Super Smash Bros. Brawl

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Disaster »

On se kyllä ihana että tänne eurooppaan tulee tolleen myöhässä, ja eikös tuossa ole maailmanlaajuinen nettipeli? Nimittäin aika veemainen juttu että japsit on hakannu tota jo ties kuinka kauan ja me täällä ei osata kun vaan GC controllerilla jotain >.< että turpaan tulee nettipelissä -.-
Kuitenkin odotan tota innolla 8DDD
Ja se että mewtwo oli mukamas surkea, se on vain mielipideasia 8) Itse pidin sillä pelaamisesta ja tämä uusi poke vaikuttaisi erittäin jännältä 8D
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Link »

Täytyy mahollisimman nopiasti unlockata Toon Link. Vedän siit mainini :P
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Keskisen Kyläkauppa teki ovelat ja pisti Brawlin hyllylle päivää ennen julkaisupäivää.

Ensimmäisenä tästä pelistä pistää silmään grafiikat ja hahmoanimaatiot, parasta kamaa Wiillä.

Nettipeliä olen odottanut innokkaasti, mutta ainakin tällähetkellä se tuntuu feilaavan aika hyvin, pelikavereita ei tunnu löytyvän, muttakun vihdoinkin löydät, niin parin nyrkin heilautuksen jälkeen peli jumittuu. Saattaa olla, että Nintendon USB Wi-Fi-palikka ei ole tarpeeksi nopea moiselle actionille, joten ajattelin ostaa LAN-adapterin Wiihin.

Mutta huomenna pääsen pelaamaan tätä kavereiden kanssa, jolloin tämä peli on parhaimmillaan.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Setzeri kirjoitti:Keskisen Kyläkauppa teki ovelat ja pisti Brawlin hyllylle päivää ennen julkaisupäivää.

Vääryys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>____<
No, huomenna, huomenna...
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Mulle ihan sama että olisinko saanu ostettuu tänää vai ostanko huomenna, mutta pelit lehti sitä kiros että nettipeli kusee, siispä päätän pitäytyä kartissa nettipelin suhteen 8D Njoo eiköhän se nettipeli korjaannu päivitysten myötä tai jotenki. Mut huomenna! Nii siis onhan gigantikki pistäny jo noita hyllylle, saa nähä mitä poliisi tykkää kun se asia huomataa 8'D
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Disaster kirjoitti:Nii siis onhan gigantikki pistäny jo noita hyllylle, saa nähä mitä poliisi tykkää kun se asia huomataa 8'D
Kuva

Ei me hyvää tästä tykätä, siis olettaen että jos meitä jaksaa koko homma kiinnostaa.. Peli se kumminkin vain on.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Link »

Voi V*ttu. Tulee vasta maanantaina tilaus, prkle!
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Tää on kesän paras peli wiille, ehdottomasti... Mä ihastuin grafiikkaan, ja cuben ohjaimella tää on niin taivaallista... Ne joilla on wii netti ja rahaa, sekä tietenkin addiktio tän tyypin peleihin.... OSTAKAA TÄÄ! Braaaaaaaaaaaawl...
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Super Smash Bros. Brawl <3

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Olin Anttilassa kymmenen yli yheksän aamulla, ja siellä se iloisesti odotteli hyllyssä. Oli kovin vaikeaa olla pomppimatta koko matkaa kotiin. ^^ Heti kotona piti tietenkin pelata. Yksinpelillä Classicia ja Subspace Emissarya, ja tietenkin paljon perusmättöä. Ja, no, lopetin vähän yli kahdelta yöllä, ja silloinkin vain siksi kun alkoi väsyttää liikaa. Hmm, melkein 17 tuntia putkeen, taitaa olla oma ennätys, siis ainakin vastaostetun parissa. ^^ Brawl on paras!

Yksi syy "yliannostukseen" on, ettei seuraavina päivinä olisi niin kova kiusaus. On paljon tekemistä tällä viikolla, pitäisi omistautua muille asioille kuin peleille. Tiedän etten osaa pelata "vain vähän aikaa" yhtään mitään vaikka yrittäisin, en ole ikinä osannut. Niinpä pelasin kerran kunnolla, ja yritän selvitä sillä muutaman päivän yli. Katotaan onnistuuko.

