Lauluja

Musiikkikeskustelut täällä!
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

hyväsanotus ja hyvä ääni enma
mutta jotain tuosta vaan puuttuu minun mielestä vaikka toden näkösemmin johtuu musiikki mausta joka on aika paljon erillaista ku tuo sinun ekasna oleva kappale
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

[off:]Enma Ai: Olisiko siula minkääntapaisia nuotteja looking glass-biisiin? Olen aivan mielettömän ihastunut ko. biisiin, se on soinut päässäni monta viikkoa putkeen, ja olisi kiva opetella soittamaan se ^^'' Pelkkä säestys riittää, kun et ole soittanut pianolla tuossa melodiaa...
[/off]
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Olkaa valmiita, kohta tänne räjähtää sanotukset, jotka mä tein bändin kanssa treeneissä ja loput teen lähiaikoina itse kotona. Sanoisin että ne sanat on laadultaan sävellystä pari astetta huonommat, mutta katsotaan sitten ku saan kokoanaan valmiiks.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Monsutaa Mashin kirjoitti:Olkaa valmiita, kohta tänne räjähtää sanotukset, jotka mä tein bändin kanssa treeneissä ja loput teen lähiaikoina itse kotona. Sanoisin että ne sanat on laadultaan sävellystä pari astetta huonommat, mutta katsotaan sitten ku saan kokoanaan valmiiks.
Odotan sanoituksiasi innolla :D.
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

No pistän tähän tän raakaversion, kun en oo millään jaksanu tehä lisää. laitan bonusraidaksi ekan version siitä, joka kerto eri asiasta. Tehtiin siitä vaan yks säkeistö. Jonain päivänä saatte sitten ihan kunnollisia...

How do I know (ei oo tehty muutaku säkeistöt, vielä on tekemättä kertosäe ja muut roskat)

It was saturday and I was many thirsty
There wasn't anything else to drink
than this thing I brew last thursday

I called it Elwadar the white
'cause it was covered with horizontal lines
I didn't expect the drinking to be a delight
'cause i'm used to drink only hairdyes

tässä rumpalin tekemä säkeistö:

It tasted damn good! I feel good!! Oh Yeah! I must go to work. Fuck! DUDE!
I'm on my road now. Yes I'm a fucking traveller 666! I'm almost there. Gaylord!

Oli vähintäänkin huvittava kun sain ton paperin käsiini sen jälkeen ku se niitä oli raapustanu. Odotin jotain muuta...

BONUS!!!!!

Bagon and eggs for breakfast
Got my business straight at last
I went to work
And looked like a jerk

Nää on jotenkin kehnoja siihen sävellykseen verrattuna, ehkä pitää joskus mennä akustisen kitaran kanssa johonkin virikkeelliseen maisemaan tekemään jotain vähän syvällisempää...
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Joo tuo oli siis eka sanotus, mä ite tein jotain vielä huonompaa joskus (en kyllä hirveesti edes yrittäny)
Ja sellasta ihmeheviä soitetaan, en nyt tiedä mitä se tarkalleen on. Ei tuu tosta hirveesti ees mitään tiettyä mieleen. Jotain sellasta vaan, joskus kuulette kun saadaan äänitettyä.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
swipper

Viesti Kirjoittaja swipper »

kun vaan lukaisin nopsaa lyriikoita niin ajattelin että "ei näin" mutta kun latasin biisin ja luin sanat uudestaan niin täytyy myöntää: Hyvää jälkeä.
ainoa vaan että tuo loppurivistö on ehkä vähän liian korkealta laulettu =D


EDITEDITEDIT siis tuo Enman Looking Glass
swipper

Viesti Kirjoittaja swipper »

voisin kyllä laittaa jotkut lyriikkani tänne mutta ku ei oo varsinaista biisiä tehty paitsi Guitar Pro ohjelmalla

No hällä väliä jos jaksan niin laitan jonku biisin tänne
Vastaa Viestiin