Randomia pakinaa peleistä

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Vastaa Viestiin
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Osta Xbox, ei ole enää silleen mikään kallis. Verraten että miten paljon itse sellaisesta maksoi uutena aikanaan.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Mitä se uutena makso? Nelisen sataa? Ite ostin sillo ku se makso viel kaks sataa.. Ja oliko se jo pari vuotta sit ku sen sai 99.90e? :3

Argh! Haluun pelata Assassin's Creediä, mut omistan vaan XboX:in ja Ps2:n.. PC:lle en aio ostaa ja PS3 hankin vasta keväällä x)
Toinen mitä odotan innolla on FFXIII!! Lienenköhän ainoo, vai onko joku muu odottanu sitä jo ekan trailerin jälkee yli vuosi sit? xD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Kolmisen sataa maksoin siitä uutena. Tosiaan tarkoitin Runte tuota Xbox 360:stä. :D


Runte-edit: Hide-bou, XboX ja XboX 360 on kaks aivan eri asiaa. ;D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

äxboxia saa jo tosi halvalla. Omanki koneen hinta tipahti 50-60 euroa 2 viikkoa sen jälkeen ku olin tilannu koneen D: Arcade-mallin saa melkee pleikka 2 hinnalla kohta varmaan.

Seuraavia pelejä meikä hinkkaa tällä hetkellä:
- Okami
- GRID (en kyllästy en)
- Disgaea (se eka osa, lainasin siskolta)
- FFXII (tosin nyt taas lopahti, en ikinä pääse peliä läpi tällä menolla)

Mjoo oon myyny mun boxi pelejä joita en jaksa nii nyt komeilee hyllyssä tasan 2 peliä =D Pitäs varmaa ostella jotain uutta piakkoin. JOS vaan rahaa jostain taivaalta satais ja lehmät lentäis. Ku sai uuden telkkarin ja kotiteatterin niin nyt kelpais pelata =D

Fable 2 vai Oblivion? hmm...
Happy panda
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Nixu »

fLÄSh kirjoitti:Fable 2 vai Oblivion? hmm...
Dude!! Fable for life.. Ja sillä hyvä *nodnod*

----
Skate 2 tulee tasan kahen viikon päästä.. Ei voi mies paljon enempää toivoa ^^
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kusinen play.com ku on kadottanu mun Twilight princessin jonnekki kuuseen! Tilasin sen joulun jälkeen ja olis pitäny saapuu jo aikoja sitten >_____> En malta odottaa että pääsen sitä taas pelaamaan.. Kattelin jälleen videoita YTstä ja Midna vaan on niin helkutin kawaii <3

Ärsyttää myös kun kaikki järkevät pelit maksaa kaupoissa ne perus 60 ekee kun kiertelin tarkistamassa etten ole turhaan tilaillut netistä kamojani.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

moon koukussa sims2:een taas Mulla on 1suku ja kaheksan perhettä :S Systeri on pelaillut kanssa tuota ja sillähän on 3 sukua ja 16perhettä.. ja se on mua 8v vanhempi ja käy täällä joskus ja jouluna :S

ja gta4 menossa 3krt läpi. lost and the damned lisä osaa odotellessa :)=
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Lucy kirjoitti: Ärsyttää myös kun kaikki järkevät pelit maksaa kaupoissa ne perus 60 ekee kun kiertelin tarkistamassa etten ole turhaan tilaillut netistä kamojani.
Eipä oikeestaa, tarpeeks hyväs kunnos oleva käytetty (hyväkin) peli voi pullal maksaa vaan 20€ eli aika pirun paljon vähemmän kun mitä väitit, ja jos ne ei toimi ni takas vaa. Ja sit löydettii kerra metroid prime 3 kahella kympillä, se oli uus ja tarjoukses muutenki mutta anyways. Kannattaa oikeesti ostaa käytettynä koska neki toimii ihan hyvin yleensä.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ No vaikka hyviä pelejä löytyiski halvemmalla, saa ne ettiä jostain Jumalan selän takaa. Erityisesti ärsyttää se, että juuri pelien myyntiin keskittyvät kaupat myyvät älyttömän kalliilla. Luulisi että nämä kaupat alentaisivat hintoja kilpaillakseen maitokauppamarkettien ja nettikauppojen kanssa.

Siis iski _aivan_ karsee Zelda-fanitus päälle! Kiroan sinut Youtube!!!

Twilight princess oli mun eka Zelda ja netissä aloin pikkuhiljaa hajoilemaan Ocarina of time -ylistykseen. En ole ikinä osannut arvostaa vanhoja klassikoita kun ovat niin nuhruisia ja kökköjä. Mielestäni suuri osa klassikkojen vouhottajista on vaan kullannut muistonsa ilman pätevämpää syytä. Mutta nyt kun oon kattellu monia videopätkiä vanhoista Zeldoista, iski himmee hinku saada ne käsiini XD Onneksi Wii on todella armollinen myöhäisheränneille ja klassikkofaneille eikä tarttee alkaa kiristää vanhaa 64sta kaveriltani takaisin näiden about kaheksan vuoden lainaamisen jälkeen XD OOT lähtee pilkkahintaan Virtual consolesta kunhan vielä ostaa sen oman ohjaimen sille.. Jos tähän peliin kovasti tykästyn ni voisi yrittää metsästää MM:n ja WW:n myös. Olen jäänyt liiasta paitsi .____.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^ Haha, itsekin innostuin joulukuun alussa pelaamaan Legend of Zeldaa. Se oli tuo Ocarina of Time, jonka hankin koneelleni (älkää kysykö miten.. :'D) ja olen sitä pelaillut aina kun tuli tylsää. Joskus menee vähän hermo, mutta muuten pelin toteutus on kyllä hyvä.
Vaikka viimeaikoina on ollut into lopussa niin kyllä minä sen loppuun pelaan vielä joskus. (Nyt menossa siis Forest Templessä, nyyhkis.)

