DDR - tanssipelit

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Mul ei oo yhtään biisiä :( aaaaww enkä tiedä miten niitä saa
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

tyhmä tulee kyselemään~!

voiko tuon stepmanian todella ladata tuolta netistä, ettei tarvitse olla ennalta mitään asennus/rekisteröinti/whatever cd:tä? ja itse en nähnyt mitään hintoja sivulla missään, olenko siis vain sokea vai onko ohjelma todella ilmainen? o_O plus, voiko tanssimatto olla mikä tahansa ps2-tanssimatto, vai pitääkö sen olla jonkin tietyn merkkinen? meillä nimittäin on dance uk -tanssimattoja kaksi, mietin vain että käyvätkö ne vai pitääkö ostaa uudet...

*innostuu*
aliass
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 14:39

Viesti Kirjoittaja aliass »

<!--QuoteBegin-frostious+Oct 5 2004, 03:36 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Oct 5 2004, 03:36 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> tyhmä tulee kyselemään~!

voiko tuon stepmanian todella ladata tuolta netistä, ettei tarvitse olla ennalta mitään asennus/rekisteröinti/whatever cd:tä? ja itse en nähnyt mitään hintoja sivulla missään, olenko siis vain sokea vai onko ohjelma todella ilmainen? o_O plus, voiko tanssimatto olla mikä tahansa ps2-tanssimatto, vai pitääkö sen olla jonkin tietyn merkkinen? meillä nimittäin on dance uk -tanssimattoja kaksi, mietin vain että käyvätkö ne vai pitääkö ostaa uudet...

*innostuu* [/quote]
Kyllä se Stepmania ihan ilmainen on. Ja tietääkseni kaikki PS-tanssimatot käyvät. Ja jos eivät, niin ainakin UK-matot käyvät.
<span style='color:black'>raspBerry jam</span>
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

large: Käsittääkseni sieltä samalta sivulta ainakin löytyy linkit biiseihin. Kävin katsomassa ja <a href='http://www.stepmania.com/stepmania/links.php' target='_blank'>täältähän</a> ne löytyvät.

frosti, minä ainakin vain latasin Stepmanian <a href='http://www.stepmania' target='_blank'>tästä näin</a>. Ainoa asia mistä maksoin oli matto ja silloinen internet-lasku. ^_^ Kappaleet tosiaan sain kaveriltani joka oli hakenut ne jostain ympäri nettiä.

Dance UK-maton meinasin itsekin hankkia, mutta kun se oli PS2:lle niin ajattelin että ostanpa PS/2-porttiin menevän maton (näppäimistö on siis siinä portissa kiinni). Tämä sama ystävä joka antoi minulle kappaleet oli ostanut itselleen sekä PC-maton että PS2-maton. PC-matto tulee halvemmaksi, mutta kun sinulla kerran on jo kaksi mattoa niin tarvitset enää USB-adapterin. ^_^ Samasta Stepmania-sivuta voi löytää infoa adaptereistakin, mutta <a href='http://www.stepmania.com/stepmania/adapter.php' target='_blank'>tässä</a> linkki. ^_~

"Stomp to my beat!"
Kuva
Majo-chan
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 12:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Nyt tarvittaisiin apua - tahtoisin ostaa itselleni vihdoin adapterin jotta saisin Stepmanian. Mutta.

Käyttöjärjestelmä on Win98. Sattuuko edes adapteri käymään 98:lle ja jos käy, tarvitseeko hankkia jostain erikseen asennuslevyke tjsp? Stepmaniasta puhumattakaan, ypöriikö sekään 98:lla? Ei ole helppoa kituuttaa tälläisellä käyttöjärjestelmällä. -_-
Olen saanut tarpeeksi PsOnen DSPE:stä - tahdon vihdoin saada oman rakkaan Stepun itselleni.