Silloin joskus kauan sitten, kun ensimmäinen traileri paljasti ensimmäiset muutamat hahmot, olin varma että Pitistä tulee uusi lempparini (Linkin jälkeen tietty). Oikeassa olin. Myös muita suosikkeja löytyi, esim. Ike on aivan loistava, ja aika moni muukin. Meleessä pelasin yleensä vain Linkillä, Zeldalla, Marthilla, ja ajoittain pikku-Linkillä tai Peachilla, hyvin harvoin millään muulla. Brawlissa on nyt kasa uusia hahmoja joista pidän, on oikeasti valinnanvaikeus. Mikä on hienoa, tietenkin. ^^

Kaikkien pitäisi ostaa Brawl <3
Viimeksi muokannut Meralia, La Kesä 28, 2008 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Snake on kyllä pienoinen pettymys, vaikka osaankin sillä vähän pelata XP nyt sitten koetan toon linkkii wolfii ja sonicii avata 8'D Hirvee hahmojen avaamisen vimma oli eilen 8''''D Noh, mut mun pitää myös pelata paljon, syynä se että mut pistetää huomenna jonnekki korpeen prometheus leirille D8 Mutta, ei voi mitää... Toon linkin ainaki tänää avaan >8D
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Snake on justiinsa mahti äijä, oon kuullut että sen tappelutyyli on erilainen kuin muilla, ja niinhän se tottavie onkin kun tyyppi istuttaa miinan maahan Alas+A:sta. Pieni pettymys on että kaikki sen "tauntit" on sama pahvilaatikkojekku. Snake huvittaa myös hahmona Subspace Emissaryssä.

Oon myös kuullut haukkuja King DeDeDe;stä, että hän olisi hidas paska. Sitähän hän on aika paljon, mutta silti siinä on jotain hienoa.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Setzeri kirjoitti:Oon myös kuullut haukkuja King DeDeDe;stä, että hän olisi hidas paska. Sitähän hän on aika paljon, mutta silti siinä on jotain hienoa.
Ehkä oon vaan väsynyt, mutta joku tässä tylyssä, mutta taiteellisessa sanallisessa ilmaisussa sai aikaan pahemman luokan repeämisen.

Eli siis teidän mielestä Brawl kannattaa ostaa? Oon sitä seurannut siitä asti kun se ekan kerran ilmotettiin, mutta kun se tuli se ei enää tuntunut niin kiinnostavan.. mutta nyt taas alkaa mielenkiinto herätä. On oikeesti ostamisen arvonen?
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Meralia »

On oikeesti ostamisen arvonen?
On.

Ei oo ollu aikaa pelata pitkään aikaan, tänään sitten sain vihdoin pelata vaapaasti taas... On se vaan kivaa!! Kaikki hahmot oon saanu auki, kenttiä puuttuu vielä. Subspace Emissarysta puuttuu vielä jotain 5%, pitäis mennä sinnekin pomppimaan taas.

Ja kun nyt tässä ollaan, mahdollisille online-Brawlia pelaaville, minun Brawl friend koodi: 4339-4171-7700 Ilmoitelkaa jos lisäätte tms. Online toimii ihan hyvin, ainakin toistaiseksi on. Vain pari kertaa on kuva tökkinyt, eikä mitään sen kummempia ongelmia oo ollut.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja Link »

Lisään sut tosa ajallaan, Mera. Maininani käytän Lucarioo, Toon Linkkii ja Pikachuu. Jigglypuffii en oo tajunnu, mikä siinä on idea? Mut, sikku jaksan painella Wiille, voin ottaa friend coden selville. Ja oikeastaan wii on mun veljen, että matseissa voi tulla useemmin varmaan mun veli vastaan (Ganon, bowser, peach maineja)
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Super Smash Bros. Brawl

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Ostin tänään Brawlin ja vähän tuli pelattuakin sitä. Ihan hyvältä vaikuttaa, pitää vain avata lisää noita hahmoja ja vetää tarinamode. Pitää jossain vaiheessa säätää tuon Wiin kanssa, että pääsee nettiin pelailemaan. Suosikkihahmot tällä hetkellä taitavat olla Ike ja Metaknight. Raportoin sitten lisää, kun olen pelannut enemmän.

PS. Nunchuc+kapula ohjaus on aika kökköä vielä. Pitänee kai ottaa suosiolla käyttöön vanha ja perinteinen cube-ohjain...
Vastaa Viestiin