Muuten harrastan pelejä aika vähän... Joskus tulee jostain pelistä innostuttua, mutta en omista mitään Wiitä, Xboxia tms., joten vaihtoehdot ovat aika rajoittuneita. Mutta en pelaa niin paljon että tarvitsisin ~
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Andar
Genin
Genin
Viestit: 115
Liittynyt: To Elo 25, 2005 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Andar »

Varmaan kaikki Zeldat aloitettu, kaikkia pelattu 2-10h, sitten kyllästynyt. Okei, GBA:n Zeldan vedin läpi, se oli kiva kun ei tarvinnut sählätä 3d-hyppyjen kanssa.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Oon just viime aikoina miettiny, että ois kiva kuulla uudempien, siis Wind Wakerista tai Twilightista aloittaneiden Zelda-pelaajien mietteitä Ocarinasta. Itsellä kun tosiaan on melkoiset nostalgiat siinä häirisemässä tarkkaa arviota. Eli kertokaa ihmeessä mielipiteitä jos niitä pelailette. Tuolla on tuo Zelda-topicci ollut taas hiljaisena aika pitkään.

Koskahan tulee seuraava Zelda...
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

^ Itse en ole Zeldoja pelannut pintaraapaisua enempää, mutta jos ihmisillä on edes joten kuten samat kriteerit kuin minulla, niin vanhemmat ovat parempia. Kiinnostus itse peliin on aina vienyt kohdallani voiton, ja jostain syysä Final Fantasyissa (anteeksi nyt kun vertaan näitä toisiinsa, Zeldat vaan ovat minulle lähinnä FF:iä) on käynyt juuri niin. Tarina on uudemmissa monin verroin parempi (1. kriteeri hyvälle pelille), mutta en muista että olisin pelannut putkeen pidempään mitään muuta peliä kuin FF VI ensimmäisellä läpipeluukerralla. Tarina koukutti siinä vaiheessa, kaikki pelattavat hahmot oli saatava mukaan keinolla millä hyvänsä, ja muutenkin kaikki vähänkään juoneen liittyvä oli pakko tehdä. Eli omalla kohdallani, jos tarina on ylivertainen muhin verrattuna, se on numero 1. Jos taas pelin muut elementit tekevät siitä enemmän koukuttavan, silloin tarinalla ei ole niin väliä.

Tältä pohjalta voin omasta puolestani sanoa että Warcraft-sarja on onnistunut lähes täydellisesti. Pelaan sitä lähinnä pelin tuomien haasteiden vuoksi, mutta pelkästään tarina on niin omaa luokkaansa että sitä pelaisi jo pelkästään sen takia.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kun nyt olen kahlaillut yuutuubia läpi, alkoi myös mietityttämään kumpi pelisarja on arvostetumpi ja suositumpi, Zelda vai FF? Itse en voi puolueetonta vastausta tietää kun on norsun kokonen aukko pelisivistyksessä FF-sarjan kohdalla.. Kyllä olis ihan mielenkiintoista päästä kokeilee, mutta veli möi Pleikkarinsa ennen kuin ehdin sarjaa ostaa. Voin kyllä uskoa että toteutus ja tarina loistavat FFssä, mutta pelimekaniikka vaikuttaa ahdistavalta.

Luulen että uusimpaan Zeldaan menee jotain kaks ja puol vuotta vielä.. Eihän siit oo tullu mitään materiaalia tai edes virallisia lausuntoja vielä. Toivottavasti eivät hätäile julkasun kanssa. Okamia pelatessa tuli vähän masentava olo että peli olisi tarvinnut enemmän aikaa ja on myöhäistä itkeä kun kusi on housuissa.

OOTn hankinta saattaa kyllä vielä siirtyä kuukausien päähän kun kulutin joululahjarahani TPn uudelleen ostamiseen ja Guitarheroon (jotka eivät helkutti VIELÄKÄÄN ole saapuneet!!! Enkä halua syyttää postia sillä olen itse siellä töissä XD Ette voi uskoa kuinka paljon nakertaa lajitella kymmeniä pelipaketteja kun oma on vielä jossain perseessä..)
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Randomia pakinaa peleistä

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Muistaakseni jossain pelisivulla oli joskus "paras pelisarja" -galluppi ja Zeldat siinä taisi voitolle päästä... Vaikea tietty vain yhdestä kyselystä mitään oikeasti sanoa, molemmathan niistä on tosi suosittuja, sitä lajia pelejä joilla myydään konsoleita. Itse en hirveästi menisi vertaamaan Final Fantasyjä ja Zeldoja, sen verran eri tyyliset sarjat kuitenkin. Vuoropohjaisuus / mättö, suuri sankarijoukko / yksi tyyppi, maailman koko ja kehitysaste, jne. Muutamia FFiä oon pelannut, ihan kohtuullisen loistavia ovat kyllä. Tällä hetkellä nelosen DS-remake kesken.

Lempipeliä en ole Zeldasta osannut nimetä enää sen jälkeen kun olin pelannut kahta sarjan edustajaa. Sen verran osaan sanoa, että tykkään 3D:stä enemmän kuin 2D:stä, mutta ei niissäkään mitään varsinaista vikaa ole ja osasta niistä pidän paljonkin. PH:n myötä vain tuli ongelma tässä jaottelussa, kun se on jotain siltä väliltä... Neljää vanhinta Zeldaa en ole pelannut läpi, kaksi ekaa ovat hemmetin vaikeita ja kahden muun kanssa on muita ongelmia. Pitäis joskus yrittää taas.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Vastaa Viestiin