki hahmot, kaikki areenat ja olen pian saanut kaikki challengetkin :> Lempihahmo on ehdottomasti Toon Link (tummalla värillä ;)). Snake ja Zero Suit Samus kuuluvat myös vakioihin, ja joskus Ganondorfillakin pelailen :P Ja myös Zelda on todella hauska pelata, etenkin Shiekkinä.

Kaksi miinusta oikeastaan tulee heti mieleen kun tätä peliä pelaa. Ensinnäkin ne kloonit, joiden ei pitänyt enää olla olemassa, ja sitten se joka kiroaa kaikkia SSB:itä, eli liikkeiden ja etenkin kombojen vähäisyys/yksitoikkoisuus. Se on tavallaan yksi pelin viehätyksistä myös, ainakin "bilepelinä", koska voi vaan antaa ohjaimen kaverille joka ei ole koskaan pelannut koko pelisarjaa ja saada jotain tuloksia :p Mutta jos on kuten minä ja pelaa lähinnä yksikseen tai yhden kaverin kanssa, jotenkin voisi yrittää lisätä tappeluun sisältöä tai ainakin taktikointia.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

KorDe kirjoitti:jotenkin voisi yrittää lisätä tappeluun sisältöä tai ainakin taktikointia.
Pelaa Snakella.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Setzeri kirjoitti:
KorDe kirjoitti:jotenkin voisi yrittää lisätä tappeluun sisältöä tai ainakin taktikointia.
Pelaa Snakella.
No niinhän mä teenkin :P
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

KorDe kirjoitti:No niinhän mä teenkin :P
Pelaa sillä vielä enemmän kuin nyt!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Vastaa Viestiin