Kirjoittaja Lucy » Pe Tammi 22, 2010 00:56
Nonni, nyt tuli AC2 viimeisteltyä... Enää parikymmentä sulkaa ja neljä totuudenpalasta odottelee löytämistään. Olin jo aiemmin kuullut että lopussa tulee joku omg-kohtaus, mutta mun mielestä lopetus hyppäsi kunnollisilta raiteilta jorpakkoon. Tai sitten olen vaan liian ulalla koko hässäkästä. Mutta olin kuitenkin koko muun pelin ajan tykännyt käsikirjoituksesta: Se oli hauskaa ja hahmot persoonallisia, siinä mielessä lopputarinan kökkösyys korostui harmillisesti.
Hätäisyydenkin tuntua oli ilmassa. Loppuhuipennus kalpeni Assasiinihautojen rinnalla, jotka olivat pelin haastavimpia ja antoisimpia kohtia. Lisäksi ne kaksi skipattua kappaletta lisäsi tätä viimeistelemättömyyden tunnetta.
Oli miten oli, mahtava peli jokatapauksessa. Seuraavaksi tähtäimessä ykkösosa ja kakkosen DLCt. En oikein uskalla odottaa mitään kolmoselta. Pelkään että tarina siirtyy nykyaikaan ja se ei kiinnosta läheskään yhtäpaljoa kuin renessanssin Italia. Lisää Eziota, kiitos <3 Tai sitten saisivat tehdä kunnon spin-offin jostain aasialaisesta assassiinista, Japani ja Kiina vois olla jänniä..
Edit: The Truth antoi lisää ajattelemisen aihetta, mutten siltikään pidä viimeisimmän viimeisestä dialogipaljastuksesta.