//Edit

Ja kaipa Logic3:en matto menee adapterin kanssa siinä missä muutkin?
Kuva
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

En ole ikinä koettanut, ja en ehkä usko, että olen menossakaan. Olisi nimittäin huvittava näky kuin minä yrittäisin avuttomana pomppia tanssimatolla :lol:
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

Paljonkos tuollainen matto maksaa (PC:lle)? Kun nyt olen kuullut asiasta kauheasti ja olisi kiva koittaa itsekin, niin josko se joulupukki toisi... :rolleyes:
Tietenkin olisi parempi, että saisin kokeiltua sitä ennen kuin saisin sen itselleni, mutta kaverini eivät laitetta omista ja Tennispalatsiin on vähän turhan pitkä matka.. :P
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Minä maksoin Viihdepysäkissä PC-matostani noin 20-25 € Siinä paketissa tulee mukana pelikin, mutten ole koskenutkaan siihen sillä pelaan mieluummin Stepmaniaa.

*steps all around the house*
Kuva
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

<!--QuoteBegin-TDM+Oct 4 2004, 02:59 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (TDM @ Oct 4 2004, 02:59 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> argh! jos semmoiseen menisin, häpeästä kuolisin.
jos kotona semmoinen olisi saattaisin kokeillakin, mutta julkisesti se olisi nolaus, ja tulisi taas yksi asia noloimmat asiat topikkiin.
syyt miksi ei: olen ujo, olen muutenkin tarpeeksi nolo ja ramppikuume. saman asian 3 eri puolta.

OFF-OFF
ja TDM EI tarkoita The Dance Master:ia [/quote]
TDM.. taidamme, sitten olla edes pikkasen samanlaisia.. Minäkin, kun olen ujo, muutenkin tarpeeksi nolo ja vielä ramppikuume...
Mutta niin haluaisin, haluaisin kokeilla tuota... Saisin kerrankin todellakin tanssia sydämeni pohjasta... :rolleyes: *unelmoi*
Muute paljonko tuollaiset matot maksaa?
Ja, että toimiiko tuo Win98:lla?
Kun tuo kiko-chanin linkki ei toiminut, mutta pitänee kokeilla sitä toista...
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

Jaa, no ei se sitten kovin kallis ole. Pitääpäs katsoa jos sen jostain löytäisi.. Kiitoksia kiko-chan! :)

- -

Mites se menee, kun äitini oli käynyt noita mattoja kyselemässä (yllätykseksi minulle :P ), ja kuulemma mihinkään ei saa ladattua uusia kappaleita...? Eli toimiiko se lataus jollain erillisellä ohjelmalla, jonka saa sitten netistä vai pitäisikö se "latausvalmius" olla siinä itse matossa? (Anteeksi kovasti jos kysymykset ovat tyhmiä, mutta kun olen hieman pihalla siitä, miten tämä systeemi toimii...)

Ja anteeksi tuplapostista...


<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>*Freyr-edit*
Saat anteeksi ^_~</span>
Kuva
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Ite on ole testannu enkä varmaan tule testaamaan DDR tanssimatolla ^^ olisi liian huvittavan näköstä kun tämmönen jätkä vetäis siin joten pelaan vain Stepmaniaa näppäimistöllä ^^ ja jos joku etsii että mistä saisi ladattuu biisejä niin <a href='http://www.bemanistyle.com/' target='_blank'>tässä</a> on erittäin hyvä sivu missä on iha sairaasti biisejä moneen makuun ^^
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Mulla olis lähes käyttämätön usb-adapteri johon saa 2 pleikkarin ohjainta. Jos joku haluaa ostaa ni ilmotelkaa ;)


Edit: Sori, tää on pieni off.
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Ei voi olla totta! Oliko sen nimi DDR? En oo tällasta topiccia nähnykkää. *lyö päätä seinään* Mä oon niin tyhmä... T.T

No latasin ton ohvelman ja nyt on ongelmana miten ne musat ja ne asennetaan... Voisko joku auttaa..?

-EDIT-

Ai niin ja sitten tietenkin mistä tuon kuuluisan Nori nori norin saa ladattua :P
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Sorge tää turha viesti, mut alko uhkaavasti tippumaan :( Älkää ampuko!! :ph34r:
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Avatar
Juzu
Genin
Genin
Viestit: 147
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzu »

siis laitat ne sun biisi tiedostot sinne "song" kansioon stepemania kansiossa. Eli esim näin D:\Stepmania\songs\DDR\*tähän se biisi kansio*

nori nori nori saa esim <a href='http://www.bemanistyle.com' target='_blank'>täältä</a> mutta voin myös sendiä jos haluat mesen kautta ^^
Vastaa Viestiin