Ragnarok Online

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Ragnarok Online

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Melkein kaks vuotta ku tänne joku viimeks kirjotti.

Olen siis itse hiljattain vasta aloittanut pelin pelaamisen. ^^ Tai itse asiassa kokeilin peliä jo vuosi sitten veljen innoittamana. Mut en sit jaksanu ja annoin kaikki kamat ja rahat veikalle tuhlattavaks. Käytyäni kotona Kälviällä huomasin siskoni pelaavan tätä peliä ja menin katsomaan. Sitten iski se kuuluisa kipinä ja päätin huvikseni tehdä tunnuksen ja ukon.

Hahmoluokaks tein kaikkien ensikertalaisten suosikin, thiefin. Pari kuukautta pelattuani olen tehnyt jo useamman ukon ja pelaillu yhessä siskoni kanssa ^^ Yllättävän kivaa pelata jonku kans nettipeliä. Ihan uus kokemus mulle.

Joten. Vieläkö täällä foorumilla joku muu tätä nettipeliä pelailee vai olenko ainoa? Peli on kuitenki erittäin suosittu edelleen.
Happy panda
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Re: Ragnarok Online

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

pelaan, aloitin nyt taas uudestaan mutta voi olla että tylsyys yllättää, servereitä tuhansia mutta aktiiviset pelaajat kadoksissa...."see on rebirthro"
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Ragnarok Online

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Ooks sit ihan eliittipelaajakin? Tunneks isoi kiltoi ja ooks ollu messis esim. LRO v2, tai eRO v1 aikoina? Niis oli privaservujen parhaat killat noina aikoina ja tälläkin hetkellä kummaltakin servulta löytyy kova taso. LRO ehkä parempi vaihtoehto tällä hetkellä, sillä eRO'sta alkaa porukka katoomaa. Ite en enää pelaa, mut kovasti vanha kilta on koittanu saada alottaa ja vanha suomalainen kaveriporukka, jonka kanssa tuli noilla servuilla riehuttua. =p
Kuva
Vastaa Viestiin